Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likaisen pepun haju takaapäin

Vierailija
19.05.2025 |

Inhottava ilmiö josta on todella vaikea sanoa kumppanille. Tapailunaisen takapää lemuaa usein pahalta takaapäin pannessa, eikä tämä ole ensimmäinen tapaus joka on tullut vastaan. Siis likaisen ja hikisen p e r s e e n haju. Tiedän, että silloin kun takapuoli huuhdellaan kakkosella käynnin jälkeen ei tällaista hajua ole. Tai jos se pestään vähintäänkin ennen seksiä. Ei ole kyseessä mikään normaali seksin haju vaan selkeästi puutteellisesta hygieniasta johtuva. Tämä meinaa viedä halut tilanteessa sillä ihmisen likainen takapuoli haisee niin luotaantyöntävältä. Itse vagina on kyllä puhdas ja puunattu, niinkuin yleensäkin näissä tapauksissa on ollut, mutta takapää haisee todella. Päättelen että kyse on siis epähuomiosta. Omaa takapuolta harvoin haistaa ellei sinne työnnä sormiaan ja niin se jää monilla pesemättä. Summa summarum, erittäin hankala ottaa tällaista puheeksi koska sanomattakin on selvää että se kolahtaa ikävästi jos kerrotaan että btw sun p e r s e muuten haisee tosi pahalle aina kun sekstaillaan.

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako peräaukkoon jotain hajunsyöjälinimenttiä, jolla voisi nopeasti pyyhkäistä tai sumuttaa peräreikä tuoksuttomaan  juhlakuntoon ?

Vierailija
42/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukosta on tullut viimevuosina tärkeä seksielin. Siksi sitä ei pidä unohtaa kuumia tilanteita ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lerpahti kerran veltoksi takaapäin kirnutessa, kun naisen persuksista tulvahti keväisen lietelannoite pellon tuoksu.

Vierailija
44/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako peräaukkoon jotain hajunsyöjälinimenttiä, jolla voisi nopeasti pyyhkäistä tai sumuttaa peräreikä tuoksuttomaan  juhlakuntoon ?

Tämä on oma lyömätön reseptini, savett kosteuspyyhe ja siihen ihan pienen pieni suihkaus hajuvettä ja sillä sitten pyöräyttää peräaukosta ja sen ympäryksestä. Tullut miehiltä positiivisia kommentteja.

N 34

Vierailija
45/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumankekka sun kanssa!😂🤣😅

Vierailija
46/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselet kaverin puolesta, eikö niin?

Vierailija
47/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse törmännyt samaan monta kertaa ja välillä kun on kunnon kiimassa, olen nuollut naisia takaapäin ja hirveä paskan käry tullut nenään silloinkin. Sen olen lopettanut kokonaan ja uskomatonta on se, että jotkut naiset ovat olleet mielestäni poikkeuksellisia kaunottaria ja silti takaapäin pannessa vieno paskan käry noussut nenään, vaikka muuten ulkonen olemus on ollut loppuunasti huoliteltu.

Onhan se yllättävää,että kauniitkin naiset käyvät kakalla eikä sieltä orvokkeja tule vaan ehtaa tavaraa.

Persereiän pesun osaamattomuudesta nyt oli kyse. Ei siitä mitä sieltä tuli ennen pesua.

Vierailija
48/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään peppu ole täysin hajuton vaikka sen pesisinkin. Ellei ole juuri pesusta tullut peppu. 

Vierailija
49/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinunko kikkeli ja pylly tuoksuu sitten niin kukkasille? Älä arvostele muita kun omasi löyhkää vielä pahemmalle varmasti ja kikkelikin.

Vierailija
50/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä suihkua välttämättä ole saatavilla, jos baarissa käy paskalla.

Jos kyseessä baaripano, niin ainakin täällä molemmat käy pikapesulla ennen sessiota. Ja siis minun aloitteestani. Eikä kukaan nainen ole koskaan loukkaantunut, vaan ovat pitäneet sitä aina hyvänä ideana.

M49

Vierailija
51/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Linimentti on nimeltään nestesaippua+vesi. Sumutuskahva on ihan siellä sun vessanpytyn vieressä semmoisen letkun päässä.

Vierailija
52/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen aina perseeni, kun käyn vessassa. Jos julkisessa vessassa ei ole pesumahdollisuutta, käytän intiimipyyhkeitä ja pesen perseeni heti, kun se on mahdollista. Lotraan vedellä siis 4-5 kertaa päivässä.

Tiedän, että on ihmisiä, joiden asunnossa ei ole vessassa käsisuihkua. Minusta tämä on käsittämätöntä, kun ajattelee miten halpa ja helppo sen asennus on.

Vierailija
53/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lerpahti kerran veltoksi takaapäin kirnutessa, kun naisen persuksista tulvahti keväisen lietelannoite pellon tuoksu.

Minkäs teet, jos pääsee pieru. Lemmi vain edestäpäin.

Vierailija
54/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina miehelleni, että pidä toi stondis, mä käyn pikaseen pesulla.

Vierailija
55/165 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon aina miehelleni, että pidä toi stondis, mä käyn pikaseen pesulla.

Kylläpä lopahtaisi tunnelma tehokkaasti

Vierailija
56/165 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen kiihottavampaa olekaan kuin nainen, jolla on pesemätön ja likainen pimppi ja peppu, niin että kakka ja pissa haisee ja maistuu oikein kunnolla.

Vierailija
57/165 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät pese alapäätään pesuaineella! Muualla maailmassa kyllä huolehditaan!

Kyllä meitä löytyy jotka osaavat peseytyä asiallisesti. Jostain syystä suomen gynekologit jauhavat tätä pelkkää vesipesu mantraa ja jotkut kuuliaisesti tottelevat.

Äärimmäistä idiotismia kyllä jos ei edes päivittäissuihkussa kunnolla pese peräreikäänsä ja ulkoisia paikkojaan saippualla.

Sitten vielä toiveissa että saisi suudeksiä niin hyi hemmetti.

Vierailija
58/165 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen kiihottavampaa olekaan kuin nainen, jolla on pesemätön ja likainen pimppi ja peppu, niin että kakka ja pissa haisee ja maistuu oikein kunnolla.

Naisen tuoksu ja maku😄

Vierailija
59/165 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisia asuu varmaan jossain susirajalla peräkammarin poikina.

Vierailija
60/165 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisia asuu varmaan jossain susirajalla peräkammarin poikina.

Minä luulen että asia on täysin toisin. Nämä "peräkamnarin pojat" luultavasti kiihottuvat jo pillusta niin paljon että jos tosi toimiin pääsevät niin tulevat reisille. Nämä edistyneemmät peppujutut taitaa olla niille joille pelkkä pillu on jo kyllästymiseen asti nähty, nuoltu ja naitu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä