Nainen, jatkaisitko tapailua jos saisit tietää että mies käy leipäjonossa?
Oletetaan että olet jo pannut miehen kanssa joitakin kertoja. Eli suhde on aivan alussa.
Kommentit (80)
Jos olisin tapailun aloittanut eli olisin jo kiinnostunut miehestä, niin kiinnostus ei loppuisi leipäjonossa käymisen takia. Saattaisin kyllä alkaa ruokkia häntä.
Käyn dyykkaamassa roskiksista sapuskat ja loihdin gurmee illallisen ja naiset tykkää.
t. H. Lecter
En usko että lähtisin seurustelusuhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole rahaa ruokaan. Kokisin että elämämme olisivat liian erilaiset. Eihän hänestä sitten saisi seuraa matkoille, konsertteihin jne. jollei itse maksaisi kaikkea. Itse en jaksaisi sellaista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen naimisissa sellaisen kanssa. Tuli hakemaan minua mersulla ja asuu hienossa talossa. Silti käy hakemassa leipäjonosta elintarvikkeita. Se on viisautta se. Satsaus tulevaisuuteen ja meidän lapsillemme.
4:jiä leikkeleitä arvatenkin ja Suuri_tuloinen Johtaja DI. Eli työkkärin listoilla oleva juoppis. Älkää tehkö lapsia, se on vaikeaa poikien kesken.
Olisiko sinun kannattanut panostaa koulunkäyntiin? Oppisit kirjoittamaan ja voisit olla rikas. Hän ei ole DI. Hän on Tohtori eikä käytä kuin kalliita konjakkeja. Lapsia meillä on kolme kappaletta. Heidät kun ottaa mukaansa niin saa vielä pari ylimääräistä elintarvikepakkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo: ruokajonoissa ei rikkaita käy. 25 vuotta vanha 500 eurolla ostettu Mersu ei tee kenestäkään rikasta vaan vielä köyhemmän. Hänellä on auto, koska asuu kaukana jakopaikasta. Kaukana on halvempi asua.
T. Jakaja
Eipä varmaan. Mitenkäs kun käytössä on pari vuotta vanha mersu jonka jättää muutaman kadunvälin päähän. Lähtiessään tiputtaa kassit autoon ja lähtee syömään hienoon ravintolaan?
Erittäin vastenmielistä. Päässä täytyy olla vikaa
"Mitä vaatteita siellä on?"
Ota yhteys asuinseurakuntasi diakoniatoimeen. Kysy sieltä. Miesten vaatteita liikkuu todella vähän, koska ne yleensä käytetään loppuun.
Seurakunnat jakavat lahjoitettua tavaraa, joten on hyvin sattumanvaraista, mitä on tarjolla ja missä. Me neulottiin ruokajonossa huomaamillemme viluisille tumppuja ja sukkia ja annoimme ne vaivihkaa joululahjaksi seuraavalla viikolla kun he tulivat taas jonoon.
Seurakunnan jäsenyyttä ei kysellä. Jokainen on lähimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi. Se tyyppi pöllii kaiken, minkä irti saa kun selkänsä kääntää. Tämä on koettu.
Olen myös tuntenut leipäjonoihmisiä. Yks oli toisia köyhiä kadehtiva. Tonki roskiksista pulloja. Pihi. Yks oli pummi. Ei maksanut itse muusta kuin huveistaan, ruoan ja tavalliset menot maksatti muilla, mutta teatterilippuihin oli rahaa. Ainoastaan se kehitysvammainen saa armoa, koska oli oikeasti henkilö, joka ei osaa käydä kaupassa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo: ruokajonoissa ei rikkaita käy. 25 vuotta vanha 500 eurolla ostettu Mersu ei tee kenestäkään rikasta vaan vielä köyhemmän. Hänellä on auto, koska asuu kaukana jakopaikasta. Kaukana on halvempi asua.
T. Jakaja
Eipä varmaan. Mitenkäs kun käytössä on pari vuotta vanha mersu jonka jättää muutaman kadunvälin päähän. Lähtiessään tiputtaa kassit autoon ja lähtee syömään hienoon ravintolaan?
Persoonallisuushäiriö. Ehkä hänellä, ehkä sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen naimisissa sellaisen kanssa. Tuli hakemaan minua mersulla ja asuu hienossa talossa. Silti käy hakemassa leipäjonosta elintarvikkeita. Se on viisautta se. Satsaus tulevaisuuteen ja meidän lapsillemme.
4:jiä leikkeleitä arvatenkin ja Suuri_tuloinen Johtaja DI. Eli työkkärin listoilla oleva juoppis. Älkää tehkö lapsia, se on vaikeaa poikien kesken.
Olisiko sinun kannattanut panostaa koulunkäyntiin? Oppisit kirjoittamaan ja voisit olla rikas. Hän ei ole DI. Hän on Tohtori eikä käytä kuin kalliita konjakkeja. Lapsia meillä on kolme kappaletta. Heidät kun ottaa mukaansa niin saa vielä pari ylimääräistä elintarvikepakkausta.
Kyllä uskon. Täysin 😂
(Tekstini oli tunnetulta trollilta matkittu. Lienetkö hän ja asut Konalassa?)
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys asuinseurakuntasi diakoniatoimeen. Kysy sieltä. Miesten vaatteita liikkuu todella vähän, koska ne yleensä käytetään loppuun.
Seurakunnat jakavat lahjoitettua tavaraa, joten on hyvin sattumanvaraista, mitä on tarjolla ja missä. Me neulottiin ruokajonossa huomaamillemme viluisille tumppuja ja sukkia ja annoimme ne vaivihkaa joululahjaksi seuraavalla viikolla kun he tulivat taas jonoon.
Nyt alkoi kiinnostamaan. Osaatteko tehdä sellaiset sormikkaat missä on huppu joka kääntyy kämmenselälle?
Vierailija kirjoitti:
Tosi tapaus tällainen: Tapaamani mies kävi leipäjonossa. Hän valehteli siellä, että hänellä on 6 lasta taloudessaan, vaikka asuu yksin.
Jääkaappi pullisteli evästä ja pakastin myös. Vielä pyysi minua hakemaan kaupasta perunoita ja jauhelihaa, jotta tekisin hänelle ruokaa. En tietenkään hakenut.
Aivan älyvapaa äijä.
Mä tiedän eläkeläisen asuntosijoittajan, jolla myös omistusasunto,auto ja kesämökki ja hakee ruokaa monta kertaa viikossa ruokajonosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskon. Täysin 😂
(Tekstini oli tunnetulta trollilta matkittu. Lienetkö hän ja asut Konalassa?)
En ole tekemisissä köyhien kanssa. Asun arvostetulla alueella pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostamaan. Osaatteko tehdä sellaiset sormikkaat missä on huppu joka kääntyy kämmenselälle?
Ja teettekö niitä käsin vai koneella?
Tuskin. Epäilisin koko ajan, että on kanssani vain rahojeni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villaset tämmöset maksoi Tallinnan sadamarketissa kympin.
Vierailija kirjoitti:
T. Jakaja
Kerran ruokajonossa yks ukko sanoi toiselle voittaneensa kenossa jonkun kymmenen tuhatta muistaakseni. Sen verran kauan sitä perkasivat, että totta puhui. Katsoin ällistyneenä, kun ukko vaan meni jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi. Mies 100% varmasti piilojuoppo.
Tai velkaantunut pahoin. Peli- tai muita velkoja.
Riippuvuudet kulkee kimpassa. Johtuu siitä, että yhteen asiaan koukuttuneen dopamiinijärjestelmä on valmiiksi altis muihinkin riippuvuuksiin.
T. Jakaja
Syömistä ja tietokoneen käyttöä ei voi lopettaa kokonaan. Muut riippuvuudet voi, mikä on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tapaus tällainen: Tapaamani mies kävi leipäjonossa. Hän valehteli siellä, että hänellä on 6 lasta taloudessaan, vaikka asuu yksin.
Jääkaappi pullisteli evästä ja pakastin myös. Vielä pyysi minua hakemaan kaupasta perunoita ja jauhelihaa, jotta tekisin hänelle ruokaa. En tietenkään hakenut.
Aivan älyvapaa äijä.
Mä tiedän eläkeläisen asuntosijoittajan, jolla myös omistusasunto,auto ja kesämökki ja hakee ruokaa monta kertaa viikossa ruokajonosta.
Onko se eläkeläinen yhtä älyvapaa, että sanelee sulle, että haepas hänelle ruokaa kaupasta ja tee valmista nenän eteen? Valehteleeko se eläkeläinen ruokajonossa, että hänellä on 6 huollettavaa taloudessaan?
Vai miksi lainasit tuota kommenttia edellä? Jatkaisitko tapailua sen kanssa, jos ootte pannut jo?
Erään 40v. tapailumiehen mutsi maksoi sen puhelinlaskun. Kehui vielä että hyvä kun ei itse tarvitse maksaa omaa puhelinlaskuaan! En voinut uskoa mitä kuulin, lopetin tapailun.