Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla mies soittaa päivätyön lisäksi rock-bändissä?

Vierailija
20.03.2007 |

Miten paljon keikkoja ja miten jakselet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkoja on aika satunnaisesti, 1-6 kuukaudessa, paitsi tietty levyn julkistamisten jälkeen ja kesäisin kun ovat tienpäällä.

Vierailija
2/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikoille pääsen itse usein mukaan, myös kauemmas. Treenit ne enemmän rassaa perhe-elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus enemmän ja joskus asuvat studiolla:)

Mikä on apn pointti?

Vierailija
4/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa treenit ja vähintään kaksi viikonloppua pe-su kuukaudessa poissa kotoa. Ja päivätyön lisäksi. Sitten ärsyttää se, että pitää vetää viinaa jos ei nyt joka kerta niin usein, joten sunnuntaitkin menee krapulassa. Nyt alkavat tekemään kolmatta levyä ja osallistuivat johonkin kisaan, jossa pärjäsivät hyvin ja se tietää taas lisää keikkaa ja videokuvauksia.

ap

Vierailija
5/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 2 iltana viikossa. Kyllä tässä aika säveltäminen on , kun mies joutuu reissaamaan työn puolesta ja minä teen vuorotyötä.... Harjoittelukausi on tiukkaa kun muutaman viikon on kaikki illat veke...

Vierailija
6/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pari kertaa viikossa treenit ja vähintään kaksi viikonloppua pe-su kuukaudessa poissa kotoa. Ja päivätyön lisäksi. Sitten ärsyttää se, että pitää vetää viinaa jos ei nyt joka kerta niin usein, joten sunnuntaitkin menee krapulassa. Nyt alkavat tekemään kolmatta levyä ja osallistuivat johonkin kisaan, jossa pärjäsivät hyvin ja se tietää taas lisää keikkaa ja videokuvauksia.

ap

Kisasivatko gloriassa?

Vierailija
7/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaahan se on, että puoliso voi ilmaista itseään vaikka sitten laululla tai näyttelemisellä.

Mitä siitä tulisi, jos elämä olisi vain toista varten?

Pitää olla omakin palo!

Tai sitten hankitte väärät miehet.

Insinöörit tai muut nörtit olisi hyvä vaihtoehto teille!

Vierailija
8/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni soitti (soittaa) päivätyönsä lisäksi kahdessa bändissä. Se oli hänen elämäänsä ja minun olisi pitänyt se hyväksyä=ei koskaan yhteistä aikaa ja bändit aina muun elämän edellä. Lisäksi sitten kävi ilmi, että petti minua keikkareissuillansa. Se oli aika pitkälti siinä sitten. Eli kannattaa olla kyllä tosi varma suhteestaan ja miehestään jos meinaa " rokkitähden" kanssa esim. perhettä perustaa. meillä ei onneksi ehditty lapsentekoon! Voin kokemuksesta kertoa, että vaimoille ja tyttöystäville ei tosiaankaan kerrota kaikkea, mitä reissussa tapahuu.

Vierailija
9/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen mies oli elokuvaohjaaja ja aina jossain kuvausmatkalla tms. Erottiin kun en jaksanut sitä soopaa. Tää uusi oli mielestäni ensin vain luokanopettaja ja vasta myöhemmin sain selville, että soittaa rockia, joka sitten olikin se intohimo. Mulle kävis varmasti parhaiten joku tavan duunari, mutta mistä niitä löytää?

ap

Vierailija
10/10 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme olis jos muillekaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi