Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset on vielä keski-iässäkin äärettömän fiksoituneita ulkonäköönsä?

Vierailija
18.05.2025 |

Jotenkin surettaa toi juttu botuliinin piikittämisen normalisoitumisesta. Mikä siinä on niin kauheeta jos nelikymppisellä on juonteita? Eikö oikeesti mitään tähdellisempää mietittävää löydy edes noilla kilometreillä? 

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan olla edelleen kaunis ja hyväkuosinen vaikka ensi vuonna tuleekin 50v täyteen. Seksuaalisuuskaan ei ole kuollut, olen uudessa suhteessa ja seksi on ihanaa. Äitini totesi nyt 70v täytettyään, että nyt vasta alkanut halut hiipumaan

Vierailija
102/105 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenkin vaikea suhtautua esim. töissä ikäisteni naisten ryppy- tai roikkumishuoliin, ja kaikenlaisiin keinoihin joilla niitä yrittää vastustaa, kun itseä kiinnostaa nyt viisikymppisenä enemmän henkisyys kuin kenenkään ulkokuori. Hyvä vaan, että ulkonäkö muistuttaa kuolevaisuudesta joka kerta kun peiliin katsoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo kysymys. Miksi kukaan haluaisi antaa periksi, jos voi tehdä asioita pysyäkseen elinvoimaisen ja virkeän näköisenä? En nyt viittaa noihin pistoshoitoihin, vaan yleensä siihen asenteeseen, että keski-ikäisen naisen ei pitäisi enää olla ulkonäöstään kiinnostunut.

N49

Itse N51, ja kyllä minusta jotenkin tuntuu surulliselta, jos joku kokee, ettei voi olla ikääntynyt ulkoisesti JA elinvoimaisen ja virkeän näköinen. Kyllä voi. Itse ainakin vaan pidän huolen siitä, että elän niin että koen itseni elinvoimaiseksi ja virkeäksi, ja kyllä se näkyy päältäkin, silti vaikkei toki samalla tavalla kuin nuorena, esim. on mulla silmäpussit ja ryppyjä. Mutta jokainen ymmärtää, ettei kyse ole väsymyksen vaan iän merkeistä, kun on harmaitakin tukassa ja muita ikääntymisen merkkejä. Vastustan aktiivisesti sellaista ajattelua, että iän merkit pi

No tämä on sinun tyylisi. Itselleni harmaa tukka ei tunnu läheskään vielä oikealta vaihtoehdolta. Sekin pitää hyväksyä, että jollakin se oma tyyli voi toimia, vaikka sitä ei muuttaisikaan niin "iän mukaiseksi".

Vierailija
104/105 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo kysymys. Miksi kukaan haluaisi antaa periksi, jos voi tehdä asioita pysyäkseen elinvoimaisen ja virkeän näköisenä? En nyt viittaa noihin pistoshoitoihin, vaan yleensä siihen asenteeseen, että keski-ikäisen naisen ei pitäisi enää olla ulkonäöstään kiinnostunut.

N49

Itse N51, ja kyllä minusta jotenkin tuntuu surulliselta, jos joku kokee, ettei voi olla ikääntynyt ulkoisesti JA elinvoimaisen ja virkeän näköinen. Kyllä voi. Itse ainakin vaan pidän huolen siitä, että elän niin että koen itseni elinvoimaiseksi ja virkeäksi, ja kyllä se näkyy päältäkin, silti vaikkei toki samalla tavalla kuin nuorena, esim. on mulla silmäpussit ja ryppyjä. Mutta jokainen ymmärtää, ettei kyse ole väsymyksen vaan iän merkeistä, kun on harmaitakin tukassa ja muita ikääntymisen merkkejä. Vastustan aktiivisesti sellaista ajattelua, että iän merkit pi

Millä pidät itsesi elinvoimaisen ja virkeän näköisenä? Itse elän terveellisesti, pidän kunnosta huolta ja asenne elämään on innokas, mutta silti se ei näy päällepäin vaan olen kymmenen vuotta ikäistäni vanhemman näköinen, kalpean ja sairaan näköinen. 

Olisko jotain vinkkejä antaa miten saan itseni terveen ja elinvoimaisen näköiseksi ilman esteettisiä hoitoja? 

N48

Vierailija
105/105 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi