Miksi niin monet naiset on vielä keski-iässäkin äärettömän fiksoituneita ulkonäköönsä?
Jotenkin surettaa toi juttu botuliinin piikittämisen normalisoitumisesta. Mikä siinä on niin kauheeta jos nelikymppisellä on juonteita? Eikö oikeesti mitään tähdellisempää mietittävää löydy edes noilla kilometreillä?
Kommentit (105)
Kontrollifriikit ei pysty hellittämään ulkonäkönsäkään suhteen.
Pidän itsestäni näin 45-vuotiaana huolta kyllä muuten (normaalipaino, säännöllinen liikunta, hieroja, kampaaja, meikkaan myös ja käytän kivoja vaatteita) mutta pistos- tai täytehoitoihin minua ei saa. Tunnen useita itseäni reilusti nuorempiakin jotka on sen rallin aloittaneet eivätkä pysty lopettamaan.
Minä sen sijaan keskityn suojaamaan ihoani auringolta ja kannan vähäiset juonteeni ylpeänä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ulkonäköön fiksoituneet on niitä, joilla kaiken muunkin pitää olla hienoa. Arvostettu ammatti, menestyksekäs ura, tyylikäs koti, timmi kroppa ja hienot harrastukset, autot, veneet, mökit jne.
Ei minua ainakaan mikään hieno ura kiinnostaisi, mutta kun paskan uran palkalla ei meinaa pärjätä niin on pakko yrittää räpistellä ylemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itsestäni näin 45-vuotiaana huolta kyllä muuten (normaalipaino, säännöllinen liikunta, hieroja, kampaaja, meikkaan myös ja käytän kivoja vaatteita) mutta pistos- tai täytehoitoihin minua ei saa. Tunnen useita itseäni reilusti nuorempiakin jotka on sen rallin aloittaneet eivätkä pysty lopettamaan.
Minä sen sijaan keskityn suojaamaan ihoani auringolta ja kannan vähäiset juonteeni ylpeänä.
Siksi ajattelet noin kun sinulla on vasta vähäisiä juonteita 45-vuotiaana.
Ajattelepa jos iässäsi olisi geneettisistä syistä jo helttakaula, buldogin posket jne niin olisi kyllä eri ääni kellossa sinullakin ja aika kohotukseen jo varattuna.
Suurin osa ei pistoshoitoja käytä. Toisaalta media on alkanut tehdä niistäkin jotenkin normaalia itsensä huolehtimista, joten senkin vuoksi moni voi pitää hoitoja hyväksyttävämpinä. Mutta joo, hyvät elintavat ja perus itsensä hoitaminen (kampaaja, ihonhoito ja arkimeikki) riittänee suuremmalle osalle. Ja eihän niitäkään ole pakko suorittaa, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei pistoshoitoja käytä. Toisaalta media on alkanut tehdä niistäkin jotenkin normaalia itsensä huolehtimista, joten senkin vuoksi moni voi pitää hoitoja hyväksyttävämpinä. Mutta joo, hyvät elintavat ja perus itsensä hoitaminen (kampaaja, ihonhoito ja arkimeikki) riittänee suuremmalle osalle. Ja eihän niitäkään ole pakko suorittaa, jos ei halua.
Sä et voi päällepäin ihmisestä nähdä onko botoxia laitettu, ellei sitä ole laitettu liikaa. Botox ei ole täyteaine.
Botoxin näkee siitä, kun iho rypistyy epätasaisesti eli sieltä missä sitä ei ole ja osa kasvoista jää rypistymättä.
Hymyillessä tulee irvistysmäinen hymy ja nenänvarsi rypistyy jne.
Ilme muuttuu jähmeäksi ja naamarimaiseksi etenkin hymyillessä, koska osa kasvojen lihaksista ei aktivoidu normaalisti.
Esteettisesti vähiten häiritsevä on ns. ienhymyn poisto, siinä tulos on useimmiten eduksi myös puhuessa ja ilmehtiessä.
Botox käsitellyt kasvot huomaa siitä, että kasvojen lihakset eivät toimi normaalisti ilmehtiessä, niistä tulee oudot. Samoin maltillisetkin täyteaineet huulissa kyllä näyttävät luonnottomilta. Ihmissilmä huomaa luonnostaan epäluonnollisuuden, se on kehittynyt siihen tuhansien vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan opittu jo pienestä pitäen että naisen tärkein tehtävä on näyttää hyvältä.
Biologisesti naisen tärkein tehtävä on näyttää seksuaalisesti haluttavalta.
Biologisesti miehen tehtävä on metsästää ruokaa ja suojella perhettään, mutta täällä sinä olet nyt viharunkkaamisen lomassa vauvapalstailemassa.
Feminismin tavoite on sellaisen patriarkaalisen rakenteen kuten perhe murskaaminen. Feminismi siirtää miehen biologisen tehtävän kollektiivisesti yhteiskunnalle, feminismi on käytännön kommunismia.
Vierailija kirjoitti:
Lähes nelikymppisen ex-pääministerinkin tärkein somesisältö on kuvat omasta perseestä.
Feministi kertoo olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ajattelet noin kun sinulla on vasta vähäisiä juonteita 45-vuotiaana.
Ajattelepa jos iässäsi olisi geneettisistä syistä jo helttakaula, buldogin posket jne niin olisi kyllä eri ääni kellossa sinullakin ja aika kohotukseen jo varattuna.
Voi kuule, mulla on jo helttakaula eikä se häiritse mua yhtään eli en ole varaamassa aikaa mihinkään. Onneksi myös ystäväpiirini naisilla on itsetunto kohdallaan ja mennään ihan luomuna elämässä eteenpäin.
Enemmän nuo nuoret tuntuu olevan? Toisaalta ihmettelen sitä itse nuorena naisena kun nuorena on muutenkin (yleistäen) aika kaunis, hehkeä iho. että miksi sitä halutaan jatkuvasti peittää raskailla meikkivoiteilla yms? Lisäksi meikkaus mielestäni vanhentaa jos nuorena sitä tekee.
Naisissa ei ole mitään aitoa. Tekoripset, tekohuulet, tekohiukset, tekotissit, tekoperse ja tekoarvot.
Miehiltä nämä luonnottomat olennot vaativat jotain aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisissa ei ole mitään aitoa. Tekoripset, tekohuulet, tekohiukset, tekotissit, tekoperse ja tekoarvot.
Mulla ei ole ainakaan mitään noita joten miksi yleistät?
Kaikilla meillä on omat erityiset harrasteemme ja mielenkiinnon kohteemme, ja joillakuilla yksi niistä on oma ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ainakaan mitään noita joten miksi yleistät?
Ja minä en ole sortanut naisia kautta vuosituhansien mutta siitä minua syytetään. Miksi yleistät?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko tosiaan jonkun suomalaisen naisen, jolla on nämä kaikki, yhden? Palstan mukaanhan päinvastoin suomalaiset naiset ovat rumia, tyylittömiä ja hoitamattomia vanhoissa ja kuluneissa vaatteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Täysin marginaalia. Erittäin suuri enemmistö ei ole vähemmissäkään määrin kiinnostunut ulkonäöstään.
Valtaenemmistö naisista ei käytä meikkiä vai, yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko tosiaan jonkun suomalaisen naisen, jolla on nämä kaikki, yhden? Palstan mukaanhan päinvastoin suomalaiset naiset ovat rumia, tyylittömiä ja hoitamattomia vanhoissa ja kuluneissa vaatteissaan.
En mutten myöskään tunne ketään jolla ei ole yhtäkään näistä.
Ihmiset haluavat hienoja ja arvostettuja asioita elämäänsä. Vtun luuserit!!! (eiku...)