Leijona ja skorpioni parina. Sopivatko yhteen?
Onko tuhoontuomittu jos skorpioni ja leijona päätyvät yhteen?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan aikuisten oikeasti usko tuollaiseen? Kaikki tietyssä kuussa syntyneet on samanlaisia?
Naiset uskoo...
Pitää katsoa karttoja kokonaisuuksina ja miten ne pelaa yhteen. Joku ”Sopiix meiän aurinkomerkit niinku” on yhtä tyhjän kanssa.
onhan se skorpioni aikas pieni kamu leijonalle
Entä sopiiko leijona ja kalat yhteen?
M35
Ihan hyvin sopii. Ne luonnekuvaukset ovat itseään toteuttavia ennustuksia, ja jos niitä ei toteuta, ne eivät rajoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan aikuisten oikeasti usko tuollaiseen? Kaikki tietyssä kuussa syntyneet on samanlaisia?
Naiset uskoo...
Vaikka niitä laatii joku perus jamppa kk liksalla lehtiin. Hauska kun eri lehdissäkin on eriasia vaikka samaan aika jakoon suunnattu ennuste hömppä
Kai se on silloin kiva uskoa kun lupaillaan jotain mukavaa eikä ympäripyöreitä. Lukeeko niitä edes kukaan teini-iän ylittänyt
No mun mies on leijona ja on siinä kestämistä. Ja todellakin haluaa paistatella jalustalla ja olla huomion keskipiste. Ja toki pitää itseään parhaana kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Leijona kaipaa ihailua, on räväkäs ja vauhdikas mutta skorpioni puolestaan ei ole, joten huono pari.
Kuka perkele tosissaan uskoo tähän hölynpölyyn, jota MIKÄÄN validi näyttö ei tue?
Vierailija kirjoitti:
Leijona kaipaa ihailua, on räväkäs ja vauhdikas mutta skorpioni puolestaan ei ole, joten huono pari.
Aijaa. Puoliso on leijona eikä muistuta mitenkään kuvailtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset uskoo...
Vaikka niitä laatii joku perus jamppa kk liksalla lehtiin. Hauska kun eri lehdissäkin on eriasia vaikka samaan aika jakoon suunnattu ennuste hömppä
Kai se on silloin kiva uskoa kun lupaillaan jotain mukavaa eikä ympäripyöreitä. Lukeeko niitä edes kukaan teini-iän ylittänyt
Hei ei tää oo niin vakavaa. Siinä et sallii itelleen vähän hömppää ei oo mitään vikaa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Entä sopiiko leijona ja kalat yhteen?
M35
Kissa ja kalat ainakin sopivat hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin sopii. Ne luonnekuvaukset ovat itseään toteuttavia ennustuksia, ja jos niitä ei toteuta, ne eivät rajoita.
Miksi tähän tuli alapeukku?
Olen skorpparinainen, enkä ole vielä tavannut leijonamiestä joka tulisi kansaani toimeen. Olen avoin ja tasapainoinen, mutta hyvin itsenäinen ja persoonallinen. Ehkå liian itsenäinen leijonalle. Leijonat pyrkivät johtamaan, hyvällä tai pahalla. En myöskään jaksaisi pönkittää leijonan ihailun tarvetta, ja suorapuheisuuteni saa leikonan murjottamaan.
Meillä tuommoinen suhdetilanne. Olen skorppari nainen ja minulla leijona miesystävänä. Asutaan yhdessä ja mielestäni meillä menee hyvin. Ollaan sielunkumppaneita, hyvin samat mielenkiinnonkohteet ja harrastetaan yhdessä. Olemme tosin melko tuore pariskunta. Isompia riitoja meillä ei ole ollut, jotain pieniä kyllä. Leijona ehkä sanoo asiat melko voimakkaasti, mikä sitten loukkaa minua. On melko suora ja jossain määrin dominoiva ihminen. Esim. keittiö on mun leijonamiehelle pyhä paikka. Seksi on kiihkeää ja meillä paljon läheisyyttä.
Sisko ja isoäiti ovat skorpioneja ja ovat aika vässyköitä. Ei millään pahalla, mukavia ihmisiä, mutta ei mitään räväköitä dramaattisia persoonoita. Isoisä oli leijona ja he kyllä olivat yhdessä varmaan kuutisenkymmentä vuotta, mutta ei se mikään ihanne liitto ollut näin ulkopuolisen mielestä, itse en jäisi hakattavaksi tai hyväksyisi että mies panee vieraita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy treffeillä, uskotko horoskooppeihin. Jos vastaus on kyllä, niin juokse lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset uskoo...
Hei ei tää oo niin vakavaa. Siinä et sallii itelleen vähän hömppää ei oo mitään vikaa.
M35
On se sikäli vakavaa, että tämmöisiä kysellään, jos siinä on hitusenkasn muuta kuin vitsiä.
Puhumattakaan ihmisistä, jotka rahasta laativat ihmisille horoskooppeja. Pelkkää huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset uskoo...
M35
Hömppää on juu. Me luetaan horoskooppeja työpaiksn kahvitauolla ja nauretaan. Silloin se on hömppää ja viihdettä. Kaikki muunlainen...
vanha ketju, mutta vastaanpa silti. Kyllä skorpioni ja leijona sopivat yhteen. Mun läheisimmät ystävät on leijonia, itse olen skorpioni. Ei nyt parisuhteessa olla, mutta en näe mitään syytä, miksi ei skorppani ja leijona ei voisi sopia yhteen parina. Skorpionina pidän leijonan jämäkkyydestä ja "lämmöstä", en tiedä mitä he minussa näkevät.