HS: Ainakin kolme ihmistä loukkaantunut väkivallanteossa koulussa, yksi otettu kiinni - koululla on aseistautuneita poliiseja
Kommentit (1089)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä, että miksi ei koskaan julkisuudessa tuoda esille sitä, että se tytön/naisen puute sairastuttaa nuoret miehet. Onko asia oikeasti niin perkeleen tabu?
Ehkä pojat/miehet voisivat opetella arvostamaan naisia enemmän, kun kuitenkin tarvitsevat naisia noin paljon?
Ei siitä oikeasti olisi mitään apua. Naisilla ja tytöillä on biologisesti kovakoodattu arvoasteikko jonne pojat sijoittuu lokeroihin pääasiassa fyysisten ominaisuuksien perusteella. Tai ominaisuuksien kuten itsevarmuuden joka teinipoikien maailmassa tulee yleensä fyysisen suorituskyvyn kautta.
Onko tuo joku suomalaisen wt-työväenluokkaisen (työttömänväenluokkaisen) alueen koulujen nokkimisjärjestys? Vaikea kuvitella että esim. SYK:in porukoissa fyysinen suo
Joka paikassa tulee kiusatuksi. Jos ei näkyvästi fyysisillä merkeillä, niin kuitenkin henkisesti eristämällä ja kertomalla valheita kiusaamastaan.
Tämä on fakta. Myös ja varsinkin niiden ns. parempien perheiden lapsukaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä, että miksi ei koskaan julkisuudessa tuoda esille sitä, että se tytön/naisen puute sairastuttaa nuoret miehet. Onko asia oikeasti niin perkeleen tabu?
Ei, asia ei ole tabu. Tämän päivän HS:ssä oli asiasta juttu, jossa selkeästi todetaan: "asenne, että miehen pitää saada, koska miehen pitää saada. Ajatus, jonka mukaan minun miehinen tarpeeni ylittää toisen oikeuden koskemattomuuteen, on hyvin vääristynyt ja infantiili"
Jutun otsikko oli vielä aamulla: "Valitettavan monet ajattelevat, että miehen kuulu saada seksiä."
Tässä linkki juttuun: https://www.hs.fi/feature/art-2000011224266.html
Eli asiasta puhutaan kyllä, mutta on ihmisiä - ehkä jopa edellinen kommentoija - jotka ajattelevat, että "miehen kuuluu saada seksiä".
He ovat väärässä. Kenenkään, siis ei kenenkään toisen ihmisen velvollisuus ei ole antaa m
Ei tähän tarvitse tunkea seksiä vielä. Yläkouluikäiselle teinipojalle olisi useimmissa tapauksissa vielä ihan riittävää, jos saisi vähän halailla ja pussailla ja olla lähellä. Kokea sitä vastakkaisen sukupuolen hyväksyntää. Mutta aika isolle osalle kokemus jää satuttavasti väliin.
Joko Iltalehti on julkaissut saamansa "manifestin"?
Miksi juuri Iltalehti? Onko siitä tullut tarkempaa tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ans kattoo uutisoidaanko kuka on tekijä.
Jos tekijä on ns. pellavapäinen suomalainen, kerrotaan kyllä nimi kuvien kera, kengännumeroineen ja silmienväreineen. Sekä haastatellaan naapurit ja aiemmat päiväkotien hoiturit.
Jos tekijä ei ole ns. pellavapää, todetaan tekijän olevan "arviolta alle 25-vuotiaan henkilön."
Ei kerrota kun on alaikäinen. Eläpä sie valehtele!!
Eritaustainen?
Nimi on ainakin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pojat/miehet voisivat opetella arvostamaan naisia enemmän, kun kuitenkin tarvitsevat naisia noin paljon?
Ei siitä oikeasti olisi mitään apua. Naisilla ja tytöillä on biologisesti kovakoodattu arvoasteikko jonne pojat sijoittuu lokeroihin pääasiassa fyysisten ominaisuuksien perusteella. Tai ominaisuuksien kuten itsevarmuuden joka teinipoikien maailmassa tulee yleensä fyysisen suorituskyvyn kautta.
Onko tuo joku suomalaisen wt-työväenluokkaisen (työttömänväenluokkaisen) alueen koulujen nokkimisjärjestys? Vaikea
Näinhän se on. Jos olet liian huono tai liian hyvä suhteessa johonkin ihmiseen, joka ei pysty olemaan kiusaamatta toisia, sitten se ruljanssi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin yli 1200 oppilaan koulu. Tänäpäivänä opettajat kulkevat laput silmillä lomasta lomaan eivätkä jaksa enää välittää. Liikaa oppilaita eikä henkilökohtaista kontaktia yhteenkään. Kiusaamiseen ei puututa riittävästi, siitä on tullut uusi normaali. Ei ihme että nuoret voivat huonosti.
Siis miten voi olla 1200 oppilaan koulu?? Onko tämä mahdollista Suomessa?
Hätkähdin tätä lukua. Se ei voi olla kovin kodikas paikka (viihtyisä, inhimillinen).
Onkohan tästä jo keksitty syyttää videopelejä? Meinaan itse pelasin niitä jo lapsena ja tunnen syyllisyyttä jopa hyttysen tappamisesta. Toki jotkut ottaa niistä mallia eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet? Nyt on kyse ihan lapsesta. Ei ole mikään vasten tahtoaan selibaatissa oleva mies vaan lapsi, jolla olisi edessään ollut ne ekat seurustelut
Vierailija kirjoitti:
Itsetunnnon pitää lähteä itsestä, eikä ulkoisista tekijöistä. Toki muiden haukut/kehut voivat myös vaikuttaa siihen.
Yläkoululaiset pojat on kuule hyviä ottamaan luulot pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, asia ei ole tabu. Tämän päivän HS:ssä oli asiasta juttu, jossa selkeästi todetaan: "asenne, että miehen pitää saada, koska miehen pitää saada. Ajatus, jonka mukaan minun miehinen tarpeeni ylittää toisen oikeuden koskemattomuuteen, on hyvin vääristynyt ja infantiili"
Jutun otsikko oli vielä aamulla: "Valitettavan monet ajattelevat, että miehen kuulu saada seksiä."
Tässä linkki juttuun: https://www.hs.fi/feature/art-2000011224266.html
Eli asiasta puhutaan kyllä, mutta on ihmisiä - ehkä jopa edellinen kommentoija - jotka ajattelevat, että "miehen kuuluu saada seksiä".
He ovat väärässä. Kenenkään, siis ei ke
Niinpä jäi minullekin, koska en kenellekään kelvannut. Vasta 23-vuotiaana pussailin, koska silloin yhdelle kelpasin.
Ai joo, ja minä olen nainen. En siitä asiasta kenellekään valittanut enkä mennyt puukkoa kenenkään selkään enkä kylkeen tunkemaan. Olisiko pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset viihtyvät ystävällisten ja hyvän itsetunnon omaavien ihmisten seurassa. Negatiiviset ihmisvihaajat eivät luon
Voi kyynel, AP. Et tainnut sitten voittaa geenilotossa. Luovuttaja !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin yli 1200 oppilaan koulu. Tänäpäivänä opettajat kulkevat laput silmillä lomasta lomaan eivätkä jaksa enää välittää. Liikaa oppilaita eikä henkilökohtaista kontaktia yhteenkään. Kiusaamiseen ei puututa riittävästi, siitä on tullut uusi normaali. Ei ihme että nuoret voivat huonosti.
Siis miten voi olla 1200 oppilaan koulu?? Onko tämä mahdollista Suomessa?
Hätkähdin tätä lukua. Se ei voi olla kovin kodikas paikka (viihtyisä, inhimillinen).
Kuulemma pikkumuksuista melkein lukioikäisiin. Onneksi en joutunut tuollaiseen paikkaan aikoinani, sehän on selkeästi teurastamo.
Kuudentoista vanha. Millaiset vanhemmat sillä on? Miten ovat osanneet kasvattaa noin väärin???
Vierailija kirjoitti:
Tekijä siis kantasuomalainen. Mikä pettymys persuille.
Olet imbesilli !!!!
Vierailija kirjoitti:
Joka ikisessä suomalaisessa koulussa on häiriintyneitä psykopaatteja. Koulupsykologeja ei ole, sairaalakouluja ollaan vähentämässä, tarkkikset ovat muisto vain. Tuolla ne väkivaltafantasioivat tyypit sitten kulkevat muiden seassa. Kyse ei todellakaan ole aina jostain kiusatun kostosta - ja mikä perustelu se edes olisi väkivallan tekemiselle? Kyllä meitä kaikkia on joskus härnätty ja tönitty ja kiusattu.
Alkaa vaikuttaa siltä, että nykyään on paljon vakavia psyykkisen sairauden muotoja, joihin pitäisi puuttua heti, kun ilmenee vähäisiäkin merkkejä jostakin epätavallisesta. Suomessa on suvaittu väkivaltaisuutta liian pitkälle. Esim. joku voi vapaasti uhkailla toisen henkeä, koskemattomuutta tai terveyttä julkisella paikalla, bussissa, koulussa tai muualla. Sellaiseen pitäisi puuttua heti. Poliisikuulusteluun, psykiatrin puheille ja mahdollisesti hoitoon. Ei mitään "nuoret ovat nuoria" tai muuta tyhjänpäiväistä selittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maailman onnellisin maa.
ja samalla euroopan rasitistisin maa... aika hauska yhteensattuma, vai mitä?
Ja suomessa on paljon yksinäisyyttä, paljon masennusta, paljon päihdeongelmaisuutta, paljon köyhyyttä, paljon työttömyyttä ja täällä tehdään paljon itsemurhia.
Mutta silti olemme maailman onnellisin maa!
Vierailija kirjoitti:
Joko Iltalehti on julkaissut saamansa "manifestin"?
Miksi juuri Iltalehti? Onko siitä tullut tarkempaa tietoa?
Lähetti itse sen sinne. Ninjapuvun omatekemä video kiertää netissä. Manifestin mukaan luettelee mielipelejään ja elokuvia. Jännitystä elämään ja 2-4 vuoden kakkua odottaa "manifestissa". Mt tapaus. Ei ole ollut kavereita eikä ole halunnutkaan niitä. Murha infossa enemmän tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetunnnon pitää lähteä itsestä, eikä ulkoisista tekijöistä. Toki muiden haukut/kehut voivat myös vaikuttaa siihen.
Yläkoululaiset pojat on kuule hyviä ottamaan luulot pois.
Ottavat luulot pois niin tytöiltä kuin pojilta harrastamallaan henkisellä väkivallalla. Minua pilkattiin jokaikinen kerta kun tunnilla vastasin opettajan kysymyksiin, koska olin poikien mielestä "viallinen". Silti en kohdistanut kehenkään väkivaltaa, enkä vihaa miehiä yleisesti.
Tosin en ole persoonallisuushäiriöinen sekopää kuten tämä Pirkkalan tapaus.
Onhan se tiedetty 2015 vuodesta alkain."Ikävä äitiä" ajaa hirmutekoihin.