Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään on monia jotka ei vastaa puhelimeen, miksi?

Vierailija
20.05.2025 |

Mikä siinä on niin vaikeaa? Paljon nopeammin saa asiat puhuttua puhelinessa kuin tekstareilla. En lähetä nykyään ollenkaan viestejä vaan soitan aina.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin melkein aina äänettömällä. Inhoan puhelimessa läyryämistä.

Jos on oikeasti asiaa, vastaaja ja tekstarit on keksitty.

Vierailija
22/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi soittaa tai odotan tärkeää puhelua, niin aina vastaan. Muuten en viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puhelimeen koska kyseessä voi olla huijaus.

Vierailija
24/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle soittaa kaupustelijoita vähintään 2 joka päivä, parhaimmillaan 5 päivässä. En jaksa vaan vastata edes enää.

Ja sä et halua tehdä suoramarkkinointikieltoa, koska.....?? 

Mulla ainakin on suoramarkkinointikielto, mutta silti soitellaan. Kaikki eivät ole päivittäneet listojaan (tai en tiedä mistä mahtaa johtua) ja tämän lisäksi ne firmat, joiden asiakkaana on, soittelevat silti. 

Vierailija
25/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska puhelin on äänettömällä enkä huomaa puhelua. Kuinka vaikeaa on laittaa viestiä? 

Ja puhelin on äänettömällä, koska suurin osa puheluista on aivan turhia. Ei, en halua töissä jaaritella sukulaisteni enkä kyllä ystävienikään kanssa. Ja vaikka soittaja olisi lääkäri, en voi aina vastata. Useimmiten se on joku puhelinmyyjä, vaikka minulla on puhelinmarkkinointikielto. 

Laita puhelin värinälle niin huomaat puhelut.

Pointti nimenomaan en halua huomata puheluita. Vaikka puhelin olisi värinällä, en silti halua jaaritella kenenkään kanssa, en silti voi aina vastata enkä silti halua, että puhelinmyyjät soittavat minulle. 

Vierailija
26/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Mun työtäni on soitella ihmisille (viranomaisasiaa) ja olen yllättynyt siitä, miten moni vastaa puhelimeen. Taktiikkani kun on että kokeilen ensin kerran soittaa, ja jos ei asiakas vastaa niin laitan tekstarilla tiedon milloin soitan uudelleen. Näin saan paljon nopeammin asioita hoidettua, koska 7/10 ihmisestä vastaa heti.

Etenkin nuorehkot ja kolme-nelikymppiset naiset vastaa hyvin, ja ihan kaiken ikäiset miehet. Yli viisikymppisiä naisia ei niinkään soittamalla tavoita, ja selittävät etteivät vastaa vieraisiin numeroihin.

Vierailija
27/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OUTO Numero -joku myyjä, kaupittelija.  En mielellään vastaa puhelimeen.

Laittais viestiä mitä asia koskee tai kuka soitti  ?

TÄMÄ SYY                          

Vierailija
28/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soittaa kaupustelijoita vähintään 2 joka päivä, parhaimmillaan 5 päivässä. En jaksa vaan vastata edes enää.

Muuta tänne Saksaan. Kaupustelu kielletty.

Vierailija
29/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Mun työtäni on soitella ihmisille (viranomaisasiaa) ja olen yllättynyt siitä, miten moni vastaa puhelimeen. Taktiikkani kun on että kokeilen ensin kerran soittaa, ja jos ei asiakas vastaa niin laitan tekstarilla tiedon milloin soitan uudelleen. Näin saan paljon nopeammin asioita hoidettua, koska 7/10 ihmisestä vastaa heti.

Etenkin nuorehkot ja kolme-nelikymppiset naiset vastaa hyvin, ja ihan kaiken ikäiset miehet. Yli viisikymppisiä naisia ei niinkään soittamalla tavoita, ja selittävät etteivät vastaa vieraisiin numeroihin.

Sulla on todella järkevä ja vastaajaa kunnioittava taktiikka! Minäkin vastaisin sinulle tuon viestin jälkeen, vaikka en todellakaan yleensä muuten vastaa.

Vierailija
30/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan asiakaspalvelija sanoi ettei tuntemattomiin numeroihin saa vastata. Minä vastasin ja sanoin vain Haloo. Sitten alkoi kuukausien piina kun laskuihin ilmestyi jokin taho Englannista ja laskutti jostain palvelusta 80e kk.

Vierailija
31/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun laitat viestin, ei aina löydy numero haullakaan.

Vierailija
32/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä huijaussoittajat ovat älytön maanvaiva. Helpompaa olla vastaamatta puhelimeen.

Vierailija
33/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on suoramarkkinointikielto, mutta silti soitellaan. Kaikki eivät ole päivittäneet listojaan (tai en tiedä mistä mahtaa johtua) ja tämän lisäksi ne firmat, joiden asiakkaana on, soittelevat silti. 

Silloin riittää yksi lause, "minulla on suoramarkkinointikielto". Puhelu päättyy ja merkitsevät kiellon järjestelmään. Jos et ilmoita tuota niin soitot jatkuu hamaan tappiin.

Vierailija
34/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin riittää yksi lause, "minulla on suoramarkkinointikielto". Puhelu päättyy ja merkitsevät kiellon järjestelmään. Jos et ilmoita tuota niin soitot jatkuu hamaan tappiin.

Oletko kokeillut? Ilmoitan tämän joka ikinen kerta, silti soittelijoita riittää. 

Vierailija
35/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun laitat viestin, ei aina löydy numero haullakaan.

Tärkeä asia, kunpa muutkin laittaisi     <3

Vierailija
36/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin paljon puhelimia ettei kukaan ehdi niihin kaikkiin vastaamaan.

Vierailija
37/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät ja huijarit soittelevat välillä, siksi en vastaa ellen odota puhelua tai tunnista numeroa. Lisäksi töissä en pysty aina vastaamaan. Laittakaa viesti perään jos on tärkeää asiaa.

Vierailija
38/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut? Ilmoitan tämän joka ikinen kerta, silti soittelijoita riittää. 

Olen. Yksi kerta riitti. Ja mieheni teki kiellon talvella, kaksi soittoa tuli (tosin toinen oli firma jonne itse oli jättänyt numeronsa joskus) ja nekin päättyivät heti kun sanoi tehneensä kiellon. Helppoa.

Vierailija
39/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon on varoitettu huijaussoitoista ("menetät rahasi"), että en vastaa. Useimmiten minun kohdalla on kuitenkin puhelinmyyjistä. Vaihtavat numeroa jopa 3 kertaa päivän aikana.

Vastaan jos odotan puhelua (esim. lääkäri, työkkäri). Jos jollakin on oikeasti asiaa, osaa laittaa viestin. Tyyliin "yritin tavoittaa, soita heti takaisin". 

Vierailija
40/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS EN VASTAA PUHELIMEEN,  LAITTAKEE SE VIESTI, KIITOS   :)

VARSINKIN JOS OLET VAIHTANUT, TUTTAVA, OMAN NUMEROSI, ENKÄ

TIEDÄ SITÄ ETUKÄTEEN,  JOOKO  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi