Nainen pystyisitkö seurustelemaan miehen kanssa jolla ollut lukuisia suhteita naisten kanssa "joiden kanssa ei ollut mitään vakavaa"
Itseäni häiritsee se kuinka kertoo ettei ole ollut mitään vakavaa kun ei tiedä mitä se tarkoittaa... onko ollut seksiä, onko ollut vain syvää ystävyyttä jne. Voiko tällaista miestä ottaa vakavasti...
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta moni mies tuntuu olevan olleen sellainen ei vakavaa, nuorena.
Kyllä minullakin nuorena opiskelijatyttönä oli ei niin vakavaa sutinaa. Ei niitä kamppeita heti lainkaan samaan huusholliin kannettu.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tällainen mies, jolla oli nuoruudessa lukuisia suhteita naisten kanssa, joihin sisältyi myös intiimiä kanssakäymistä. Lopetin kuitenkin kaikki tällaiset suhteet 24-vuotiaana. Nyt kolmikymppisenä oon kuitenkin tullut torjutuksi naisten toimesta treffeillä, kun oon kertonut näistä aiemmista nuoruuden suhteista. Onhan se aika karua, että nuoruuden virheiden takia saatan jäädä loppuelämäksi yksin, mutta tällaista elämä on.
Mitäs ja miksi niistä kerrot? Miten itse suhtautuisit naiseen, joka sanoisi panneensa vaikkapa 50 miestä? Aika normaalia ilmeisesti näille kukasta kukkaan lentelijöille nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mies valitsee parisuhteeseen ja nainen valitsee seksiin.
Kyllä se nainen valitsee näihin molempiin. Kuten lisääntymiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän body countilla ole merkitystä eikä siittä saa keskustella. Tätähän te naiset hoette niin miksi te itse jatkatte samaa minkä yritätte kieltää mieheltä?
On sillä merkitystä tietysti. En itse halua miestä joka on paneskellut ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tällainen mies, jolla oli nuoruudessa lukuisia suhteita naisten kanssa, joihin sisältyi myös intiimiä kanssakäymistä. Lopetin kuitenkin kaikki tällaiset suhteet 24-vuotiaana. Nyt kolmikymppisenä oon kuitenkin tullut torjutuksi naisten toimesta treffeillä, kun oon kertonut näistä aiemmista nuoruuden suhteista. Onhan se aika karua, että nuoruuden virheiden takia saatan jäädä loppuelämäksi yksin, mutta tällaista elämä on.
Saanko udella, kuinka paljon näitä "kevyitä suhteita" on ollut? Tuskin kelpuutaisit myöskään kolmikymppistä naista, jolla näitä intiimejä kokemuksia=seksiä toisen ihmisen kanssa on ollut 0 kpl?
t. kolmekymppinen nainen
Kymmeniä, mutta ei satoja. Tarkkaa määrää en halua edes miettiä, kun nuo jutut vaan harmittaa. Perheessä oli silloin aika epävakaat olot, joten kompensoin sitä ahdistusta iskemällä naisia. Kyllä itselle kelpaisi hyvin nainen, jolla ei ole mitään intiimejä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ja miksi niistä kerrot? Miten itse suhtautuisit naiseen, joka sanoisi panneensa vaikkapa 50 miestä? Aika normaalia ilmeisesti näille kukasta kukkaan lentelijöille nykyään.
Kerron, koska haluan olla rehellinen. Ja edellinen tapailemani nainenkin kertoi omista kokemuksistaan ja sanoi, ettei hänellä ole koskaan ollut mitään yhden illan juttuja. Vastasin sitten siihen, että itsellä on niitä ollut aika paljon. Sanoin kuitenkin, etten enää vuosikausiin ole niitä harrastanut. Mutta ei auttanut, tapailu loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mulla on tällainen mies, jonka tapaisin kun hän oli 41.v. Ei koskaan vakavampia suhteita ja hitokseen naisia. Paras suhde mitä on ikinä mulla ollut. 7.v nyt yhteistä taivalta. Mies kertoi oottaneensa minua. ;)
Eihän se odottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä tuohon, että miten suhtautuisin naiseen, jolla on ollut paljon kumppaneita. Tärkeimpänä tietysti kiinnostaisi, että onko hän lopettanut lyhyiden suhteiden harrastamisen. Jos ne asiat on oikeasti jääneet kokonaan menneisyyteen, niin ei silloin pitäisi haitata nykyhetkessä.
En. Koska l o r t t o mies ei ole parisuhdematskua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron, koska haluan olla rehellinen. Ja edellinen tapailemani nainenkin kertoi omista kokemuksistaan ja sanoi, ettei hänellä ole koskaan ollut mitään yhden illan juttuja. Vastasin sitten siihen, että i
Arvostan rehellisyyttäsi. En silti ihmettele, että henkilö joka ei ole irtosuhteita harrastanut, ei halunnut jatkaa seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko udella, kuinka paljon näitä "kevyitä suhteita" on ollut? Tuskin kelpuutaisit myöskään kolmikymppistä naista, jolla näitä intiimejä kokemuksia=seksiä toisen ihmisen kanssa on ollut 0 kpl?
t. kolmekymppinen nainen
Kymmeniä, mutta ei satoja. Tarkkaa määrää en halua edes miettiä, kun nuo jutut vaan harmittaa. Perheessä oli silloin aika epävakaat olot,
Kuulostaa siltä että oot tsemppihalauksen tarpeessa, joten täältä sinulle virtuaalinen sellainen (jos se on ok, pitää tietty kysyä lupa) :) En mä usko että toi kaikille naisille on turn-off. Jos vaikka tutustuisit naiseen ensin ennen kuin alatte edes puhumaan tollaisesta (bodycounteista). Kun tuntee toisen paremmin, niin voi olla parempi ymmärtää toisen menneisyyttä.
Miksi miesho ron pitäisi saada kokematon nainen? Ottakoon kaltaisensa hutsuttelijan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron, koska haluan olla rehellinen. Ja edellinen tapailemani nainenkin kertoi omista kokemuksistaan ja sanoi, ettei hänellä ole koskaan ollut mitään yhden illan juttuja. Vastasin sitten siihen, että i
Kertoohan se ihmisestä jotakin, että voi edetä seksiin ilman syvempiä tunteita. Ette siis olleet yhteensopivat.
Itse haluan miehenä ainakin mahdollisimman vähän ajetun naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kevyeen seurusteluun kävisi, en itsekään ottaisi miestä mitenkään vakavasti.
Ihmisten pitäisi oppia ottamaan muutenkin vähän rennommin.
Joo, suhteen pitäisi olla heti kamalan vakavaa. Uskon vahvasti, että parisuhteet päättyvät niin usein ja herkästi erityisesti siksi, että ne on alunperinkin aloitettu väärän ihmisen kanssa. Mielestäni on ihan järkevääkin, että pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen ja kartoitamme niitä vaihtoehtoja.
Ongelma onsiinä, että otatte seksuaalisen nautinnon liian vakavasti. Ei ne teidän pallit räjähdä, vaikkette tyhjentäisi niitä 10 vuoteen. Ottakaa siis vähän rennommin ja jotain muuta kuin sukuelimiä käsiinne välillä!
Ketkä te?
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se ihmisestä jotakin, että voi edetä seksiin ilman syvempiä tunteita. Ette siis olleet yhteensopivat.
Varmasti. Olen kuitenkin aika erilainen ihminen nykyään. Noista ajoista on noin kymmenen vuotta aikaa ja olin aika pahasti hukassa silloin. Nykyään elän aika rauhallista ja hiljaista elämää. En käy missään viihteellä, enkä käytä mitään deittisovelluksia. Treffeillä käymisessäkin oli juuri yli kolmen vuoden tauko. Toki jos joillekin tuo menneisyys määrittää loppuelämäni, niin olkoon sitten niin. En voi kenenkään päätä kääntää sen suhteen.
Olen naimisissa miehen kanssa jolla on lukuisia nais juttuja menossa yhtä aikaa. On eroa siinä onko pettäminen fyysistä tai henkistä. Minua loukkaa eniten se että yksi näistä naisista on saanut aviomieheltäni tunteita, hellyyttä, rakkausrunon, heillä on lämmin side.
Siihen väliin ei kukaan mene. En minä, eikä meidän lapset. Minä olen hoitanut kodin ja lapset. Minulla ei silloin ollut vapaata eikä rentoa tekemistä kodin ulkopuolella. Kannoin vastuuta.
Aviomieheni ja tämä hepsankeikkansa pitivät hauskaa, kävivät kahdestaan ravintoloissa ja syventyivät toisiinsa. He rakentivat suhdettaan. Mieheni ei silloin kantanut mitään vastuuta. Ja kaikki rahat mitkä hepsankeikkaan meni on poissa perheeltä ja lapsilta.
Lisäksi aviomiehelläni muitakin naisia, friends with benefits. En tiedä oliko seksiä mutta jos oli niin sekin loukkaa. Koen hyvin loukkaavaksi myös sen henkisen pettämisen, se vei ihmisarvoni matalaksi. Itse en voi kuvitella tekeväni yhtään mitään naimisissa olevien miesten kanssa. Enkä siedä yhden illan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kolmekymppinen nainen
Kymmeniä, mutta ei satoja. Tarkkaa määrää en halua edes miettiä, kun nuo jutut vaan harmittaa. Perheessä oli silloin aika epävakaat olot, joten kompensoin sitä ahdistusta iskemällä naisia. Kyllä itselle kelpaisi hyvin nainen, jolla ei ole mitään intiimejä kokemuksia.
Tuollaisena naisena ei kelpaa ympäriinsä paneskelijat. Sellaista se elämä tosiaan vain on.
En halua mitään tuhkakohtua haluan nuoren ja hedelmällisen naisen
T.M42
Käsittämätöntä, miten näitä aina löytyy. Ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että naisia on yli yksi. Vai otatko sinä kaikki miessukupuolen teot ja mielipiteet aina vastuullesi? Ehkä sinusta miehillä saa olla erilaisia mielipiteitä.