Leijona ja skorpioni parina. Sopivatko yhteen?
Onko tuhoontuomittu jos skorpioni ja leijona päätyvät yhteen?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona kaipaa ihailua, on räväkäs ja vauhdikas mutta skorpioni puolestaan ei ole, joten huono pari.
Kuka perkele tosissaan uskoo tähän hölynpölyyn, jota MIKÄÄN validi näyttö ei tue?
No mitä se sinun persettäsi kaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös skorpionin sydämen vie parhaiten kaksoset?
Kyllä. Skorpionit usein rakastuvat kaksosiin. Mutta kaksoset vain leikkivät heillä, jos sitäkään. Skorpionit yrittävät mustasukkaisesti omia ja kahlita vapautta rakastavan luonnonlapsen, joten eihän siitä mitään tule. Kaksonen ghoustaa kontrolloivan skorpparin ja skorppari jää stalkkaamaan kun ei pääse yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni ei sovi kenenkään kanssa yhteen. T. kolmen skorpparimiehen kanssa seurustellut kaksonen.
Kaksoset merkki on yksi vaikeimmista. Siinä olen samaa mieltä ettei kaksoset ja skorpioni siedä toisiaan.
Kaksoset vain mätsäävät sinun energiasi kanssa, eli ovat Kareneita Kareneille, ei sen kummempaa. Toimivat peileinä ja se ei tietysti kaikkia miellytä se näky.
Skorpioniuroon on helpompi yhtyä leijonanaaraaseen kuin leijonauroon skorpioninaaraaseen.
Ihmisten keksimillä mielikuvituseläimillä ei ole merkitystä parisuhteen kannalta. Se ratkaisee, millaisia tunteita syntyy ja miten kemiat kohtaavat
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni ei sovi kenenkään kanssa yhteen. T. kolmen skorpparimiehen kanssa seurustellut kaksonen.
Se, että sinä et sovi skorpionille, ei tarkoita, että skorpioni ei sovi kenellekään. Sori siitä.
Skorpioni on kiinteä merkki veden elementissä, jonka merkkiä hallitsee Mars planeetta. Leijona on myös kiinteän merkin edustaja, tulen elementistä jonka hallitsija on aurinko. Molempien energia käyttäytyy tasaisesti, toimintaa ylläpitävästi, mutta tuli on maskuliininen elementti, ja vesi feminiininen. Merkeillä voi olla vaikeuksia ymmärtää toisiaan. Leijona on ulospäin suuntautunut ja skorpioni sisäänpäin, paljon yksityisempi.
Leijonalla voi olla esimerkiksi merkurius ja/tai venus neitsyessä, joka tuo feminiinistä maaenergiaa, jolloin yhteensopivuus paranee. Toisaalta skorpionilla voi olla Venus ja /tai Merkurius tulisessa jousimiehen merkissä, jolloin energia on enemmin ulospäinsuuntautuvaa. Myös kuumerkit saattavat olla harmoniassa keskenään, jolloin yhteys tuntuu syntyvän kuin itsestään.
Sama täällä. Kauriit vetoaa. Kalat on vähän liian herkkää tyyppiä. Jotkut ovat olleet suorastaan teatraalisia siinä tunteikkuudessaan. Ymmärrän toisaalta, kun olen taiteellinen sielu, mutta ei jaksaisi äitinäkään olla. Mä vedän puoleeni herkkiksiä, koska olen vähän tällainen voimanainen, senpä takia kauris on hyvä kumppani, kun en tykkää haihattelijoista. Kauris on sama asia kuin "jalat maassa", vaikka ajoittaista tylsyyttä onkin aika usein ilmassa. Mutta se luo vain turvallisuudentunnetta. Maadoittaa hyvin impulsiivisuuttani. -sama