Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likaisen pepun haju takaapäin

Vierailija
19.05.2025 |

Inhottava ilmiö josta on todella vaikea sanoa kumppanille. Tapailunaisen takapää lemuaa usein pahalta takaapäin pannessa, eikä tämä ole ensimmäinen tapaus joka on tullut vastaan. Siis likaisen ja hikisen p e r s e e n haju. Tiedän, että silloin kun takapuoli huuhdellaan kakkosella käynnin jälkeen ei tällaista hajua ole. Tai jos se pestään vähintäänkin ennen seksiä. Ei ole kyseessä mikään normaali seksin haju vaan selkeästi puutteellisesta hygieniasta johtuva. Tämä meinaa viedä halut tilanteessa sillä ihmisen likainen takapuoli haisee niin luotaantyöntävältä. Itse vagina on kyllä puhdas ja puunattu, niinkuin yleensäkin näissä tapauksissa on ollut, mutta takapää haisee todella. Päättelen että kyse on siis epähuomiosta. Omaa takapuolta harvoin haistaa ellei sinne työnnä sormiaan ja niin se jää monilla pesemättä. Summa summarum, erittäin hankala ottaa tällaista puheeksi koska sanomattakin on selvää että se kolahtaa ikävästi jos kerrotaan että btw sun p e r s e muuten haisee tosi pahalle aina kun sekstaillaan.

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin kaappijannut .

Vierailija
22/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

69:ssä on vaarana myös pierut. Kun nuolee pimppaa on nenä melkein anuksessa. Silloin ähelyksen tuoksinnassa voi päästä naiselta tuhti pieru suoraan nenään.

Kyllä, itsellä kävi niin, kun olin alla nuolemassa ja nainen sai voimakkaan orgasmin, pyllystä turahti pökäle otsalleni, joka taas aiheutti minulle saman tien voimkkaan oksentamis kohtauksen.

Se pitää kopata näykkäisemällä hampaiden väliin. Sitten voi "ampua" sen vaikka naisen p_lluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset eivät pese alapäätään pesuaineella! Muualla maailmassa kyllä huolehditaan!

Vierailija
24/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja aikoinaan tuskailin useiden vuokrakamppien kanssa kun niissa oli vaan ne "rainfall shower".  Eli hienon nakoinen kapistus kylpyhuoneessa,  mutta kaytannon jarkea tahan ei kylla ole sovellettu yhtaan peseytymisen kannalta. 

Useat ihmiset, jopa mun kaverit, tuntuivat olevan sita mielta etta kunhan suihkun alla vaan seisoo niin kylla se vesi valuu esim pakaravakoon ja pesee kaiken puhtaaksi.  

Kun taas sen letkun voi niin simppelisti ottaa kateen ja kohdistaa sen vesivirran sinne.  Ja niin itse tykkaan tehda.  

Pointti oli se, etta useimmat ihmiset eivat osaa peseytya tarvittavalla tavalla.

Vierailija
25/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa tilanteissa ei ole  bidee-suihkua saatavilla...

On mennyt ihmeelliseksi tämä ihmisen kieltäminen. Ei saa olla hajuja, makuja ei karvoja.

Kasvojen piirteet täytyy meikata piiloon, muistuttamaan toinen toisiaan. Nukkeja.

Luotaantyöntävän persoonatonta.

M52

Tässä oli nyt kyse siitä, että ei haista paskalta. Se on minusta aika pieni minimivaatimus. Loput ovat omaa keksintöäsi.

Vierailija
26/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mennyt ihmeelliseksi tämä ihmisen kieltäminen. Ei saa olla hajuja, makuja ei karvoja.

Kasvojen piirteet täytyy meikata piiloon, muistuttamaan toinen toisiaan. Nukkeja.

M52

Eikä kaikissa tilanteissa ole paperia saatavilla. Silloin jätetään pyyhkimättä. Jos ei nirppanokalle vähän haiseva p e r s e kelpaa niin olkoot ilman. Turha niitä käsiä on myöskään aina hinkata puhtaaksi. Tosimiehellä - ja naisella on aina vähintään puoli kiloa p a s k a a kynsien alla. Samoin pienen sissijuuston voi hyvin jättää nahan alle, se peseytyy kuitenkin naisen sisällä pois.

Vierailija
27/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Eikä kaikissa tilanteissa ole paperia saatavilla. Silloin jätetään pyyhkimättä. Jos ei nirppanokalle vähän haiseva p e r s e kelpaa niin olkoot ilman. Turha niitä käsiä on myöskään aina hinkata puhtaaksi. Tosimiehellä - ja naisella on aina vähintään puoli kiloa p a s k a a kynsien alla. Samoin pienen sissijuuston voi hyvin jättää nahan alle, se peseytyy kuitenkin naisen sisällä pois.

Juuri näin ja vaihtoehdot ovat tosiaan paskassa rypevä sika ja desinfioitu karvaton nukke. Mitään välimuotoja ei ole.

Vierailija
28/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaset naiset haisee todella pahalta takaapäin ajellessa,kun pimpukan pepukan karvat haisee

Oma kokemus on ollut päinvastainen. Karvattomat ovat haisseet enemmän.

Vierailija
29/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Paperia käytän vain kuivaamiseen, jos bideesuihku on saatavilla. Metsässä on pyyhitty myös sammalella ja vaahteran tai muun isolehtisen puun lehdellä. Tai sanomalehdellä, jos sellainen on ollut repussa.

T. Erä-ilman-Jormaa

Vierailija
30/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse törmännyt samaan monta kertaa ja välillä kun on kunnon kiimassa, olen nuollut naisia takaapäin ja hirveä paskan käry tullut nenään silloinkin. Sen olen lopettanut kokonaan ja uskomatonta on se, että jotkut naiset ovat olleet mielestäni poikkeuksellisia kaunottaria ja silti takaapäin pannessa vieno paskan käry noussut nenään, vaikka muuten ulkonen olemus on ollut loppuunasti huoliteltu.

Onhan se yllättävää,että kauniitkin naiset käyvät kakalla eikä sieltä orvokkeja tule vaan ehtaa tavaraa.

Vierailija
31/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät pese alapäätään pesuaineella! Muualla maailmassa kyllä huolehditaan!

Kyllä meitä löytyy jotka osaavat peseytyä asiallisesti. Jostain syystä suomen gynekologit jauhavat tätä pelkkää vesipesu mantraa ja jotkut kuuliaisesti tottelevat.

Vierailija
32/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Juuri näin ja vaihtoehdot ovat tosiaan paskassa rypevä sika ja desinfioitu karvaton nukke. Mitää

Likaisen takapuolen pesu ennen seksiä on sinulle desinfioitu karvaton nukke? OK. Mahtaa teillä olla tuoksut makarin puolella.

Vierailija
33/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse törmännyt samaan monta kertaa ja välillä kun on kunnon kiimassa, olen nuollut naisia takaapäin ja hirveä paskan käry tullut nenään silloinkin. Sen olen lopettanut kokonaan ja uskomatonta on se, että jotkut naiset ovat olleet mielestäni poikkeuksellisia kaunottaria ja silti takaapäin pannessa vieno paskan käry noussut nenään, vaikka muuten ulkonen olemus on ollut loppuunasti huoliteltu.

Onhan se yllättävää,että kauniitkin naiset käyvät kakalla eikä sieltä orvokkeja tule vaan ehtaa tavaraa.

Ei siinä ole mitään yllättävää. Mutta siinä on jos aikuinen ihminen ei osaa takapuoltaan pestä.

Vierailija
34/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaisen takapuolen pesu ennen seksiä on sinulle desinfioitu karvaton nukke? OK. Mahtaa teillä olla tuoksut makarin puolella.

Hienosti ymmärsit pointin.

Vierailija
35/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoana lapsena poikavuosina luulin,että tytöt eivät kakkaa. Oli shokki saada karu totuus tietää. No selvisin siitä

Vierailija
36/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kieltäytyä kauniisti  nuolemasta pahalta haiskahtavaa peräaukkoa,jos nainen vaatii sen nuolemista?

Vierailija
37/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen nainen kiihottaa eniten. Kun on kunnon tuoksut kainaloissa, pillussa ja perseessä.

MIES

Vierailija
38/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan mutta ylipainoisten ihmisten ongelma tämä on. Tiedän sen itse ylipainoisena. Perse pitää pestä joka päivä ja silloinkin se on vaikeaa kun on sitä läskiä liikaa. Ja siellä ne hiet hautuu. Kyykätä pitää käytännössä että perheen saa kunnolla auki eikä monet jaksa edes kyykätä.

Vierailija
39/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks vaan mutta ylipainoisten ihmisten ongelma tämä on. Tiedän sen itse ylipainoisena. Perse pitää pestä joka päivä ja silloinkin se on vaikeaa kun on sitä läskiä liikaa. Ja siellä ne hiet hautuu. Kyykätä pitää käytännössä että perheen saa kunnolla auki eikä monet jaksa edes kyykätä.

Merkillisiä ihmisiä te tunnette ja tiedätte, jos ei perse ala haisemaan päivän jälkeen oli sitten yli tai alipainoinen.

Vierailija
40/165 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon arkuutta. Se on vaan haju ja hajut kuuluvat seksiin, että anna tunteen ja nautinnon viedä ja älä niinkään keskity siihen hajuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi