Likaisen pepun haju takaapäin
Inhottava ilmiö josta on todella vaikea sanoa kumppanille. Tapailunaisen takapää lemuaa usein pahalta takaapäin pannessa, eikä tämä ole ensimmäinen tapaus joka on tullut vastaan. Siis likaisen ja hikisen p e r s e e n haju. Tiedän, että silloin kun takapuoli huuhdellaan kakkosella käynnin jälkeen ei tällaista hajua ole. Tai jos se pestään vähintäänkin ennen seksiä. Ei ole kyseessä mikään normaali seksin haju vaan selkeästi puutteellisesta hygieniasta johtuva. Tämä meinaa viedä halut tilanteessa sillä ihmisen likainen takapuoli haisee niin luotaantyöntävältä. Itse vagina on kyllä puhdas ja puunattu, niinkuin yleensäkin näissä tapauksissa on ollut, mutta takapää haisee todella. Päättelen että kyse on siis epähuomiosta. Omaa takapuolta harvoin haistaa ellei sinne työnnä sormiaan ja niin se jää monilla pesemättä. Summa summarum, erittäin hankala ottaa tällaista puheeksi koska sanomattakin on selvää että se kolahtaa ikävästi jos kerrotaan että btw sun p e r s e muuten haisee tosi pahalle aina kun sekstaillaan.
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on lähisuhdeväkivaltaa kun joutuu nuuskuttelemaan kakan hajua takaapäin ajaessa
Mitä helvettiä?
Se on vaan haju! Ja se tulee seksin teko paikoista niin se on silloin seksin haju!
Mitä pahaa on seksin hajussa?
Paskanhaju on paskanhaju, ei mikään seksin haju. Paitsi ehkä homoilla.
Kiihottavaa.
Ainoadtaan ja vain kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen perse ei paskalle haise!
Vanha asfalttiviidakon sanonta
Miten kauniin naisen perse voisi edes paskalta haista, koska kauniit naiset eivät käy paskalla, ei heidän tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi lääkäri tutkiessaan peräaukkoani että sinun pitäisi huolehtia paremmin tämän pään hygieniasta. Ei nyt sanonut ihan noilla sanoin. En tiiä sitte haisiko siellä. T: mies
Minä pesen peräaukon aina sen jälkeen kun olen käynyt kakkoshädällä. Sitten vain lopuksi wc-paperilla taputtelen paikat kuiviksi. Ei haise paska, ei sohva perseeeltä, eivätkä kärpäset pörrää. Kalsareissakaan ei ole koskaan jaarrutusjälkiä. t. Herrasmies
Eipä se yleensä paskalta haisekaan vaikka olisikin "likainen" Nämä tomppelit eivät vaan erota perseen ja paskan hajua toisistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi lääkäri tutkiessaan peräaukkoani että sinun pitäisi huolehtia paremmin tämän pään hygieniasta. Ei nyt sanonut ihan noilla sanoin. En tiiä sitte haisiko siellä. T: mies
Minä pesen peräaukon aina sen jälkeen kun olen käynyt kakkoshädällä. Sitten vain lopuksi wc-paperilla taputtelen paikat kuiviksi. Ei haise paska, ei sohva perseeeltä, eivätkä kärpäset pörrää. Kalsareissakaan ei ole koskaan jaarrutusjälkiä. t. Herrasmies
Se haju on lähinnä lääkärin murhe ei tutkittavan.
Mua mietityttää tämä:
harrastan poikaystävän kanssa aika usein anaaliseksiä ja pesen tietty myös pyllyreikäni hyvin ennen mitä tahansa seksiä. Tämän lisäksi teen suolihuuhtelun. Poikkis tykkää nuolla myös pyllyäni ja työntelee kieltään sisään mun peppureikään. Ei kai se maistu pahalle, jos on pesty ja huuhdeltu sisältäpäin... en ole kehdannut kysyä että ei kai siellä maistu paska... Minusta se tuntuu hyvälle, joten mielellään annan nuolla ja kielettää.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, etteivät nämä naiset tajua että perse haisee paskalta:/
Nuuh
Hyvää
Vattu mikä ketju. Peskää perseenne ja elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on lähisuhdeväkivaltaa kun joutuu nuuskuttelemaan kakan hajua takaapäin ajaessa
Mitä helvettiä?
Se on vaan haju! Ja se tulee seksin teko paikoista niin se on silloin seksin haju!
Paskanhaju on paskanhaju, ei mikään seksin haju. Paitsi ehkä homoilla.
Siis haiseeko sun seksi paskalle vai? Vai mikä sun idea on.
Vierailija kirjoitti:
Vattu mikä ketju. Peskää perseenne ja elämä jatkuu.
Toki tämäkin, mutta ei hajuja pidä vihata!
Seksiin kuuluu myös hajut!
Mitä helvettiä?