Nainen pystyisitkö seurustelemaan miehen kanssa jolla ollut lukuisia suhteita naisten kanssa "joiden kanssa ei ollut mitään vakavaa"
Itseäni häiritsee se kuinka kertoo ettei ole ollut mitään vakavaa kun ei tiedä mitä se tarkoittaa... onko ollut seksiä, onko ollut vain syvää ystävyyttä jne. Voiko tällaista miestä ottaa vakavasti...
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kevyeen seurusteluun kävisi, en itsekään ottaisi miestä mitenkään vakavasti.
Ihmisten pitäisi oppia ottamaan muutenkin vähän rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kevyeen seurusteluun kävisi, en itsekään ottaisi miestä mitenkään vakavasti.
Joo, suhteen pitäisi olla heti kamalan vakavaa. Uskon vahvasti, että parisuhteet päättyvät niin usein ja herkästi erityisesti siksi, että ne on alunperinkin aloitettu väärän ihmisen kanssa. Mielestäni on ihan järkevääkin, että pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen ja kartoitamme niitä vaihtoehtoja.
En kysele miesten menneistä suhteista, joten varmaan voisin. En ole mustasukkainen enkä kovin uteliaskaan, eikä oikeastaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy tuolta mieheltä, mitä tarkoittaa, "ettei ole ollut mitään vakavaa" - Itselläni on noin kymmenkuntan enemmän ja vähemmän lähestä naista, joista osa on ystäviäni (kolme) muut enemmän ja vähemmän läheisiä kavereita,
Kaikki he voivat soittaa tai olla minuun yhteyksissä kuten minäkin heihin. Tapaan heitä eri aikoian en säännöllsiesti mutta vuoden aikana varmasti ainakin suunnilleen vähintään kerran, jokaisen. Joitain enemmän joitain vähemmän (Mm- välimatkata ja jokaisen omat kiireet ja työt perheet jne asettaa rajoituksensa sille, ettei tapaaminen ole aina mahdollista) Yhdenkään kanssa en ole ollut päivääkään parisuhteessa.
Jos tämä on ongelma naiselle niin sitten meitä ole varmaankaan tarkoitettu elämään yhdessä, ainakaan parisuhteessa.
Jep. Portot ovat kirjaimellisesti sataman naisia, jotka panevat kaikissa laivoissa olevia miehiä - eivät vain sitä yhtä. Nämä sopivat erinomaisesti toisilleen, portot ja seilorit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, suhteen pitäisi olla heti kamalan vakavaa. Uskon vahvasti, että parisuhteet päättyvät niin usein ja herkästi erityisesti siksi, että ne on alunperinkin aloitettu väärän ihmisen kanssa. Mielestäni on ihan järkevääkin, että pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen ja kartoitamme niitä vaihtoehtoja.
Ongelma onsiinä, että otatte seksuaalisen nautinnon liian vakavasti. Ei ne teidän pallit räjähdä, vaikkette tyhjentäisi niitä 10 vuoteen. Ottakaa siis vähän rennommin ja jotain muuta kuin sukuelimiä käsiinne välillä!
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ollut elämänvaiheessa jossa tapailin vain ajankuluksi. Ei parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia ja sitä voi ihan vaan paneskella.
Joo, ja te, joille se on ok, voitte muodostaa suhteita keskenänne. Ihan yhtä ok on ajatella, ettei halua irtosuhteita, ja odottaa puolisoltaan samaa arvomaailmaa. Itse en huolisi miestä, jolla on ollut kevyitä seksiin asti edenneitä suhteita.
Minä olin tuollainen kukasta kukkaan lentelijä silloin kun vientiä riitti. Ja minusta tuli uskollinen aviomies ja hyvä isä. Ei tarvinnut haikailla muiden perään kun muut oli jo koettu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tuollainen kukasta kukkaan lentelijä silloin kun vientiä riitti. Ja minusta tuli uskollinen aviomies ja hyvä isä. Ei tarvinnut haikailla muiden perään kun muut oli jo koettu.
Näinhän se parhaimmillaan menee, mutta vain jos mies on viisas eikä tuo niitä eksiään kummittelemaan siihen perheeseen. Koska kuka sellaisen perheen haluaa perustaa, missä isukki retostelee jollain panokokeiluillaan. Ei niitä harjoitustöitä tarvitse säästää.
Ite oon tällainen mies, jolla oli nuoruudessa lukuisia suhteita naisten kanssa, joihin sisältyi myös intiimiä kanssakäymistä. Lopetin kuitenkin kaikki tällaiset suhteet 24-vuotiaana. Nyt kolmikymppisenä oon kuitenkin tullut torjutuksi naisten toimesta treffeillä, kun oon kertonut näistä aiemmista nuoruuden suhteista. Onhan se aika karua, että nuoruuden virheiden takia saatan jäädä loppuelämäksi yksin, mutta tällaista elämä on.
Noup. Unelma "bodycount" olisi jotain 1-5. Ainakin ehdottomasti alle 10. Riippuu iästä. En tarvitse miestä joka haluaa niin intiimiä kanssakäymistä ilman mitään tunnetta.
Joo voisin, mutta minä olenkin ollut vuosikymmeniä ikisinkku nainen, jolla on ollut paljon kevyitä suhteita miesten kanssa. Lopulta sitten kuitenkin keski-iässä rakastuin ja menin naimisiin, eli ei ne kevyet suhteet sitä tarkoita, ettei niin voisi käydä. Miehelläni on vielä hurjempi menneisyys naisten kanssa ja silti olemme pystyneet yhdessä pitkään.
Ei ole merkitystä sillä mitä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tällainen mies, jolla oli nuoruudessa lukuisia suhteita naisten kanssa, joihin sisältyi myös intiimiä kanssakäymistä. Lopetin kuitenkin kaikki tällaiset suhteet 24-vuotiaana. Nyt kolmikymppisenä oon kuitenkin tullut torjutuksi naisten toimesta treffeillä, kun oon kertonut näistä aiemmista nuoruuden suhteista. Onhan se aika karua, että nuoruuden virheiden takia saatan jäädä loppuelämäksi yksin, mutta tällaista elämä on.
Saanko udella, kuinka paljon näitä "kevyitä suhteita" on ollut? Tuskin kelpuutaisit myöskään kolmikymppistä naista, jolla näitä intiimejä kokemuksia=seksiä toisen ihmisen kanssa on ollut 0 kpl?
t. kolmekymppinen nainen
Eihän body countilla ole merkitystä eikä siittä saa keskustella. Tätähän te naiset hoette niin miksi te itse jatkatte samaa minkä yritätte kieltää mieheltä?
Mies valitsee parisuhteeseen ja nainen valitsee seksiin.
Jos on yhteinen lapsi, niin vakavaksi vetää.
En tiedä. Olen kokematon parisuhteissa ja ehkä estoinen. Omaa taustaani vasten en ole normaali. En odota mitään kovin normaalia suhdetta.