Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään on monia jotka ei vastaa puhelimeen, miksi?

Vierailija
20.05.2025 |

Mikä siinä on niin vaikeaa? Paljon nopeammin saa asiat puhuttua puhelinessa kuin tekstareilla. En lähetä nykyään ollenkaan viestejä vaan soitan aina.

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina puhelimeen, vaikka tulisi tuntemattomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittaa kaupustelijoita vähintään 2 joka päivä, parhaimmillaan 5 päivässä. En jaksa vaan vastata edes enää.

Vierailija
4/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun puhelin on taas sillai kiinni, ettei sitä saa auki. Se pitää siirtää lämpimään tilaan, jotta akku lämpenee ja sitten pitää ottaa akku pois ja laittaa takaisin. Sit se toimii. Nykyään puhelin usein oikuttelee tuolla tavalla ja käyttöohjeissakin varoitetaan, että akku ei toimi kaikilla lämpötiloilla sekä on tuosta häiriöstä tarkasti ilmoitettu käyttöohjeessa. Joskus puhelin jää kiinni, koska mä en jaksa sitä operaatiota. 

> Miettikää mikä puhelin. Olin menossa postiin ja en meinannut saada puhelinta päälle. 

Vierailija
5/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soittaa kaupustelijoita vähintään 2 joka päivä, parhaimmillaan 5 päivässä. En jaksa vaan vastata edes enää.

Niille voi todeta ystävällisesti ettet osta mitään.

Vierailija
6/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puhelimeen, ellei soittaja ole ensiksi lähettänyt kirjepostilla tietoa siitä, että lähettää minulle txtiviestillä tiedon siitä, että aikoo minulle soittaa.

Jos on oikeaa asiaa (esim poliisit, lääkärit ym) soittaja toimii näin.

Vierailija
7/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puhelin on äänettömällä enkä huomaa puhelua. Kuinka vaikeaa on laittaa viestiä? 

Ja puhelin on äänettömällä, koska suurin osa puheluista on aivan turhia. Ei, en halua töissä jaaritella sukulaisteni enkä kyllä ystävienikään kanssa. Ja vaikka soittaja olisi lääkäri, en voi aina vastata. Useimmiten se on joku puhelinmyyjä, vaikka minulla on puhelinmarkkinointikielto. 

Vierailija
8/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tiedä onko tuntematon soittaja joku huijari joka yrittää ties mitä kikkaa saadakseen vastaajalta rahat kynittyä. Huijari saattaa jopa manipuloida puhelusta tekemäänsä nauhoitetta jotta saisi nauhoitteen kuulostamaan siltä, että vastaaja on suostunut ostamaan häneltä jotain.

Vierailija
9/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla sellainen puhelu jonka puhelun vastaanottaja maksaa. Näitä tulee erityisesti ulkomaisista numeroista.

Vierailija
10/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille voi todeta ystävällisesti ettet osta mitään.

Aijaa?? Kiitos!!!! En olekaan tajunnut että sitten se soittelu loppuu!! noot

Vierailija
11/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että mulla on puhelinnumero, tarkoita sitä että olen käytettävissä 24/7 sun jonninjoutaviin puheluihisi

Vierailija
12/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, koska olen vetänyt niin paljon peukkua, että vainoharhoissani pelkään että puukkomies tulee takaovesta sisään, jos vastaan puhelimeen.

T. AV mamma

Vierailija
13/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin miltei aina äänettömällä.

Vierailija
14/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska puhelin on äänettömällä enkä huomaa puhelua. Kuinka vaikeaa on laittaa viestiä? 

Ja puhelin on äänettömällä, koska suurin osa puheluista on aivan turhia. Ei, en halua töissä jaaritella sukulaisteni enkä kyllä ystävienikään kanssa. Ja vaikka soittaja olisi lääkäri, en voi aina vastata. Useimmiten se on joku puhelinmyyjä, vaikka minulla on puhelinmarkkinointikielto. 

Laita puhelin värinälle niin huomaat puhelut.

Vierailija
15/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä et halua tehdä suoramarkkinointikieltoa, koska.....?? 

Vierailija
16/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi syy: tänään kesken työpäivän huomaan, että joku on yrittänyt palaverini aikana soittaa minulle kahdesti. Mietin, että varmaan tärkeää asiaa ja hyvä olla tavoitettavissa, joten koetan soittaa takaisin. Linja tuuttaa varattua. Koetan hetken päästä soittaa uudelleen takaisin, linja tuuttaa varattua. Jätän puhelimeen äänet päälle. Syvennyn taas töihin, ja juuri kun keskittyminen on kohdillaan, pärähtää puhelin soimaan. Vastaan. Linjalla on hiljaista, kunnes kuuluu, että yhdistetään Sanoman asiakaspalvelijalle. Eli siis Sanomalla on joku robotti, joka soittaa ihmisparkojen numeroihin jatkuvalla toistolla kunnes joku onneton vastaa ja puhelu yhdistetään asiakaspalvelijalle. Olin aivan hiilenä. Tämä erittäin epäonnistunut mainonta katkaisi työpäiväni peräti neljästi, ja tuloksetta. Miksi jollain on oikeus tehdä niin?

Vierailija
17/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa, koska olen vetänyt niin paljon peukkua, että vainoharhoissani pelkään että puukkomies tulee takaovesta sisään, jos vastaan puhelimeen.

T. AV mamma

No lopeta se peukun vetäminen. Mikä tuo trollin läppä, ettei vastaa puhelimeen? 

Vierailija
18/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestiin voi vastata silloin kun itselle sopii. Puhelussa menee helposti kauemmin.

Vierailija
19/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen vastaa puhelimeen aina kun pystyy.

Vierailija
20/159 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa puhelimeen, ellei soittaja ole ensiksi lähettänyt kirjepostilla tietoa siitä, että lähettää minulle txtiviestillä tiedon siitä, että aikoo minulle soittaa.

Jos on oikeaa asiaa (esim poliisit, lääkärit ym) soittaja toimii näin.

Viimeiseen kappaleeseen, ei muuten toimi. Meinaatko tosiaan että jos vaikka läheisesi on ollut onnettomuudessa, sulle laitetaan maapostia/tekstari siitä että poliisi/lääkäri soittaa sinulle x.x. klo x.x.? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi