Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, jatkaisitko tapailua jos saisit tietää että mies käy leipäjonossa?

Vierailija
18.05.2025 |

Oletetaan että olet jo pannut miehen kanssa joitakin kertoja. Eli suhde on aivan alussa.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos saisit tietää, että mies käy leipäjonossa säästääkseen rahaa hurissä käyntiä varten?

Yleensä ne on siinä tilanteessa, että säästävät rahansa viinaan, röökiin ja kamaan.

T. Jakaja

Vierailija
22/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos saisit tietää, että mies käy leipäjonossa säästääkseen rahaa hurissä käyntiä varten?

Sulla on epärealistinen käsitys seksityöläisten palveluhinnoista.

Sekä näiden miesten kyvykkyydestä.

T. Jakaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi. Mies 100% varmasti piilojuoppo.

Tai velkaantunut pahoin. Peli- tai muita velkoja.

Vierailija
24/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Jakaja

Saako sieltä myös käyttötavaraa?

Vierailija
25/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tapaus tällainen: Tapaamani mies kävi leipäjonossa. Hän valehteli siellä, että hänellä on 6 lasta taloudessaan, vaikka asuu yksin.

Jääkaappi pullisteli evästä ja pakastin myös. Vielä pyysi minua hakemaan kaupasta perunoita ja jauhelihaa, jotta tekisin hänelle ruokaa. En tietenkään hakenut.

Aivan älyvapaa äijä.

Oliko etunimi Jussi? Kotipaikka Järvenpää.

Vierailija
26/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kysyisin milloin ollut työssä, eikö töitä oo, onko elänyt kädestä suuhun jne , 

Vierailija
27/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen naimisissa sellaisen kanssa. Tuli hakemaan minua mersulla ja asuu hienossa talossa. Silti käy hakemassa leipäjonosta elintarvikkeita. Se on viisautta se. Satsaus tulevaisuuteen ja meidän lapsillemme.

Vierailija
28/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi. Mies 100% varmasti piilojuoppo.

Tai velkaantunut pahoin. Peli- tai muita velkoja.

Riippuvuudet kulkee kimpassa. Johtuu siitä, että yhteen asiaan koukuttuneen dopamiinijärjestelmä  on valmiiksi altis muihinkin riippuvuuksiin.

T. Jakaja

Vierailija
29/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä leipäjonossa mutta pillua ei multa saa. Itse en kiihotu leivän jonottajista, jollekkin pick meelle hyvä catch.

Vierailija
30/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tindermuija oli minusta innoissaan.  Laitoin leipäjonokuvan faceen ja katosi 😄

Vierailija
31/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Jakaja

Riippuu siitä, onko vapaaehtoiset saaneet lahjoitettavaa käyttötavaraa.  Me on jaettu astioita ja lämpimiä vaatteita ja välillä lapsille leluja. Moni ei usko, mutta kaikilla ruuanhakijoilla ei ole edes talvienkiä saati tumppuja. Niillä on sekä nälkä että vilu.

T. Jakaja

Vierailija
32/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kysyisin milloin ollut työssä, eikö töitä oo, onko elänyt kädestä suuhun jne , 

Onko koulutusta mihinkään? Ammattia? 

Miten jaatte kulut? 

Vierailija
33/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenhan leivät menevät hukkaan ja jätteeksi, parempi hakea ilmainen leipä ja syödä muuten ne pilaantuu.

Tuo ei ole vastaus kysymykseen. Kysymys oli, että jatkaisitko tapailua tyypin kaa kun se on peeaa?

Mutta jos tyyppi onkin varakas mutta ei halua käyttää rahojaan sellaiseen minkä saa ilmaiseksikin tai on muuten tarkka ylijäämäruoasta?

En missään tapauksessa. Tuo on sairadta ahneutta 

Vierailija
34/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jatkanut. 

Vierailija
35/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo: ruokajonoissa ei rikkaita käy. 25 vuotta vanha 500 eurolla ostettu Mersu ei tee kenestäkään rikasta vaan vielä köyhemmän. Hänellä on auto, koska asuu kaukana jakopaikasta. Kaukana on halvempi asua.

T. Jakaja

Vierailija
36/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylä arvaa, jos oot flegmaattinen. Joku mättää. Heti. Sen aissttii.

Vierailija
37/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä jotain vikaa tunne-elämässä. Pitkät parisuhteet olleet taloudellisen hyväksikäyttäjän kanssa. Niin oon luvannut ihan omaa itseäni ajatellen, etten enää lähde pitämään huolta kenestäkään eli mulle toi olis no no. Liian helposti lähtisin oman talouden kustannuksella auttamaan ja hoivaamaan.  

Vierailija
38/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Jakaja

Riippuu siitä, onko vapaaehtoiset saaneet lahjoitettavaa käyttötavaraa.  Me on jaettu astioita ja lämpimiä vaatteita ja välillä lapsille leluja. Moni ei usko, mutta kaikilla ruuanhakijoilla ei ole edes talvienkiä saati tumppuja. Niillä on sekä nälkä että vilu.

T. Jakaja

Mitä vaatteita siellä on?

Vierailija
39/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen naimisissa sellaisen kanssa. Tuli hakemaan minua mersulla ja asuu hienossa talossa. Silti käy hakemassa leipäjonosta elintarvikkeita. Se on viisautta se. Satsaus tulevaisuuteen ja meidän lapsillemme.

4:jiä leikkeleitä arvatenkin ja Suuri_tuloinen Johtaja DI. Eli työkkärin listoilla oleva juoppis. Älkää tehkö lapsia, se on vaikeaa poikien kesken.

Vierailija
40/80 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo: ruokajonoissa ei rikkaita käy. 25 vuotta vanha 500 eurolla ostettu Mersu ei tee kenestäkään rikasta vaan vielä köyhemmän. Hänellä on auto, koska asuu kaukana jakopaikasta. Kaukana on halvempi asua.

T. Jakaja

Eipä varmaan. Mitenkäs kun käytössä on pari vuotta vanha mersu jonka jättää muutaman kadunvälin päähän. Lähtiessään tiputtaa kassit autoon ja lähtee syömään hienoon ravintolaan?