Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni ei avaa ovea kun ovikelloa soitetaan

Vierailija
20.05.2025 |

Ei siinä mitään, en minäkään. Ihmettelen vain että rämpyttäjä ei voi postilaatikosta tiputtaa lappua missä ilmoittaa asiansa. Jos haluaa välttämättä tavoittaa niin laittakoon lappuun puhelinnumeron. Nykyään kun avaa ovikellon avaajalle niin voi saada vaikka puukosta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan jos tunnistan ovisilmästä kuka pimpottelee.

Vierailija
2/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hieman vainoharhainen? Jos joku haluu tulla sun luo sisälle, alle minuutti ja lukko on auki. Onhan sulla turvalukko ja ketju niin vähän hidastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en läheskään aina avaa. Rivitalossa pääsin ikkunasta katsomaan piilosta kuka siellä on. Eikä ollut syytä avata ovea. Nykyisin ehkä vähän herkemmin avaan kun ei tänne kerrostalon rappuun pääse kuka vain, joten yleensä jollain on asiaa.

Vierailija
4/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sellaista ovikellokameraa. Saako sellaisen asentaa kerrostalossa ovensa pieleen?

Vierailija
5/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko hieman vainoharhainen? Jos joku haluu tulla sun luo sisälle, alle minuutti ja lukko on auki. Onhan sulla turvalukko ja ketju niin vähän hidastaa.

Siinä vaiheessa on jo soitettu hätäkeskukseen ja poliisit saavat rosvon kiinni.

Vierailija
6/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan ovikellon josta kuuluu ääni mene pois, mene pois, mene pois.

Vierailija
7/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavalle vali vali naapurille en ainakaan avaa...

Vierailija
8/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sellaista ovikellokameraa. Saako sellaisen asentaa kerrostalossa ovensa pieleen?

Ei saa. Rappukäytävää ei saa kuvata (ellei ole kaikkien asukkaiden suostumusta).

Vierailija
9/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on ollut tapauksia, että kun on avannut oven niin on saanut aseesta. En suosittelisi avaamaan kenellekään ovea.

Vierailija
10/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ovikellon pois. Siinähän kuvittelevat pimputtelevansa.

Vierailija
11/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene edes silmälle katsomaan jos ovikello soi enkä ole sopinut jonkun tulevan käymään.

Vierailija
12/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en avaa ovea ovikellon soittajalle, jos ei ole ennen tuloaan laittanut txtarilla millä asialla liikkuu. Kyseistä textaria en avaa, ellei sitä ennen ole tullut kirjepostilla ennakkotietoa siitä että aikoo lähettää minulle txtarin jossa kertoo tulevansa ovikelloa soittamaan.

Eli kirje->txtari->ovikello

Jos on oikeaa asiaa (esim lääkäri, poliisi tms), eikä mikään häirikkö, niin he toimivat näin.

T. Ihmisiä kuollakseen pelkäävä av mamma.

Vierailija
13/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat oven niin tulee puukosta?

Näin käy vain, jos sä ALISTUT saamaan puukosta. Mene siis keittiöveitsen kanssa ovea avaamaan ja iske ensin! 

Vierailija
14/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitähän on ollut tapauksia, että kun on avannut oven niin on saanut aseesta. En suosittelisi avaamaan kenellekään ovea.

Lopeta nyt hyvä ihminen se peukun vetäminen.

Vierailija
15/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään avaa ilman, että olen sopinut asiasta. Ovikellon voi ottaa pois niin ei häiritse etätöitä.

Vierailija
16/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt hyvä ihminen se peukun vetäminen.

Amerikan demari?

Vierailija
17/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ovi silmästä ole kuullut ? Edes taloyhtiö ei saa käytäviä kuvata, niin et sinäkään. On muuten ihan rikoslaissa 

Vierailija
18/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan vain jos olen sopinut jonkun kanssa että saa tulla. 

Vierailija
19/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsette etätyöntekijää pimputtelemalla tasatunnein klo 16.30, 17.30, 18.30 ja sitten huutelette että miksette mene töihin, menkää töihin ja omaa syytä työtön.

Vierailija
20/51 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sitten  varmaan alkaa avaamaan ladattu ase kädessä.