Lopettaisiko trollit jos heitä ei huomioitaisi?
Nyt täällä joku sekoaa joka kerta kun ilmestyy trolliviesti. Sehän vain saa ne innostumaan entistä enemmän.
Kommentit (87)
Osa tekee hommaa Pietarissa työkseen ja osa saa jotain outoa tyydytystä kirjoittelemalla juttujaan muiden nähtäväksi, joten tuskin koskaan kokonaan loppuisi, mutta vähentyisi varmasti jos kukaan ei reagoisi millään tavalla. Siirtyisivät varmaankin muille palstoille reaktion toivossa.
🍁🍁🍁Laillistakaa kiva kannabis jeeees!🍁🍁🍁
🍁🍁🍁420🍁🍁🍁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit vastailevat täällä myös omiin viesteihinsä.
Näinhän se menee 👴🥩👍
No sieltähän se Niuvan vajakkiretardi heti ilmaantui
Hienosti sujuu toi reagoimattomuus, monta minuuttia kesti 🤭
Anteeksi. Olen päivystänyt 11h joten keskittyminen herpaantui.
Minulta ei retardi-nimittelyt. 👋🥸👋
Luulen, että ainakin tietyt vakiotrollit kyllästyisivät, jos ei huomioitaisi. Esim. tämä työttömien halventaja saattaisi löytää uusia harrastuksia, jos ei aina reagoitaisi tyyliin "minne mennään töihin" jne. Ehkä hän itse löytäisi sitten työpaikan, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa tekee hommaa Pietarissa työkseen ja osa saa jotain outoa tyydytystä kirjoittelemalla juttujaan muiden nähtäväksi, joten tuskin koskaan kokonaan loppuisi, mutta vähentyisi varmasti jos kukaan ei reagoisi millään tavalla. Siirtyisivät varmaankin muille palstoille reaktion toivossa.
Ei täältä. 🥸👋
Poistun nyt.
Moro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo nyt ovat niin paatuneita pakkomielteiseen mantraansa, että tuskin lopettavat koskaan. Etenkin tuo PuppaHullu pitää ihan omaa monogia jos ei saa huomiota
Ei ole olemassa yhtä PuppaHullua kuten ei muitakaan mantran jankuttajia. Näitä on monta. Huomaahan sen jo viestien kirjoitusasusta ja tyylistä.
PuppaHullu, Ööh Hullu, Konalan yh äippä, Tilillä 11 senttiä , Ruoka/ perunamuussi ? Mikä rahka/ jukurtti eläkeläiselle ? Lienee yksi ja sama
Et varmasti itsekään usko tuohon.
No voihan noita olla useampikin , selitä sitten se miten nuo tulee peräkkäin ? ja samoja oujee jne kommentteja lähes jokaisessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo nyt ovat niin paatuneita pakkomielteiseen mantraansa, että tuskin lopettavat koskaan. Etenkin tuo PuppaHullu pitää ihan omaa monogia jos ei saa huomiota
Ei ole olemassa yhtä PuppaHullua kuten ei muitakaan mantran jankuttajia. Näitä on monta. Huomaahan sen jo viestien kirjoitusasusta ja tyylistä.
PuppaHullu, Ööh Hullu, Konalan yh äippä, Tilillä 11 senttiä , Ruoka/ perunamuussi ? Mikä rahka/ jukurtti eläkeläiselle ? Lienee yksi ja sama
No voihan noita olla useampikin , selitä sitten se miten nuo tulee peräkkäin ? ja samoja oujee jne kommentteja lähes jokaisessa
Koska palstaa seuraa todella suuri määrä ihmisiä. Yksi laittaa viestin, niin joku muu saa idean siitä laittaa omansa jne. Oujee kommentteja voi kirjoittaa kuka vain. Siitä on varmasti tullut yhtä suosittu kuin jätä se sika viestistä.
&
Mistä sen pohjimmiltaan tietää, mikä tai kuka on trolli?
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ JUKURTTI JA RAHKA 👵🏻ELÄKELÄISELLE?
Autistivammaiset paskoo pelituolinsa ku näkee tän 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee tyyppi on myös korruptoitunut työpaikkasavustaja. Varmaan joku vaalea, hoikka mies. Varmasti myös maksetaan tuosta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma arvaus: näillä on poliittiset vaikuttimet. Olen lakannut miettimästä mitkä mutta syyksi riittää jo distraktio, huomion kääntäminen, ärsytys, jopa järkyttäminen. Miksi? Esimerkiksi halutaan estää keskustelua häiritsevistä aiheista mistä ei haluta keskusteltavan (tai esitettävän ajatuksia lienee osuvampi). Haluttu karkottaa lukijoita palstalta koska täällä voi parhaimmiillaan esittää ajatuksia joita muuaalla on vaikeampi esittää.
Tuossa on jo yksi iso motiivi trolleille: sensuurihalu eli vaientamisenhalu. Kun tuon ymmärtää ei anna näiden häiritä. Ohittaa, skippaa, ylläpitää juttua näistä huolimatta. Ei anna heidän päättää ja määrittää mistä täällä puhutaan ja mitä mieltä saa/voi jostain olla.
Toki vaikea tietää mikä osa on syrjäytyneiden kostoturhautumista mutta täällä on ihan varmasti monenlaista häiriköijää.
Minusta tuo on liian syvällisesti analysoitu. Eiköhän syy ole outo huumorintaju ja tekemisen puute. Tai halu haastaa moderointilinja eli jonkinlainen anarkia.
TÄTÄ OLEN SANONUT MONELLA ALUSTALLA MONTA VUOTTA, EI VASTATA TROLLEILLE MITÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen pohjimmiltaan tietää, mikä tai kuka on trolli?
Laveasti ajateltuna trolli voi olla kuka vain. Trolliksi tulee jo siitä mikäli joku ei pidä mielipiteestäsi jonka ilmoitat useammin kuin kerran. Vaikka se tapahtuisi asiallisesti eri ketjuissa.
Puppailijat ainakin vaikuttavat yksinäisiltä pipipäiltä, jotka kommunikoivat vertaistensa kanssa vaikka sanomalla toisilleen 45000 kertaa ÖYH. Jankkaajia on moneen lähtöön, mutta useimpia yhdistää vankkumaton usko oman mielipiteen parhauteen esimerkiksi tutkittuihin tilastotietoihin nähden.
Työttömät hullu on paha, alkaa seota päästään alkuillasta kun on tahkonnut noita koko päivän
Tuskin toi ammattityöpaikkasavustajatrolli jättää minua rauhaan koskaan. Jo lähes 20 vuotta vainonnut ja joka ikiseen työpaikkaan minkä olen hankkknut itselleni niin tunkeutuu tavalla tai toisella ja pyrkii savustamaan keinolla millä hyvänsä ulos työttömäksi.
Ja te sen kun vaan huudatte että menkää töihin ja omaa syytä työtön, mitäs oot laiska.
Ne trollit seuraa mua ihan livenäkin ja seuraa työpaikasta toiseen ja ammatista toiseen. Vaikka mitään en sanois, mitään en olis tehnyt enkä mitenkään huomiois. Sama juttu olinpa työtön tai työllinen, ei mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin toi ammattityöpaikkasavustajatrolli jättää minua rauhaan koskaan. Jo lähes 20 vuotta vainonnut ja joka ikiseen työpaikkaan minkä olen hankkknut itselleni niin tunkeutuu tavalla tai toisella ja pyrkii savustamaan keinolla millä hyvänsä ulos työttömäksi.
Ja te sen kun vaan huudatte että menkää töihin ja omaa syytä työtön, mitäs oot laiska.
Jopas. Myötätuntoni.
En muuta voi sanoa
tuntematta sinua tai
muita näytelmän päähenkilöitä.
Pidän provoni etusivulla vastailemalla itselleni.
t. rölli
Suurin lukijakunta täällä on joko 50-55 tai kiikunkaakun keski-ikäiset 30-40, joilla monilla pieniä lapsia.
Reilusti 60 vanhempia on runsaasti.
Samoin junnuja alle 25. Trålli on pois työelämästä; joko työttömänä, joillain muulla Kelan tuella tai työkyvyttömyyseläkkeellä. Osa heistä on laitoshoidossa - vankeja tai suljetuilla psyk.osastoilla.