Jos miehenä heiluisin lavalla ilman paitaa ja huutaisin "NYT MÄ LAUKEEN!" niin äänestäisittekö mua? 😃
Niin mitä mieltä? Katseltaisiinko sitä touhua yhtä suopeasti kuin Erikaa.
Kommentit (137)
Australialla oli vähän tuonkaltainen edustaja, ei päässyt finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
No johan jo Spinal Tap lauloi d-mollissa (joka on surullisin sävellaji) "nuole mun lemmentykkii". Näillä ajatuksilla, miksipä ei AP sillä peljästyminen osoittaisi miesvihaa ja sitä, että ympäristö ei kestä kuinka ilmaiset vapaasti maskuliinista seksuaalisuuttasi vaan haluaa kahlita ja peittää sen.
Se oli instrumentaalikappale.
Jos olet hyvännäköinen, hyväkroppainen ja alle 30-vuotias, niin mikä ettei.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin poliisit. Jo tuollaisen ehdotus ideatasolla täyttänee seksuaalirikoksen valmistelun tunnusmerkit.
😂😂😂😂😂
Hiuksille ja suuhun! Hiuksille ja suuhun!
Kuu nousee, maa kaartuu, mun portit aukeaa
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin poliisit. Jo tuollaisen ehdotus ideatasolla täyttänee seksuaalirikoksen valmistelun tunnusmerkit.
🤣😂🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Olihan Pelle Miljoonalla Tahdon rakastella sinua silloin 45 vuotta sitten: "Avaa porttis puutarhaasi ja mä tulen niinkuin sade". Ei varmaan ollut Varosen Tumpilla paitaa kun lauloi sen.
Aika paljon kiltimpi biisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuu nousee, maa kaartuu, mun portit aukeaa
Tää on hyvää matskua seuraavaan umk:hon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Jos olisit hyvännäköinen. Äänestin myös Armeniaa samasta syystä, vaikkei se laukeamisesta laulanutkaan.
Se mies oli kyl aika Hot.
Vierailija kirjoitti:
Hiuksille ja suuhun! Hiuksille ja suuhun!
Voimakkaina ruiskauksina samalla kun peräaukko avautuu ja sulkeutuu maiskahdellen muoviasussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mälli lentää, minä tulen" 🎶
Jep. Ja rekvisiittaa olisi naisen vaginan näköinen mikrofoni, jonka päällä nytkyttelisit.
Ja vielä mieluummin takaapäin.
Ja se joka paheksuis, syyllistyisi miesvihaan.
Luoja, mä nään tän silmissäni, mulla on hyvä mielikuvitus....😂
Weekndihän laulaa ai fiil it kaaming....
Lähetä mulle video tuosta laukeamisesta, niin kerron vastauksen.
Minä miehenä en edelleenkään jaksa järkyttyä Erikan esityksestä. Oli, teki sen vaikutuksen minkä teki ja meni. Ensi vuonna jotain toisenlaista sittenpä ehkätirallaa.
Vierailija kirjoitti:
Pussit tyhjät ja mä sulan!
Entäs omien haarojen kouriminen ja kiljahtelu? 80-luvulla ei ainakaan haitannut kun popin kuningas teki niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja rekvisiittaa olisi naisen vaginan näköinen mikrofoni, jonka päällä nytkyttelisit.
Ja vielä mieluummin takaapäin.
Ja se joka paheksuis, syyllistyisi miesvihaan.
Miehet ovat käyttäneet mikkiä peniksenjatkeena vuosikymmeniä, etkö ole huomannut?
Olisiko tämä letkautus 3 minuutin kohdalla? Saisit ääneni realistisesta tulkinnasta.