Jos miehenä heiluisin lavalla ilman paitaa ja huutaisin "NYT MÄ LAUKEEN!" niin äänestäisittekö mua? 😃
Niin mitä mieltä? Katseltaisiinko sitä touhua yhtä suopeasti kuin Erikaa.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Nymmä laukeen! Riimaisi paremmin
Kompastun sun rotvallin reunaan, pipakin lentää ja nymmää tuun. Vai nysse tulee?
Entäpä jos minä olisin siellä naisena?
m.57
Vierailija kirjoitti:
On jännä huomata, että överiksi vetävä mies, joka ei ota itseään liian vakavasti, on hyvä äijä, hauska, samaistuttava, rohkea, suosittu.
Mutta kun nainen on samanlainen, se ei vaan kertakaikkiaan käy. Opettelis olemaan. Niin.
Missä olet sellaista huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Parkkosen Pete tehnyt tän jo?
KOHTA SATAA
Tosiaan joo, teki! Ei aiheuttanut kohua tai paheksuntaa käsittääkseni kummemmin?
Yksi tuttu kuuskymppinen nainen naureskeli, että Peten "Kohta sataa"-musiikkivideo "lämmittää tällaisen vähän vanhemmankin naisen mieltä", enkä tiedä onko sitä paheksuttu muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Saksa ja Saksasta etelään ovat kaikki maat aika konservatiivisia. Naisille kuuluu vain lapset, kirkko ja koti. Kaikki reteet ja räväkät naiset ovat ulkopuolisia perhekeskeisessä maailmassa.Saksassa ja monissa muissakin maissa ihannevaimo on vielä kotiäiti. Heillä on kai erilainen eläkejärjestelmä. Ainakin Ranskassa aviomies saa palkasta enemmään käteen jos hänen vaimonsa on lasten kotiäti. Hollannissa on on eniten naisia osapäivätöissä. Siellä Erika- tyyppi ei ole vaimo matskua.
I kultiverade länder har familjerna sambeskattning.
Pete Parkkosessa on sekin, että hän ei ole limaäijä. On freesi, kohtelias ja karismaattinen, ei mikään teinien perään vinkuva elosteleva vetelys kuten nuo netissä ulisijat usein.
Eli siis jos kohtelias ja freesi mies tekee seksuaalista sisältöä, niin tuskin paheksutaan ts. ei paheksuta.
Sitten varmaan, jos joku possutteleva palstaäijä menee röhkimään naapurin teineistä ja muusta vastaavasta, vaikka itse on tosiaan röhkivä elostelija, niin varmasti paheksutaan.
Toihan nyt on selvästi vaan voimaannuttavaa, ja kritisoijat on jotain nasseja sun muita persuja tai muuten estyneitä yksilöitä joita ei tarvitse kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku Pena laulaisi jotain "sain vihdoin naapurin teinin, nyt mä laukeen, nyt mä laukeen", niin ei taitaisi ääniä ja suosiota tulla, vain voimaantuneiden naisten oikeus tämä?
Lauloiko Erika teinipojista?
Eikös Erika tunnetusti tykkää vähän vanhemmasta....
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkosen "kohta sataa" musavideo poksahtavine kuoharipulloineen etumuksen edessä ja sydänsilmissään, tämän jo tekikin joku vuosi sitten, kohautti ja sai suosiota.
Tykkäsin itsekin kyllä, ja minusta oli freesiä, että mies otti aika poikkeukselisesti tuollaisen avoimen seksuaalisen roolin.Toki tuossakin oli myös sopivaa överintiä, eli oli niemenomaan esitys.
Eli jos timanttista osaamista ja karismaa tarpeeksi löytyy, niin tuollaisella konseptilla suosio olisi omallakin kohdallasi ihan mahdollista. Toki jos ei osaa, ideaa ei ole ja homman tekee huonosti, niin se voi olla aika noloakin. Ei ihan vaan pelkkä ilman paitaa heiluminen seksikommentteineen tuskin siis riittää, siihen tarvitaa muutakin.
Eihän tässä mitään parkkosta oteta tietenkään esimerkiksi vaan joku paksu ja karvainen ukko joka on pukeutunut fingerporilaisittain nahkaremmeihin, alasuojaan ja sellaiseen nahkahuppuun jossa suun kohdalla on pallo. Toki laulun ajaksi tän pallon saa pois tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Parkkosen Pete tehnyt tän jo?
KOHTA SATAA
Ehkä se lauloi kusihädästä
Vierailija kirjoitti:
Mun mela lykkii sun märkää toozaa
Jeah beibi huudat ja lujaa saat
Pusseissa puristaa viikon rojut
Märkä vittuss sytyttää tulemisen halut.
Vauhti kiihtyy painevasara pumppaa
Vielä hetki ja kaiken sisään dumppaan
Silmissä mustuu himon lain luen!
Jes beibee vittuuu MÄ TULEN!
Kuulostaa ihan tempparisinkkujen lausahduksilta.
Ja jos olisit vielä 30kg ylipainoinen, vatsakas ja kainalokarvat ajamatta.
Tähän minäkin naisena haluaisin saada vastauksen, suhtaudutaanko mieheen yhtä ylistävästi kuin Erikaan.
Tulin, näin. Työnsin ja tuijotin.
Umk haku lienee käynnistyy pian, sinne vaan lähettäkää kaikki omat kappaleenne. Mieluiten hyvät sellaiset.
Tuskinpa olisi negatiivisempi. Yleisössähän on paljon homoseksuaalisia miehiä.
Ihan samaa scheissea se on toki naisen laulamanakin. Ihme kun ei lauleta syömisestä, vessassa käymisestä tai jostain muusta elintoimnnosta.
Ajattelen, ajattelen tai sitten en 🎶
Viime vuonna suomimies heilui lavalla munasillaan ja roiski sinne tänne. Taisi päästä ihan finaaliin asti, siis kilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa olisi negatiivisempi. Yleisössähän on paljon homoseksuaalisia miehiä.
Ihan samaa scheissea se on toki naisen laulamanakin. Ihme kun ei lauleta syömisestä, vessassa käymisestä tai jostain muusta elintoimnnosta.
Ajattelen, ajattelen tai sitten en 🎶
Noi voisi liittää eron tuskaan helposti ja viisun runko olisi valmis.
Kukaan ei ottais sua vakavasti. Naiset voi tehdä kaikkea tyhmää ja jopa Only Fansia ja se on vaan hienoa ainakin jos nainen on nätti.
Olen ajellut kyläpyörällä, polkenut tulpatonta mopoa ja tampannut mattoja.
Olen kastellut puutarhoja, ja katsellut meloneja, persikoita sekä lähettänyt munakoison kuvia.
Nyt löysin maan johon haluan porkkanani istuttaa, mutta onhan multa tuoretta ja koskematonta?