Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leijona ja skorpioni parina. Sopivatko yhteen?

Vierailija
16.05.2025 |

Onko tuhoontuomittu jos skorpioni ja leijona päätyvät yhteen?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni ei sovi kenenkään kanssa yhteen. T. kolmen skorpparimiehen kanssa seurustellut kaksonen. 

Vierailija
42/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ohitan. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin sopii. Ne luonnekuvaukset ovat itseään toteuttavia ennustuksia, ja jos niitä ei toteuta, ne eivät rajoita.

Miksi tähän tuli alapeukku?

Miksi tähän tuli alapeukku?

Ja tähän!!

Vierailija
44/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni ei sovi kenenkään kanssa yhteen. T. kolmen skorpparimiehen kanssa seurustellut kaksonen. 

Mun unelmieni mies on Skorppari. Oltu jo 30 vuotta yhdessä.

Vierailija
45/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös skorpionin sydämen vie parhaiten kaksoset? 

Vierailija
46/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme poikaa, kaikki skorpioneja. Kaikkein paras tähtimerkki, pitää taikauskoiset miniäkokelaat loitolla.

Vierailija
47/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on skorpioni ja miehensä leijona, aivan rakastuneita ja ajattelevat myös fiksusti ja järkevästi elämää eteenpäin. Eivät ole mitenkään haihattelijoita kumpikaan. Ovat kuulemma sukulaissieluja, molemmat henkisiä muttei niinkään uskonnollisia. Heillä tosi tarmokas ja eläväinen oinas lapsi. Hyvin menee mutta menköön!

Vierailija
48/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset merkki on yksi vaikeimmista. Siinä olen samaa mieltä ettei kaksoset ja skorpioni siedä toisiaan. 

Vierailija
49/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sopiiko leijona ja kalat yhteen?

M35

Olen huomannut pitkän elämäni aikana, että leijona ja kalat merkki kuuluvat yhteen, jos ei rakastavaisina niin lapsina tai lastenlapsina. Missä leijona, siellä kalat, missä kalat, siellä leijona. Olkoon sitten aurinko, nousu tai kuumerkkeinä. Eivät täytä täysin niitä kriteereitä ihannekumppaneina mutta jostain syystä he kuuluvat samaan yhteisöön.

Vierailija
50/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niiden jälkeläinen leipioni vai skorjona?

Riippuu missä kuussa syntyy.

Olisivat jännittävä pari varsinkin jos leijonaakin ymmärtäisi seksin päälle. Yleensä kauniita ihmisiä.

Vierailija
51/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni ja neitsyt 💖

Sopivat hyvin yhteen, olivat naisia tai miehiä. Kannatan.

Vierailija
52/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuommoinen suhdetilanne. Olen skorppari nainen ja minulla leijona miesystävänä. Asutaan yhdessä ja mielestäni meillä menee hyvin. Ollaan sielunkumppaneita, hyvin samat mielenkiinnonkohteet ja harrastetaan yhdessä. Olemme tosin melko tuore pariskunta. Isompia riitoja meillä ei ole ollut, jotain pieniä kyllä. Leijona ehkä sanoo asiat melko voimakkaasti, mikä sitten loukkaa minua. On melko suora ja jossain määrin dominoiva ihminen. Esim. keittiö on mun leijonamiehelle pyhä paikka. Seksi on kiihkeää ja meillä paljon läheisyyttä. 

Kuulostaa hyvältä. 

Vierailija
53/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen hakee sitä vihreää kenttää,jossa voi painia. Miesskorppari on kyllä himoissaan huippu.

Vierailija
54/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme poikaa, kaikki skorpioneja. Kaikkein paras tähtimerkki, pitää taikauskoiset miniäkokelaat loitolla.

Kyllä sitten miniäehdokkaita riittää. Onneksi olkoon.

Vierailija
55/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntemani leijonta(naiset) on kivan lupsakoita joskin tietävät mitä haluavat. Tuntemani skorpionit(naiset) tuntuu vähän jakautuvan, on määrätietoista ja mukavaa ja toiset sitten myrkyllisiä märisijöitä, jotka ei saa koskaan mitään aikaiseksi. Ainoa tietämäni miespuolinen skorpioni on superrasittava itsensä pönkittäjä.

vahva komppaus tähän ja useammasta skorpparimärisijästä kokemusta + parista mukavasta ja määrätietoisesta. Miesskorpioneista kannattaa pysyä kaukana, mielensäpahoittajia jotka kaipaavat jatkuvaa ihailua.

Vierailija
56/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepäiset skorpionit yhdessä vaativan leijonan kanssa.En usko että on hyvä pari.

Itse ihastun aina leijonamiehiin. Itse vaaka, mutta leijonien itserakkaus on vaikeaa. Hemmetin charmikkaita ja menestyviä.

Aina on jäänyt tapailuasteelle leijonien kanssa. Joku mättää ja pahasti. Ovat olevinaan jotain käsittämättömän täydellistä ja jumalaisen ihanaa ja komeaa, vaikka ei olisi minkään näköinenkään. Päällepäsmäreitä. Pitäisi kehua ja kumarrella, ei sellaista jaksa. Itse hieman introverttina se leijonien  valokeilassa loistaminen ei miellytä minua. T:Skopioni

Vierailija
57/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan aikuisten oikeasti usko tuollaiseen? Kaikki tietyssä kuussa syntyneet on samanlaisia? 

Naiset uskoo...

Vaikka niitä laatii joku perus jamppa kk liksalla lehtiin.  Hauska kun eri lehdissäkin on eriasia vaikka samaan aika jakoon suunnattu ennuste hömppä

Kai se on silloin kiva uskoa kun lupaillaan jotain mukavaa eikä ympäripyöreitä. Lukeeko niitä edes kukaan teini-iän ylittänyt 

Hei ei tää oo niin vakavaa. Siinä et sallii itelleen vähän hömppää ei oo mitään vikaa.

M35

Hömppää on juu. Me luetaan horoskooppeja työpaiksn kahvitauolla ja nauretaan. Silloin se on hömppää ja viihdettä. Kaikki muunlainen...

Älkääs ilkkuko.. Kohta voi kosahtaa. Muistatte pitkään.

Vierailija
58/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies on kauris ja natsaa täydellisesti. Oinaat, jousimiehet ja leijonat pahin mahdollinen kumppani. Tutustuttu on. Miehen pari kaveria myös kauriita, ja tulen tosi hyvin juttuun. Näissä kaikissa on paljon luonteen samankaltaisuutta.

T:Skorpioni

Vierailija
59/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepäiset skorpionit yhdessä vaativan leijonan kanssa.En usko että on hyvä pari.

Itse ihastun aina leijonamiehiin. Itse vaaka, mutta leijonien itserakkaus on vaikeaa. Hemmetin charmikkaita ja menestyviä.

Aina on jäänyt tapailuasteelle leijonien kanssa. Joku mättää ja pahasti. Ovat olevinaan jotain käsittämättömän täydellistä ja jumalaisen ihanaa ja komeaa, vaikka ei olisi minkään näköinenkään. Päällepäsmäreitä. Pitäisi kehua ja kumarrella, ei sellaista jaksa. Itse hieman introverttina se leijonien  valokeilassa loistaminen ei miellytä minua. T:Skopioni

Kaikki tapaamani leijonat sukupuolesta riippumatta on olleet tuollaisia. Kaipaavat loputtomasti ihailua ja imartelua eivätkä erota onko se aitoa vai ei. Viimeisin tapaamani leijonamies oli hyvin menestynyt eikä ymmärtänyt ettei minua kiinnosta hänen menestyksensä. Tulen parhaiten toimeen kauriiden ja kalojen kanssa. T. rapu

Vierailija
60/68 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Leijona on tulimerkki ja skorpioni vesimerkki. Tuli ja vesi ei sovi yhteen. Ei ainakaan parisuhteeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi