Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likaisen pepun haju takaapäin

Vierailija
19.05.2025 |

Inhottava ilmiö josta on todella vaikea sanoa kumppanille. Tapailunaisen takapää lemuaa usein pahalta takaapäin pannessa, eikä tämä ole ensimmäinen tapaus joka on tullut vastaan. Siis likaisen ja hikisen p e r s e e n haju. Tiedän, että silloin kun takapuoli huuhdellaan kakkosella käynnin jälkeen ei tällaista hajua ole. Tai jos se pestään vähintäänkin ennen seksiä. Ei ole kyseessä mikään normaali seksin haju vaan selkeästi puutteellisesta hygieniasta johtuva. Tämä meinaa viedä halut tilanteessa sillä ihmisen likainen takapuoli haisee niin luotaantyöntävältä. Itse vagina on kyllä puhdas ja puunattu, niinkuin yleensäkin näissä tapauksissa on ollut, mutta takapää haisee todella. Päättelen että kyse on siis epähuomiosta. Omaa takapuolta harvoin haistaa ellei sinne työnnä sormiaan ja niin se jää monilla pesemättä. Summa summarum, erittäin hankala ottaa tällaista puheeksi koska sanomattakin on selvää että se kolahtaa ikävästi jos kerrotaan että btw sun p e r s e muuten haisee tosi pahalle aina kun sekstaillaan.

Kommentit (313)

Vierailija
301/313 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on lähisuhdeväkivaltaa kun joutuu nuuskuttelemaan kakan hajua takaapäin ajaessa

Mitä helvettiä?

Se on vaan haju! Ja se tulee seksin teko paikoista niin se on silloin seksin haju!

Mitä pahaa on seksin hajussa?

Vierailija
302/313 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on lähisuhdeväkivaltaa kun joutuu nuuskuttelemaan kakan hajua takaapäin ajaessa

Mitä helvettiä?

Se on vaan haju! Ja se tulee seksin teko paikoista niin se on silloin seksin haju!

Paskanhaju on paskanhaju, ei mikään seksin haju. Paitsi ehkä homoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/313 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa.

Ainoadtaan ja vain kiihottavaa.

Vierailija
304/313 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen perse ei paskalle haise!

Vanha asfalttiviidakon sanonta

Miten kauniin naisen perse voisi edes paskalta haista, koska kauniit naiset eivät käy paskalla, ei heidän tarvitse.

Vierailija
305/313 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi lääkäri tutkiessaan peräaukkoani että sinun pitäisi huolehtia paremmin tämän pään hygieniasta. Ei nyt sanonut ihan noilla sanoin. En tiiä sitte haisiko siellä. T: mies

Minä pesen peräaukon aina sen  jälkeen kun olen käynyt kakkoshädällä. Sitten vain lopuksi wc-paperilla taputtelen paikat kuiviksi. Ei haise paska, ei sohva perseeeltä, eivätkä kärpäset pörrää. Kalsareissakaan ei ole koskaan jaarrutusjälkiä. t. Herrasmies

Vierailija
306/313 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se yleensä paskalta haisekaan vaikka olisikin "likainen" Nämä tomppelit eivät vaan erota perseen ja paskan hajua toisistaan

Vierailija
307/313 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoituin 

Vierailija
308/313 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi lääkäri tutkiessaan peräaukkoani että sinun pitäisi huolehtia paremmin tämän pään hygieniasta. Ei nyt sanonut ihan noilla sanoin. En tiiä sitte haisiko siellä. T: mies

Minä pesen peräaukon aina sen  jälkeen kun olen käynyt kakkoshädällä. Sitten vain lopuksi wc-paperilla taputtelen paikat kuiviksi. Ei haise paska, ei sohva perseeeltä, eivätkä kärpäset pörrää. Kalsareissakaan ei ole koskaan jaarrutusjälkiä. t. Herrasmies

Se haju on lähinnä lääkärin murhe ei tutkittavan.

Vierailija
309/313 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää tämä:
harrastan poikaystävän kanssa aika usein anaaliseksiä ja pesen tietty myös pyllyreikäni hyvin ennen mitä tahansa seksiä. Tämän lisäksi teen suolihuuhtelun. Poikkis tykkää nuolla myös pyllyäni ja työntelee kieltään sisään mun peppureikään. Ei kai se maistu pahalle, jos on pesty ja huuhdeltu sisältäpäin... en ole kehdannut kysyä että ei kai siellä maistu paska... Minusta se tuntuu hyvälle, joten mielellään annan nuolla ja kielettää.

Vierailija
310/313 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, etteivät nämä naiset tajua että perse haisee paskalta:/ 

Nuuh 

Hyvää

Vierailija
311/313 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu mikä ketju. Peskää perseenne ja elämä jatkuu.

Vierailija
312/313 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Paskanhaju on paskanhaju, ei mikään seksin haju. Paitsi ehkä homoilla.

Siis haiseeko sun seksi paskalle vai? Vai mikä sun idea on.

Vierailija
313/313 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattu mikä ketju. Peskää perseenne ja elämä jatkuu.

Toki tämäkin, mutta ei hajuja pidä vihata!

Seksiin kuuluu myös hajut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan