Mies harvoin käy ulkona kavereittensa kanssa mutta joka kerta juo naamat
Ja on alkanut kyllästyttää tämä. Eilen lähti jo iltapäivällä työporukan kanssa syömään ja illanvietttoon ja tuli kotiin sitten joskus yhden jälkeen yöllä, kun katsoimme vielä lasten kanssa euroviisuja, aivan naamat. Ei meinannut pysyä pystyssä, eikö saanut kunnolla puhuttua. Varmaan joku kaveri tilannut taksin ja pistänyt kotiin.
Lähti siis jo iltapäivällä ja ennen kun lähti oli sillai et joo kyllä hän tulee suht ajoissa kotiin ja voi sitten katsoa Euroviisuja kans. No ei nyt kamalan myöhään tullut, mutta oli pakko sanoa heti että menepä suoraan nukkumaan kun tuli siihen viereen aivan ympäripäissään mukamas katsomaan kisoja, jotka oli jo siinä vaiheessa kuitenkin melkein ohikin.
Musta ihan hirveän noloa ja joka hemmetin kerta sama juttu. Lisäksi mies hermostuu siitä jos suhtaudun negatiivisesti siihen että hän lähtee ulos. Mistä mahtaa johtua?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne lapset tästä sanoo? Ovstko minkä ikäisiä? Lähtisin kyllä kitisemään tästä lasten takia. Eihän tuo ole ok, että he näkevät tuollaista käytöstä isältään. Törkeää isältä tulla räkäkänmissä lastensa eteen.
Aika jännä, että porukka puolustelee isää, joka tekee lastensa edessä tuollaista. Mutta toisaalta APkin näkee tässä ongelman vain omasta näkökulmastaan. Lapsista viis.
Ärsyttää:
- Se että kehtaa tulla lasten eteen sössöttää tuossa kunnossa
- puhuu kuinka pitää tulla ajoissa kotiin, eikä ole pitkään ja vedä pitkän kaavan mukaan koska pitää maanantaiaamuna olla täysin skarppina jo hyvissä ajoin
-on tosiaan lähdössä viideksi päiväksi työmatkalle ja lupaili että viettäisi illalla aikaa minun ja lasten kanssa, ei siis mitään tilannetajua, en itse olisi ikinä lähtenyt ulos kavereiden kans ennen noin pitkää reissua
-rahat on tiukilla ja silti aina löytyy rahaa pistää baariin/alkoholiin, se tietää sitä että minä maksan taas enemmän perheen yhteisistä menoista
- miksi aikuinen ihminen ei osaa juoda sivistyneestä? Jos tällainen ongelma ollut jo pitkään ja aiheuttanut pahaa mieltä, miksi toimii aina vaan samalla tavalla?
-miksi ylipäänsä ei pidä tärkeänä tekemiään lupauksiaan? Hänhän tässä osoitti täysin sen mikä hänelle on tärkeintä. Ryyppääminen, ei mikään muu. Jos lähtee klo15 niin vaikka olisi tullut klo23 kotiin, niin olisi hyvin ollut omaa aikaa siinä ja ehtinyt muutaman juodakin ja vähän rentoutua ja silti vielä viettää aikaa perheenkin kanssa.
Aloittaja jos joka kerta sama homma niin on helpompi kun mitään kotiintuloaikoja ei sovita. Etkö itse käy ikinä missään?
Kun mies on lähdössä ulos, älä hemmetissä varaa hänelle mitään yhteistä iltaohjelmaa kanssasi.
"katotaan sit yhdessä telkkaria kun tulet"
Se on ihan hiton ärsyttävää. Sillä ikäänkuin varaat itsellesi oikeuden määritellä mihin aikaan mies tulee kotiin ja pääset moittimaan jos hän ei olekaan seurallista TV katseluseuraa sinun tarpeisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on lähdössä ulos, älä hemmetissä varaa hänelle mitään yhteistä iltaohjelmaa kanssasi.
"katotaan sit yhdessä telkkaria kun tulet"
Se on ihan hiton ärsyttävää. Sillä ikäänkuin varaat itsellesi oikeuden määritellä mihin aikaan mies tulee kotiin ja pääset moittimaan jos hän ei olekaan seurallista TV katseluseuraa sinun tarpeisiisi.
Minä en sanonut niin vaan mies itse!! Ja oli itsekin odottanut viisuja, ja sanonut monesti että aikoo katsoa ne! T. Ap
Ap, mitä enemmän kommentteja laitat niin epäloogisuus vain kasvaa, keksit lennossa uusia juttuja ukostasi. Olet varsinainen satutäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on alkoholisti. Ei osaa lopettaa aloitettuaan. Pystyy jättämään juomisen yhteen iltaan. Pystyy kyllä olemaan pitkään kokonaan juomatta. Eli alkoholisti jotain juominen ei kokonaan pyöritä.
Muutama kerta vuodessa ei tee kenestäkään alkoholistia, tollo.
Juomatapa on alkoholistin juomatapa ja tässä maassa liian yleinen ja hyväksytty.Alkoholi on liotin ja tuhoaa aivosoluja jotka ei uusiudu. Viisas ei juo kännejä.
Alkoholi on ainoa laillinen päihde niin voi kyynel jos siitä juo kännin. Se humala kun on se alkoholin nautinto. Jos päihdyt vähemmän haitallisesti niin se on käyttörikos. Uskomatonta kuinka typerää päihdepolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on alkoholisti. Ei osaa lopettaa aloitettuaan. Pystyy jättämään juomisen yhteen iltaan. Pystyy kyllä olemaan pitkään kokonaan juomatta. Eli alkoholisti jotain juominen ei kokonaan pyöritä.
Muutama kerta vuodessa ei tee kenestäkään alkoholistia, tollo.
No kyllä se tekee, jos ei ikinä voi juoda kohtuullisesti kun lähtee ulos.
Ikinä on pari kertaa vuodessa, just.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja jos joka kerta sama homma niin on helpompi kun mitään kotiintuloaikoja ei sovita. Etkö itse käy ikinä missään?
Kyllä käyn! Edellisviikonloppuna olin kavereiden kanssa viettämässä syntymäpäiviäni, mutta en ikinä juo itseäni tuohon kuntoon. Lähdin myös jo iltapäivällä, joten minulla oli hyvin omaa aikaa, join jopa pari kolme lasia viiniä, mutta olin jo 22.30 kotona ja täysin kunnossa ja puhekykyinen. Miksi mies ei ikinä voi toimia näin, vaikka lupailee? T. Ap
Taitaa olla aika hyvähermoinen mies kun jaksaa vuodesta toiseen katsella tuollaista nalkuttavaa riivinrautaa.
Onneksi mies pääsee moneksi päiväksi reissuun. Voi töiden jälkeen rentoutua työkavereiden kanssa eikä tarvi stressata nihkeästä akasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyn! Edellisviikonloppuna olin kavereiden kanssa viettämässä syntymäpäiviäni, mutta en ikinä juo itseäni tuohon kuntoon. Lähdin myös jo iltapäivällä, joten minulla oli hyvin omaa aikaa, join jopa pari kolme lasia viiniä, mutta olin jo 22.30 kotona ja täysin kunnossa ja puhekykyinen. Miksi mies ei ikinä voi toimia näin, vaikka lupailee? T. Ap
Vittuako sitä meiltä kyselet? Kysy siltä mieheltä jos sinulla sellaista oikeasti edes on. Alkaa meinaan taas vaikuttaa vahvasti että tämä on yksi miessitätätätota jankutus satojen muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne lapset tästä sanoo? Ovstko minkä ikäisiä? Lähtisin kyllä kitisemään tästä lasten takia. Eihän tuo ole ok, että he näkevät tuollaista käytöstä isältään. Törkeää isältä tulla räkäkänmissä lastensa eteen.
Aika jännä, että porukka puolustelee isää, joka tekee lastensa edessä tuollaista. Mutta toisaalta APkin näkee tässä ongelman vain omasta näkökulmastaan. Lapsista viis.
Ärsyttää:
- Se että kehtaa tulla lasten eteen sössöttää tuossa kunnossa
- puhuu kuinka pitää tulla ajoissa kotiin, eikä ole pitkään ja vedä pitkän kaavan mukaan koska pitää maanantaiaamuna olla täysin skarppina jo hyvissä ajoin
-on tosiaan lähdössä viideksi päiväksi työmatkalle ja lupaili että viettäisi illalla aikaa minun ja lasten kanssa, ei siis mitään
Laajennat hänen tekemisiään jokaisessa uudessa kommentissasi, seuraavaa kommenttiasi odotellaan :D
Kaikki ei vaan osaa ottaa hiljalleen eikä sille voi etukäteen tai jälkikäteenkään jäkättämällä yhtään mitään. Se on alkoholia ja alkoholi aiheuttaa kontrollin menetystä. Ei se ole kaikille helppoa, vaikka kuinka ajattelisi, ettei mene yli tällä kertaa. Anna miehen olla ja mennä ne kerrat kun menee ja hyväksykää ja varautukaa molemmat, että yli voi mennä.
Mies ei muutu, eikä tällaisessa tapauksessa tarvitse muuttuakaan. Huolestu sitten, kun ei tule yöllä kotiin.
Alkoholia juomattoman kunnollisen ja kaverittoman miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi.
Itse olet ryyppäävän sian valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana "täydellinen" ap :D
Kuinka moni tuollaisen örvellyksen puolustaja katsoisi hyvällä, että naisihminen ja vielä äiti olisi oksennukset poskella jossain katuojassa jokaisen ryyppyillan jälkeen? :) kummasti miesten tekemisille löytyy aina ymmärrystä ja kuinka nainen on kamala niuho, kun ei siedä moista käytöstä... Sitten paheksutaan, kun nainen tekee samaa. Kaksinaismoralismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana "täydellinen" ap :D
Joo, oikea naispuolinen Jeesus Kristus!