Jos miehenä heiluisin lavalla ilman paitaa ja huutaisin "NYT MÄ LAUKEEN!" niin äänestäisittekö mua? 😃
Niin mitä mieltä? Katseltaisiinko sitä touhua yhtä suopeasti kuin Erikaa.
Kommentit (137)
Et ole paljon musiikkia kuunnellut, aika monet miehet on laulanut seksistä ja hilluneet lavalla ilman paitaa. Yksi suosituimpia aiheita rock-musiikissa on aina ollut seksi ja miehet siitä on laulanut, enemmän tai vähemmän peitellysti. Jo Elvis aikoinaan hetkutteli lanteitaan syntisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvännäköinen, hyväkroppainen ja alle 30-vuotias, niin mikä ettei.
N40+
Mikään noista kriteereistä ei täyty Erikan kohdalla. Miksi miehelle haluat eri kriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Saksa ja Saksasta etelään ovat kaikki maat aika konservatiivisia. Naisille kuuluu vain lapset, kirkko ja koti. Kaikki reteet ja räväkät naiset ovat ulkopuolisia perhekeskeisessä maailmassa.Saksassa ja monissa muissakin maissa ihannevaimo on vielä kotiäiti. Heillä on kai erilainen eläkejärjestelmä. Ainakin Ranskassa aviomies saa palkasta enemmään käteen jos hänen vaimonsa on lasten kotiäti. Hollannissa on on eniten naisia osapäivätöissä. Siellä Erika- tyyppi ei ole vaimo matskua.
Mieti italian ja Espanjan kipakoita naisia.
Mitä konservatiivisuuteen tulee. Tehtiin tutkimus orgasmeista. Konservatiivinaisilla eniten. Muistaakseni kalvinistinaiset Euroopassa kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvännäköinen, hyväkroppainen ja alle 30-vuotias, niin mikä ettei.
N40+
Mikään noista kriteereistä ei täyty Erikan kohdalla. Miksi miehelle haluat eri kriteerit?
Miten niin eri kriteerit? Nämä ovat minun kriteerini. Erikaa en äänestänyt.
N40+
Ensi vuonna pitää tehdä jotain vielä rajumpaa
Joo toivottovasti olet myös ylipainoinen ja liian pieniin matalavyötäröisiin farkkuihin pukutunut, niin että persvako vilkkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Jos olisit hyvännäköinen. Äänestin myös Armeniaa samasta syystä, vaikkei se laukeamisesta laulanutkaan.
Se mies oli kyl aika Hot.
Totta. 😋😋
se olis saanu pistellä mua edestä ja takaa kyllä.
Noooh , mitens se 95 man olikaan lavalla ihonvärisissä ministringeissä 😅 . No rules !
Onhan mieshardrokkarit tehneet seksiaktia jäljitteleviä liikkeitä ja laulaneet seksitoiminnoista isoille loppuunmyydyille areenoille ilman paitaa jo vuosikymmeniä. Olkoonkin toki, että siinä on yleensä hieman nyanssia ja hyvää muusikkoutta + säveltämistä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mälli lentää, minä tulen" 🎶
Jep. Ja rekvisiittaa olisi naisen vaginan näköinen mikrofoni, jonka päällä nytkyttelisit.
Ja vielä mieluummin takaapäin.
Ja se joka paheksuis, syyllistyisi miesvihaan.
Miehet ovat käyttäneet mikkiä peniksenjatkeena vuosikymmeniä, etkö ole huomannut?
No, mikäs se sit on ollut naisille, ja vielä suun edessä?
Härskiä.
Vierailija kirjoitti:
Saksa ja Saksasta etelään ovat kaikki maat aika konservatiivisia. Naisille kuuluu vain lapset, kirkko ja koti. Kaikki reteet ja räväkät naiset ovat ulkopuolisia perhekeskeisessä maailmassa.Saksassa ja monissa muissakin maissa ihannevaimo on vielä kotiäiti. Heillä on kai erilainen eläkejärjestelmä. Ainakin Ranskassa aviomies saa palkasta enemmään käteen jos hänen vaimonsa on lasten kotiäti. Hollannissa on on eniten naisia osapäivätöissä. Siellä Erika- tyyppi ei ole vaimo matskua.
Tämähän on se juttu juuri, mihin Erikakin ottaa kantaa. Naiset ovat edelleen monessa maassa enemmän ja vähemmän miehen omaisuutta tai ainakin miehestä riippuvaisia. Ei noissa konservatiivisemmissa maissakaan kaikki naiset halua olla vaimo- tai muutakaan matskua, mutta usein on pakko.
Erika oli ihan järkyttävän rohkea kun veti tuon biisin ja shown, yksin. Minunkaan mielestä se ei ollut musiikillisesti paras kappale, mutta se ei ole ainoa pointti tässä. Erika ottaa kantaa naisten oikeuksiin, vapauteen saada olla sellainen kuin on. Monessa maassa tuollainen laulu ja esitys ei olisi tullut kuuloonkaan. Eikä näköjään täällä edistyksellisessä Suomessakaan.
On ollut todella surullista, miten suomalaiset latistaa omiaan. Näin on ollut aina, kaikessa, niin urheilussa kuin kulttuurissa. Some vain korostaa tätä, aikuiset ihmiset ovat pahempia kuin koulukiusaajat. Jospa joku päivä osaavat hävetä, ei Erikaa tai ketään muutakaan, vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Joo toivottovasti olet myös ylipainoinen ja liian pieniin matalavyötäröisiin farkkuihin pukutunut, niin että persvako vilkkuu.
Rekkamiehen pastilleja unohtamatta.
Katri-Helena lauloi euroviisuissa: Tule luo. Erika vastas: Mä tuun.
Mitäs virsiä jengi täällä oikein kuuntelee, kun miesten laulamat seksilaulut tuntuu olevan ihan tuntematon genre, vaikka lie genreistä kaikkein laajin. Lick it up! Light my fire!
Nousemme yhdessä huipulle ja näemme tähtien sykkeen.
- Olen vasta alhaall....
MÄ TULEEEEENNNN.
Nousimme yhdessä huipulle ja näimme sykkeen tähtien kun katsoimme toistemme silmiin.
- En ehtinyt edes lämmetä kun näin tuijotuks....
MÄ TULEEEEEENNNN.
Vierailija kirjoitti:
Noooh , mitens se 95 man olikaan lavalla ihonvärisissä ministringeissä 😅 . No rules !
Tai Milkshake Man, joka laulaa että tulkaa maistamaan ja ravistelkaa hyvin. Ilman paitaa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että Käärijää kyllä ylistettiin rohkeudesta kun antoi ei-niin-timmin vartalon näkyä ilman paitaa.
Me tulemme taas oi tyttöni mun laulettiin jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että Käärijää kyllä ylistettiin rohkeudesta kun antoi ei-niin-timmin vartalon näkyä ilman paitaa.
Just näin. Ja rivot kielielkeet ei haitanneet yhtään. Koska mies.
Tässähän alkaa olla ensi vuoden euroviisubiisin keskeinen teema jo kasassa