Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnan viikonloppu

Vierailija
16.05.2025 |

Käykö muilla näin? 30vuotiaita ollaan, meillä ei miehen kanssa ollut mitään suunnitelmia viikonlopusta. Kumpikaan ei ole puhunut mitään, mitä viikonloppuna tehdään. Ei edes ruokia olla ostettu valmiiksi. Olin viikolla kipeä ja hieman väsynyt olo edelleen nyt perjantaina. Mies ilmoittaa yhtäkkiä, että hän lähteekin kaverin luo illanistujaisiin, koska minä olen väsynyt ja en jaksa tehdä mitään. Kimpaannuin aika paljon, koska herra ei itsekään ollut ehdottanut minulle mitään. Jos olisi virkeämpänä ehdottanut, että tehtäiskö jotain, olisin kyllä lähtenyt mukaan. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jo vanhempia, mutta ei ole koskaan ollut noin. Oltaisiin kyllä puhuttu, kumpi käy kaupassa ja mitä ostaa. Ja että tehdäänkö jotain viikonloppuna yhdessä vai miten. Ja kyllä sekin oltaisiin keskusteltu etukäteen, jos toinen lähtee jonnekin muualle, että se on molemmille ok, eikä toinen odota, että tehdään jotain yhdessä.

Vierailija
2/2 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ei keskustele keskenään. Mä ainakin lähden ens viikolla työkavereiden kanssa laivalle ja oon mainostanu sitä puolisolle jo monta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän