Ensi vuonna Suomen tulee lähettää viisuihin lihaa syövä hetero 30-50-v karvainen mies
Järkyttäisi koko viisukansaa kunnolla.
Eivät ole koskaan nähneet sellaista ihmettä.
Voitto olisi varma, erottuisi edukseen parrakkaiden naisten yms. seasta.
Kommentit (25)
Peittävät vaatteet päällä tietysti. Olisi uskomaton show.
Ja karvainen Pentti 62v laulaa, että "minä tulen, minä tulen kun saan naapurin teiniä trallallaa".
Johan meillä oli viime vuonna. Ja sitä edellisenä. Ja sitä edellisenä. Ja...
Eikö siellä jo sellainen viime vuonna ollut?
Housut roikkuen, rekkamiehenpastillit vilkkuen. Virttynyt t-paita kaljamahanpeitoksi. Laulu voisi ollanimeltään - Lähetäänks panee, annakko heti.
Vierailija kirjoitti:
Peittävät vaatteet päällä tietysti. Olisi uskomaton show.
Mikko tökä töyssy !!
Eikös nuo KAJn tyypit jo sellaisia olleet.
Vierailija kirjoitti:
Onko Windows95man mainostanut ruokavaliotaan? Mä en muista nähneeni.
Eikö KAJ:n kolme pukumiestä riittänyt suomalaiseksi miehisyydeksi?
Homopiirit muuten sekoaisivat, kun joku Tommi Korpela tulisi kitaran kanssa lavalle: Hi, Im Tom from Finland, Im about to sing you guys, how its feel to be a Man. Sing a long - fellows.
Sehän voisi laulaa vaikka metsästyksestä tai kalastuksesta.
Olisi pitänyt laittaa jo tänä vuonna: varma nakki-Arto rintakarvat pursuten saunassa kappaleella "Jag badar bara i bastu, IMF Komme." Riikka ja Petteri lauteiden alla taustakuorona.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ainoa esitys, jossa Ruotsi joutui teeveelähetyksessä himmentämään kohdat missä kikkelit heilui.
Kunnolliset ihmiset takaisin viisuihin. Friikit ulos
Mies napaan asti auki olevassa paidassaan kultakäädyt kaulassa laulamaan Oola Paloomaa Blankkaaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo KAJn tyypit jo sellaisia olleet.
Mutta hehän edustivatkin Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset ihmiset takaisin viisuihin. Friikit ulos
Mitä ovat kunnolliset ihmiset?
Ranskalla oli tänä vuonna nuori nainen jolla oli vaatteet päällä ja joka lauloi balladin, samoin Sveitsillä. Ja Kreikalla.
Pete Parkkonen voisi mennä viisuilemaan vaikka alasti keinosateeseen. Sehän olisi linjassa aiempien kanssa melko hyvin.