Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos onnistut saamaan töitä saako sinua häiritä työajan jälkeen työasioilla? Tai jäätkö hoitamaan tärkeän asian vaikka kello onnyli 16?

Vierailija
17.05.2025 |

Vai pidätkö edelleen kiinni periaatteistasi?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaistyöaika, joten tarvittaessa teen töitä vaikka yöllä, vaikka olisin toimistolla klo 9-19. Olen niitä, joiden rahat vasemmisto haluaa, koska eihän rikkaat maksa veroja kuin 52% tuloistaan, vielä olisi varaa kiristää verotusta.

Vierailija
22/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on sellaista mitä ei voi jatkaa seuraavana päivänä. Olen tavoitettavissa myös työajan jälkeen, mutta puhelin on äänettömällä, kollegat tietää laittaa viestin. Olen käynyt jonkun työjutun näyttämässä kesälomallakin, mutta silloin oli muutenkin lähistöllä liikkeellä.

Joustot toimii molempiin suuntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hommia hoidettavana merkittyjen tuntien jälkeen, jään ne hoitamaan kunnes on valmista ja ilmoitan minkä verran ylimääräistä olen tehnyt. Siitä saa sitten palkkaa.

Vastaan kaikkina aikoina puhelimeen ja viesteihin. Ei soittoja ja viestejä usein tule, mutta yleensä työkaverilla tai pomolla on välitöntä apua vaativa ongelma jos ne soittaa.

Vierailija
24/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteista en tingi! Vapaa-aika on koskematonta omaa aikaani

Mieluummin vaikka työttömänä!

Asenne joka vie pitkälle - kortistossa LOL

Vierailija
25/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika on klo 19 saakka. Usein teen palkatonta työtä senkin jälkeen. Terveisin virkahenkilö

Vierailija
26/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitan läppärin kiinni, niin minuun ei voi enää ottaa yhteyttä. 

Vierailija
27/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukuva työaika on klo 19 saakka. Usein teen palkatonta työtä senkin jälkeen. Terveisin virkahenkilö

Miksi? Lopetan työt klo 16.30 ja sen jälkeen minuun ei saa enää yhteyttä ennen seuraavaa aamua.

Virkahenkilö. 

Vierailija
28/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töitä joko 7-15, 13-21 tai 20.30-07.15. Saa soittaa töistä kotiin jos joku hätä on, mutta pitää sit oikeasti olla hätä. Ja en lähde samalla kellonlyömällä kuin työaika loppuu jos on potilaan kanssa joku asia kesken. Hoidan työtehtävän loppuun ja lähden sitten.

Vierailija
29/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole puhelimia vaan puhelut hoidetaan Teamsin ja Skypen kautta. Käytän puheluihin vain tietokonetta, joten minuun ei saa mitään yhteyttä sen jälkeen, kun olen tietokoneen sulkenut. 

Vierailija
30/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pakko tehdä tänään teen sen tänään.Mutta jos se voi odottaa huomiseen niin silloin se jää huomiselle. Tärkeää asettaa itse rajat nääs.

Vierailija
31/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteista en tingi! Vapaa-aika on koskematonta omaa aikaani

Mieluummin vaikka työttömänä!

Asenne joka vie pitkälle - kortistossa LOL

LOLLOLOLOL

Vierailija
32/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikani on aina vaihdellut ikinä en ole klo 8-16 töissä, joten hanskat ei ikinä ole tippunut klo 16

Vierailija
33/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä ja mitä on sovittu. Olen ollut työssä missä pomo oli tarkka, että ylitöitä ei saanut tehdä ja olen ollut työssä missä välillä tuli akuutteja asioita jotka vaati joustoa lähdön suhteen. Yhdessäkään työssä mitä tähän asti olen tehnyt ei ole ollut velvoitetta olla tavoitettavissa työajan jälkeen.

Vierailija
34/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oman eka päivinä voi tulla joku kysymys keskeneräisestä hoitamastani asiasta ja toki voin kertoa, missä siinä mennään. Sitten loppuloman saakin olla rauhassa työasoista.

Ylityötunnit voi veloittaa yritykseltä.

Vierailija
35/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tee töitä omalla ajalla.

lastemhoitaja

Vierailija
36/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yrittäjä olin töissä 24/7, silloin häirittiin vaikka keskellä yötä. Mitään omaa aikaa ei ollut. Työt tehtiin oli vuorokaudenaika mikä hyvänsä.

Vierailija
37/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hammashoitajana päivystyksessä. Ollaan niin kauan paikalla että kaikki potilaat saa hoidettua. Ylityöt pitäisi pystyä vähentämään mielellään saman viikon aikana, eli lähteä aikaisemmi.

Rahana ei kannata ottaa kun tulee vaan kopeekoita.

Vierailija
38/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vuorotyö, töitä teen vain työaikana. En ole edes antanut henk.kohtaista työnumeroa työkavereille ja työpuhelimen laitan kiinni kun vuoro päättyy. 

Pomo on tasan kerran soittanut työajan ulkopuolella ja silloin tarjosi ylimääräistä työvuoroa, en ottanut.

Vierailija
39/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen puhelimeen yölläkin, silloin tällöin soitellaan kun on joku tilanne päällä. Toisaalta sitten en suostu potemaan huonoa omatuntoa jos vaikka vähän siivoilen etätyöpäivinä kun on töiden puolesta rauhallisempaa.

Vierailija
40/67 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime viikolla laitoin viestiä pomolle, etten halua tehdä ylitöitä. Jos en pysty tekemään töitä normaalin työajan puitteissa, niin sitten pitää palkata extra apua. Joten ei todellakaan saa häiritä työajan ulkopuolella. Jään kolmen vuoden päästä eläkkeelle enkä välitä mistään mitään enää. Alallani on työvoimapulaa, joten en pelkää menettäväni työtä nyt kolmessa vuodessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme