Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieman yli 50 v. koulukavereitani (miehiä) kuolee yhtenään

Vierailija
19.05.2025 |

Onko teidän tuttavapiirissä näkynyt tällainen ilmiö? Itse olen huomannut viimeisen parin vuoden aikana lehdessä peräti neljän entisen koulukaverini kuolinilmoituksen. V. 1969-71 syntyneitä miehiä. Eikä edes erityisen rappiolla olevia, osa päinvastoin. Jotenkin pelottavaa. 

Itse olen alkanut syödä kolesterolilääkkeitä 45-vuotiaana.

M54

Kommentit (268)

Vierailija
81/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verenpaine, kolesteroli, koronan jälkitaudit?

Olen nyt kuusikymppinen ja lopetin alkoholin käytön kokonaan siinä alle nelikymppisenä.

Monet miehet jatkoi ja ihan vanhaan tahtiin vetivät. Se oli juuri noin viisikymmentä ja korkeintaan 55v, kun kuolla kupsahtivat. Oma isäni osasi varottaa ajoissa. Totesi että vanhana ei keho kestä alkoholia ja venäläiset miehetkin kuolee nuorina, juuri alkon takia.

Willie Nelson teki myös ratkaisun kahdeksankymmentäluvulla. Elää edelleen kun jätti alkoholin pois.

Willie Nelson, 92v., on kenties maailman kuuluisin pössyttelijä. No ehkä Snoop Dog on vielä kuuluisampi.

Vierailija
82/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kuusikymppinen ja lopetin alkoholin käytön kokonaan siinä alle nelikymppisenä.

Monet miehet jatkoi ja ihan vanhaan tahtiin vetivät. Se oli juuri noin viisikymmentä ja korkeintaan 55v, kun kuolla kupsahtivat. Oma isäni osasi varottaa ajoissa. Totesi että vanhana ei keho kestä alkoholia ja venäläiset miehetkin kuolee nuorina, juuri alkon takia.

Willie Nelson teki myös ratkaisun kahdeksankymmentäluvulla. Elää edelleen kun jätti alkoholin pois.

nelssonilla ei ole korkeaa kolesterolia. Kannabiksen käyttö lisää kolesteroliarvojen nousua, koska se on rasvaliukoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona tutkitusti vahingoitti imuniteettia ja sydäntä. Siksi sydänkohtaukset ovat lisääntyneet kaikenikäisillä eri puolilla maailmaa.

Minä sain sydänkohtauksen viime vuonna. Olen normaalipainoinen, erittäin terveet elintavat omaava nainen, en ole koskaan tupakoinut, en käytä alkoholia. Terveydestä olen huolehtinut aina, ei ole edes reikiä hampaissa, olen se, joka lotraa aurinkorasvallakin ja jo teininä luin terveellisestä ruuasta kirjoja. Niin vaan tuli yllättäen infarkti.

N53

Miten tietoinen olet sadoista nuorista urheilijamiehistä  ,jotka kuolleet sydänongelmiin viimevuosina ilman koronaa, mutta yhteisen tekijän omaavina?

Samaa nuorten urheilijoiden sydänkuolleisuutta oli tiedossa jo reilusti ennen koronaa. Syynä se, että urheilijan sydän altistuu kovalle rasitukselle joten kaikki

eikös tässä ollut vähän aikaa sitten tutkimusta siitäkin että eniten urheilevat vanhenevat muita nopeammin. kilpaurheilu ei ole terveellistä, se on kansan parissa tiedety jo pitkään, mutta nyt siis faktaakin

Vierailija
84/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on koronarokotusten aiheuttama ilmiö. Ja turha väittää foliohatuksi. Onneksi oma poikani ei ottanut ja on jo todistanut hedelmällisyytensäkin 🙂

ei tää tietenkään ole mahdoton juttu että rokote on osatekijänä, mutta menee varmaan vielä aika pitkään ennenkuin asiasta saadaan varmempaa tietoa. pikaisella aikataulullahan se rokote tuotiin, oliko parin vuoden tutkimuksella kun normaalisti pitäisi olla 10 vuotta. nythän meillä sitten ainakin luulis oevan paljon dataa, mistä kerätä

Vierailija
85/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Mitä  salaliittoa kun tilastot osoittaa ,että edellisinä vuosikymmeninä vain muutama nuori urheilija kuollut?Haluatko tilaston.

no laitappas tilasto

Vierailija
86/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans. Tuntuu, että moni on 56-vuotias.

Vierailija
87/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautaustoimihenkilö on puhunut tästä ylikuolleisuudesta viime vuosina.

Onneksi en ottanut koronarokotetta. Enkä käytä hormonikorvaushoitoa. Myös langattomat kuulokkeet korvilla mietityttää. 

Vierailija
88/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli diabetes koronan jälkeen.

Vierailija
89/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuttu joka ei ottanut korona rokotetta sairasti rankan taudin ja nyt ovat mullan alla toisin kuin rokotteen ottaneet.

tästähän oli ekoina vuosina tutkimustulosta että kuolleisuus oli rokottamattomilla suurempi. olis ihan mielenkiintoista nähdä uudempaa tilastoa. ylikuolleisuudestahan on siellä täällä puhuttu mutta mitään suurempaa keskustelua ja tutkimusta ei ole ollut. lääkeyhtiöt tietysti lobbaa kaikkea tuollaista vastaan, koska mahdolliset korvausvaatimukset olis varmasti miljardiluokkaa jos yhteys sairauksiin/kuolleisuuteen todettaisiin

itse rokotteen otin tietäen, että siihen saattoi liittyä joitain riskejä. omasta mielestä asia aika selkeästi viestittiin, että rokote tuli pika-aikataululla

Vierailija
90/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivohalvaus ja sydäri on usein ahkerien kuolinsyy. iskee ilman isoja oireita.nopeus hoitoon voi pelastaa.

sastamalassa on ollut jättimäärä nuorten ja työikäisten itsemurhia. myös syövät nuorilla lisääntynyt. hoidot viivästyy liikaa,viikko voi olla liikaa odottelua.

Vierailija
91/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuvittelis aiheesta löytyvän ihan tilastojakin. ei tarvitse luottaa kuulopuheeseen

NIin löytyykin, tilastojen mukaan yhä edelleen kuolee enemmän ihmisiä kuin ennen koronaa.

Vierailija
92/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ottanut koronarokotetta. Enkä käytä hormonikorvaushoitoa. Myös langattomat kuulokkeet korvilla mietityttää. 

hauska miten valikoivaa tää on. itsekin jossain vaiheessa stressasin mm. langattoman hiiren käytöstä, vaikka tiedän ettei sen aiheuttama säteily eroa siitä taustasäteilystä mitä nyt on kaikkialla muutenkin. jossain vaiheessa ahdistuin juomatölkkien sisältämistä kemikaaleista ja ostin vain lasipulloja. kuitenkaan sen tölkin sisältämä alkoholijuoma ei ahdistusta aiheuttanut, pitemminkin päinvastoin

joka sukupolvella on kuitenkin ollut se oma juttunsa jonka ei kuviteltu aiheuttavan sairauksia, mutta myöhemmin selvisi että näin oli. nythän on taas ollut maanviljelyn torjunta-aineetkin esillä. niin ja tietysti mikromuovit

Vierailija
93/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voiko kolesteroliin kuolla? Itsellä lääkitys.

Statiineihin voi kuolla.

Itselleni jäi statiineista pysyviksi haitoiksi lihasheikkous, tasapainohäiriöt, lähes jatkuva vapina ja neuropatia.

Vierailija
94/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuvittelis aiheesta löytyvän ihan tilastojakin. ei tarvitse luottaa kuulopuheeseen

NIin löytyykin, tilastojen mukaan yhä edelleen kuolee enemmän ihmisiä kuin ennen koronaa.

no onko sulla tilastoja laittaa. en ihan hirveästi luota jonkun youtubettajien tms tekemiin analyyseihin. pitäs ainakin verrata onko kuolleisuus korkeampi niillä jotka on rokotteen ottaneet, onko eri rokotteiden välillä eroja, merkitseekö rokotteiden lukumäärä jne

Vierailija
95/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuolto ei ole hyväksynyt mitään kontrollia tai tutkimuksia sen jälkeen, kun pääsin miehenä peruskoulusta -80. Onkohan muilla samanlaisia kokemuksia? Hieno neuvola- ja peruskouluun pohjautuva terveydenhuoltomme loppuu kuin seinään, kun tulee lukioikään. Sama tilanne se on käsittääkseni myös naisilla. Heillä kontrolli astuu voimaan kun tulevat raskaaksi. En silti ole valittamassa, olemme oman onnemme seppiä ja se sopii minulle. Valitettavasti verotuksemme kertoo, että valtio ei aiemmin omien onnellisuutemme seppiä arvostanut, vaikka ei silti pystynyt tarjoamaan edes säällistä terveydenhuoltoa tilalle. Rahat viedään mutta muita varten.

Vierailija
96/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun puute on oikea syy.

Vierailija
97/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunnista tuota ilmiötä ollenkaan. En todellakaan näe kuolinilmoituksissa oman ikäisiä juuri koskaan. Jos hesaria lukee tai oman seurakunnan kuolleita niin ehdottomasti suurin osa kuolinilmoituksista on todella vanhoja ihmisiä. En myöskään tunne viisikymppisenä kuolleita yhtään. Usealla työkaverilla on sen sijaan kuollut viimevuosina vanha isä, kuten minullakin. Naapuristakin kuoli mies 80-vuotiaana. Jos miehet kuolisivat sankoi joukoin viisikymppisinä niin eihän meillä olisi mitään vanhustenhoito-ongelmia eikä huonokuntoisia omaishoitajia.

Tässä on myös kulttuuri muuttunut. Vanhukset saattavat ihan säästää, että saavat ilmoituksen hesariin ja mainostavat tätä jälkikasvulleen. 

Vierailija
98/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuolto ei ole hyväksynyt mitään kontrollia tai tutkimuksia sen jälkeen, kun pääsin miehenä peruskoulusta -80. Onkohan muilla samanlaisia kokemuksia? Hieno neuvola- ja peruskouluun pohjautuva terveydenhuoltomme loppuu kuin seinään, kun tulee lukioikään. Sama tilanne se on käsittääkseni myös naisilla. Heillä kontrolli astuu voimaan kun tulevat raskaaksi. En silti ole valittamassa, olemme oman onnemme seppiä ja se sopii minulle. Valitettavasti verotuksemme kertoo, että valtio ei aiemmin omien onnellisuutemme seppiä arvostanut, vaikka ei silti pystynyt tarjoamaan edes säällistä terveydenhuoltoa tilalle. Rahat viedään mutta muita varten.

eikös työterveydenhoidon ylensä ajatella tuollaiset hoitavan. työttömillekin taitaa olla jotain perus terveystarkastuksia, niihin pitää tietty valita itse aika

yksityiselle tietty voi kai aina mennä, jos mikään muu ei onnistu

itsekin kävin viimeksi terveystarkastuksessa joskus kouluaikaan. korkeakoulussa kai olis voinut kerran käydä maksutta, mutta jäi väliin. hammaslääkärissä olen käynyt joitain kertoja

Vierailija
99/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K -

rokotteet tulevat mieleen 

Jotka erehdyitte ottamaan niitä, tällä voi puhdistaa elimistönsä : NAC.

Ei kannata enää u l i s t a salaliittoteorioista, se on todella typerää.

Toimikaa hyvän sään aikana viipymättä.

Floridassa on julistettu hätätila k - rokotteisiin liittyvän ylikuolleisuuden takia.

Vierailija
100/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K -

rokotteet tulevat mieleen 

Jotka erehdyitte ottamaan niitä, tällä voi puhdistaa elimistönsä : NAC.

Ei kannata enää u l i s t a salaliittoteorioista, se on todella typerää.

Toimikaa hyvän sään aikana viipymättä.

Floridassa on julistettu hätätila k - rokotteisiin liittyvän ylikuolleisuuden takia.

joku joe rogan vai alex jonesko tuollaista naccia kauppaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä