Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (379)

Vierailija
1/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kampaajalle, sopiva väri ja kampaua. Entä onko asiasi kunnossa, nimittäin tyytymättömyys näkyy ikävänä ilmeenä. 

MIksi pukeudut tummiin, kevennä vähän. Oko ystäviä, joiden kanssa voisit mennä vaateistoksille.

Sitten kosmetologi, ihonhoito ja oikea meikki. Kyllä se siitä pikkuhiljaa, jos itse haluat.

Vierailija
2/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampaajalla ja pyydä raikas, sinulle sopiva luonnollinen väri hiuksiin ja tasaa samalla latvat. Opettele meikkaamaan Youtubesta. Siellä on paljon hyviä vinkkejä kevyeen ja raikkaaseen meikkiin eri silmätyypeille ja kasvonpiirteille. Youtubesta löytyy myös tutorialeja helppoihin, yön aikana muotoutuviin kiharoihin sekä muihin kampauksiin.

Vaatteet ovat hankalimmat. Ehkä hyvä tapa on se, että jos alaosa on mustaa, yläosa olisi värikkäämpi. Valkoinen on minusta kiva yhdistää mustaan, jos pitää pelkistetystä linjasta. Yritä miettiä tyyliä, mistä pidät ja lähdet hiljalleen uusimaan vaatevarastoasi tai miettimään, millaisissa vaatteissa näytät naiselliselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa teet muutoksia. Ei kannata kaikkia kerralla vaan totuttelet aina yhteen uuteen muutokseen kerralla. Hiukset vaikka ensin koska ne vaikuttaa niin paljon kokonais ilmeeseen. Itse kasvatin puoli vuotta omaa hiusväriä mutta vk loppuna totesin etten halua enää olla harmaahiirulainen ja blondasin hiukset. Käy tosi hyvin ja piristi ilmettä. Heti on naisellisempi olo.

Vierailija
4/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sokos tai stokman  tavaratalot,on pukeutumisneuvoja! Varmasti Halonen sama?Kuka täällä sinua pystyy neuvomaan?Tarkemin saat hakukonelle kysely,missä liikeissä on pukeutumisneuvoja? Olisit laittanut fotos tekstiisi tänne.Huomioi  niin monta kun on vastaajaa,niin monta eri mielipidettä ja tyyli makua!

Vierailija
5/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kampaajalle, sopiva väri ja kampaua. Entä onko asiasi kunnossa, nimittäin tyytymättömyys näkyy ikävänä ilmeenä. 

MIksi pukeudut tummiin, kevennä vähän. Oko ystäviä, joiden kanssa voisit mennä vaateistoksille.

Sitten kosmetologi, ihonhoito ja oikea meikki. Kyllä se siitä pikkuhiljaa, jos itse haluat.

Elämässä on muuten kaikki ihan hyvin mutta ystäviä kaipaisin lisää. Mustaa olen tottunut käyttämään kun luo salaperäisen olon. Kaipa voin mustaa käyttää mutta en nykyisillä vaatteilla, koska tekevät minusta miehisen.

Vierailija
6/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisellisuuteen tulee, niin nimenomaan muodottomana hoikkana pötkylänä tunsin itseni epänaiselliseksi. Kun sitten tuli vähän kiloja rintoihin ja reisiin niin siitä asti olen tuntenut itseni naiseksi. Eli jos olet hyvin hoikka niin suosittelisin, että lihottaisit itseäsi maltillisesti.

Vierailija
7/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko päälle ja runsaasti seksiä, kyllä se hehku sieltä alkaa löytymään.

Uuden mekon osto on edessä ja olen sinkku mutta haluan vakaan ja pysyvän suhteen, en irtosuhdetta.

Vierailija
8/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisellisuuteen tulee, niin nimenomaan muodottomana hoikkana pötkylänä tunsin itseni epänaiselliseksi. Kun sitten tuli vähän kiloja rintoihin ja reisiin niin siitä asti olen tuntenut itseni naiseksi. Eli jos olet hyvin hoikka niin suosittelisin, että lihottaisit itseäsi maltillisesti.

Ei toimi minulla, koska laihduin 8 kiloa viime vuonna ja ennen laihduttamista näytin vielä enemmän mieheltä. En halua tavaraa vyötärölle enkä halua isompia tissejä, lautana parempi. Sirous ja hoikkuus sopii minulle paremmin, mutta muu ulkoinen habitus kaipaa muutosta.

Vierailija
9/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä hyvä kampaaja ja uusi hiusmalli ja -sävy, toisena pukeutumisneuvoja, uudet vaatteet ja kengät. Sinun pitäisi löytää avustettuna oma naisellinen tyylisi, sitä on vaikea selittää, mutta se alkaa aina olemuksesta ja alusasuista lähtien. 

Meikin ehtii vähän myöhemminkin. Jos ihosi on hyvä niin ensihätään meikiksi riittää hyvä ripsiväri ja huulikiilto. 

Kun ehdit niin hyödynnä kestokaunistuksia eli kestovärjää kulmat ja ripset. 

Vierailija
10/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sokos tai stokman  tavaratalot,on pukeutumisneuvoja! Varmasti Halonen sama?Kuka täällä sinua pystyy neuvomaan?Tarkemin saat hakukonelle kysely,missä liikeissä on pukeutumisneuvoja? Olisit laittanut fotos tekstiisi tänne.Huomioi  niin monta kun on vastaajaa,niin monta eri mielipidettä ja tyyli makua!

Kuvailin nykyistä olemusta aloitukseen. Kuvia en jaa netissä enkä muuallakaan.

Vierailija
11/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet.

Vierailija
12/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevämpää on hankkia lantio-pakara-reisi-osastolle lihaksia. Aika harva lihoo kauniisti.

Vierailija
13/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on murheet.

Ei ole mitään väärää panostaa itseensä ja tuntea sitä kautta olonsa kauniiksi ja naiselliseksi. Muutkin naiset voisivat ottaa aloittajasta mallia.

14/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset naisellista tyyliä?  Ole oma itsesi, äläkä näyttele jotain muuta, niin olet onnellisempi.

Vierailija
15/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7434 kirjoitti:

Mihin tarvitset naisellista tyyliä?  Ole oma itsesi, äläkä näyttele jotain muuta, niin olet onnellisempi.

En koe oloani hyväksi saati kauniiksi miehisessä lookissa. Olen oma itseni enkä esitä muuta. Haluan panostaa itseeni ja voida hyvin niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Itseensä panostaminen ei tarkoita näyttelemistä.

Vierailija
16/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on muuten kaikki ihan hyvin mutta ystäviä kaipaisin lisää. Mustaa olen tottunut käyttämään kun luo salaperäisen olon. Kaipa voin mustaa käyttää mutta en nykyisillä vaatteilla, koska tekevät minusta miehisen.

Moikka, täällä on toinen mustan ystävä. Valitettavasti tosiasia on se, että musta ei vanhemmalle ihmiselle sovi. Se on kova väri ja korostaa ikääntymistä. Katso vaikka Riina-Maija Palanderin kuvia kun hän vaihtoi pitkästä blondista mustaan polkkaan. Ikää humpsahti heti 10v lisää.

Eli jos nykyinen värisi on toiein tumma ja teollinen, niin suosittelisin siirtymään vaaleampaan ja tavoittelemaan luonnollista lopputulosta. Hiuksista kannattaa muutenkin pitää huoli, eli syödä vaikka hiuksia vahvistavaa lisäravinnetta (itse syön kollageeni+biotiinia). Jos hiukset on kovin ohuet, niin kannattaa suosia vähän lyhyempää mallia (kuin esim. Gillian Andersonilla).

Naisellisuus ei muuten välttämättä ole sama kuin mekkoon pukeutuminen.

Itse olen pyrkinyt rajoittamaan mustan käyttöä niin, että käytän itselleni sopivan värisiä paitoja ja kaulahuiveja, ettei musta olisi heti kasvojeni vieressä. Kannattaa muuten etsiä muutama "oma väri", eli värikartan avulla selvittää, mitkä värit sopivat juuri sinulle ja valita ne, joista itse pitää ja pyrkiä ostamaan sen värisiä vaatteita. Youtubesta löytyy paljon apua jos haluaa kehittää tyyliään. Kannattaa tsekata esim. Justine Leconte, joka on ranskalainen stylisti (jos englanti taipuu) jolla on paljon mielestäni hyviä videoita pukeutumiseen ja stailaukseen liittyen.

Vierailija
17/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä"

Todella harva näyttää hyvältä ainakaan päänmyötäisessä ponnarissa. Opettele laittamaan hiukset parilla eri tavalla, esim. osittain kiinni tai rennolle nutturalle.

Vierailija
18/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö kuitenkin väreistä? Voi naisellisen tyylin rakentaa mustankin värin varaan, mutta ehkä löytäisit jotain muitakin sopivia värejä.

Vierailija
19/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kampaajalla ja pyydä raikas, sinulle sopiva luonnollinen väri hiuksiin ja tasaa samalla latvat. Opettele meikkaamaan Youtubesta. Siellä on paljon hyviä vinkkejä kevyeen ja raikkaaseen meikkiin eri silmätyypeille ja kasvonpiirteille. Youtubesta löytyy myös tutorialeja helppoihin, yön aikana muotoutuviin kiharoihin sekä muihin kampauksiin.

Vaatteet ovat hankalimmat. Ehkä hyvä tapa on se, että jos alaosa on mustaa, yläosa olisi värikkäämpi. Valkoinen on minusta kiva yhdistää mustaan, jos pitää pelkistetystä linjasta. Yritä miettiä tyyliä, mistä pidät ja lähdet hiljalleen uusimaan vaatevarastoasi tai miettimään, millaisissa vaatteissa näytät naiselliselta. 

Kiitos ihana, paljon hyviä neuvoja. :) Pidän klassisuudesta ja elegantista tyylistä, ja tarkoitus on muuttaa tyyli naisellisemmaksi vähitellen.

Vierailija
20/379 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kehotyyppisi ja osta mekko, joka sopii siihen. Meikkaaminen ei ole vaikeaa. Katso youtube videoita ja harjoittele joka päivä. Aluksi voit laittaa vain ripsiväriä, poskipunaa ja huulipunaa. Huulipuna on tärkeä ja sen kannattaisi olla punertavaa. Katso poskipunan ja huulipunan väri ihon sävysi mukaan. Käytä pieniä korkokenkiä, niin kövelet naisellisemmin. Käytä myös koruja. Ihon sävysi mukaan voit katsoa minkä väriset korut sopivat sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän