Onko nainen jotenkin sekaisin päästään jos alkaa 22 vuotiaana seurustella 50v miehen kanssa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pystyisi. 30 vuotta vanhempi mies alkaa olla jo isoisä suhteessa naiseen.
Katseleeko nuo 50 vuotiaat miehet itse 80-vuotiaita naisia "sillä silmällä". Vanhainkodista löytyisi heille hyvää seuraa.
Sulla on nyt pikkuinen aukko tiedoissa koskien sitä, minkä ikäisiä naisia miehet iästä riippumatta katselevat.
Kullankaivajia nämä ovat, ei mitään syytä kadehtia eltaantuneelle haisevista vanhoista ukoista 😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pystyisi. 30 vuotta vanhempi mies alkaa olla jo isoisä suhteessa naiseen.
Katseleeko nuo 50 vuotiaat miehet itse 80-vuotiaita naisia "sillä silmällä". Vanhainkodista löytyisi heille hyvää seuraa.
Sulla on nyt pikkuinen aukko tiedoissa koskien sitä, minkä ikäisiä naisia miehet iästä riippumatta katselevat.
No, olisin kyllä huolissaan jos 50-vuotias mies lähtisi vanhainkotiin iskemään itselleen naista. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mites 22v mies ja 50v nainen?
Minulla on ollut tällainen kuvio, hih, mutta eihän se toyboy voinut puhua minusta kenellekään. Olin kuitenkin nuorempi kuin hänen äitinsä. Ja hän oli viikon verran vanhempi kuin oma poikani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites 22v mies ja 50v nainen?
Minulla on ollut tällainen kuvio, hih, mutta eihän se toyboy voinut puhua minusta kenellekään. Olin kuitenkin nuorempi kuin hänen äitinsä. Ja hän oli viikon verran vanhempi kuin oma poikani.
Aika ällöttävää.
Luulen että tuossa kuviossa nainen on hieman sekaisin päästään aina. Näkemissäni tapauksissa kuviossa on aina ollut mukana nuoren naisen kontrollointia. Nuori nainen ei tavallaan saa olla oma itsensä eikä häntä hyväksytä sellaisenaan, vaan vanha mies on muokannut nuorta mieleisekseen sekä ulkonäön että mielipiteiden osalta.
Olenkin tullut siihen tulokseen, etteivät suuren ikäeron suhteet ole koskaan terveitä, poikkeuksena varmaan tilanteet joissa nuorempikin osapuoli on jo esimerkiksi keski-ikäinen ja siten seisoo omilla jaloillaan suhteen alusta saakka.
Tämä on ongelma lähinnä vanhemmille naisille. Fiksummat hoksaavat kyllä miksi se on heille ongelma.