Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on POIKIEN PÄIVÄ. Pojat menestyvät koulussa heikommin, he keskeyttävät opinnot useammin, syrjäytyvät huomattavasti useammin kuin tytö

Vierailija
16.05.2025 |

TIESITKÖ, että 16. toukokuuta vietetään kansainvälistä poikien päivää?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011234641.html

Kommentit (457)

Vierailija
381/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja pojat juhlivat edelleen päivittäin, tytöt ja naiset saavat olla varuillaan jotta selviävät hengissä.

Oma tyttö oli eilen luokkaretkellä. Luokan väkivaltainen adhd poika oli riehunut ja hakannut toista oppilasta kepillä päähän. Häntä oli vähän rauhoitettu ja sanottu että saa olla puhelimella loppuajan, bussissa matkalla koululle katseli elokuvaa puhelimellaan kun muilta oli se kielletty. 

Tässä vain yksi esimerkki mutta pojat saavat vapauksia enemmän kuin tytöt etteivät ala riehumaan luokassa. Sama yhteiskunnassa muutenkin kyllä tyttönä ja naisena saa olla varuillaan jatkuvasti. 

Ja tässä taas yhden etuoikeutetun riehujan vuoksi mollataan ne luokan 10 muutakin poikaa, jotka todennäköisesti ovat riehujan ensisijaisia uhreja.

Luokalla on 3 muutakin riehujaa mutta eivät olleet retkellä. Tyttöjä on 10 ja poikia 11 luokalla. Arvaatko kuinka moni tyttö luokalta riehuu ja saa raivareita koulussa?

Vierailija
382/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annatte näille kaikki sukunimiedut ja perheen pään tittelin? Nämä ahneet paskathan on tottuneet saamaan kaikessa mestarin aseman vain syntymällä pojaksi. Jo sikiönä poika on parempi, koska tulee jatkamaan nimeä. Koko perhe ja suku toivoo poikaa. Suurin osa perheistä vihaa tyttöjä.

Miksi luulette että muu maailma seuraa perhelogiikkaa, jossa saatte kaiken tekemättä mitään? Sukunimet valitaan miehiä suosivasti vaikka sen takia tyttöjä syrjitään. Silti edes akkoja ei kiinnosta tämä :D on se miehen nimi ja pojat niin tärkeitä!

Mulla on kolme poikaa, jotka ovat elämäni valo. He ovat minun eli äitinsä sukunimellä, miksi eivät olisi?

Miten kommenttisi liittyy minun kommenttiini? Sinähän vain todistat miten poikia suositaan. Ei kukaan mies kehu miten kolmen tytön isyys on heidän valonsa. Saman ajan poikasi käyttävät huoritteluun. En ole KOSKAAN nähnyt pojan puolustavan naisia tai tyttöjä, sen sijaan sitä vihaa tulee joka tuutista.

Todistit pointin. Akat suosivat poikia ja silti kaksinaamaiset käärmeet vihaavat naisia. Mies on naiselle susi!

Miksei ne ihanat inhimilliset poikanne ole järjestämässä väkivallan vastaisia mielenosoituksia vaan sallivat rai*kaukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei ne ihanat inhimilliset poikanne ole järjestämässä väkivallan vastaisia mielenosoituksia vaan sallivat rai*kaukset?"

Ehkä sinä haluaisit rynkyn jolla tasata puntit poikien kanssa?

Vierailija
384/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutkittu juttu, että pojat ovat tyhmempiä kuin tytöt. Kognitiivisesti monta vuotta jäljessä. 

Vierailija
385/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annatte näille kaikki sukunimiedut ja perheen pään tittelin? Nämä ahneet paskathan on tottuneet saamaan kaikessa mestarin aseman vain syntymällä pojaksi. Jo sikiönä poika on parempi, koska tulee jatkamaan nimeä. Koko perhe ja suku toivoo poikaa. Suurin osa perheistä vihaa tyttöjä.

Miksi luulette että muu maailma seuraa perhelogiikkaa, jossa saatte kaiken tekemättä mitään? Sukunimet valitaan miehiä suosivasti vaikka sen takia tyttöjä syrjitään. Silti edes akkoja ei kiinnosta tämä :D on se miehen nimi ja pojat niin tärkeitä!

Mulla on kolme poikaa, jotka ovat elämäni valo. He ovat minun eli äitinsä sukunimellä, miksi eivät olisi?

Miten kommenttisi liittyy minun kommenttiini? Sinähän vain todistat miten poikia suositaan. Ei kukaan mies kehu miten kolmen tytön isyys on heidän valonsa.

Noloa miten poikia puolustetaan aina HETI, ja miten sen tekee usein akka itse. Sen sijaan tyttöä vihaaviin, aivan väkivaltaisiin ja sa*istisiin keskusteluihin ei tule I-K-I-N-Ä kommentteja siitä miten inhimillisiä enkeleitä tytöt ovat! EI IKINÄ. Noloa tulla suojelemaan poikia vaikka he tutkitusti vihaavat naisia, jo yläasteikäiset pojat ovat järjestäytyneet naisia vastaan. Että sellainen ELÄMÄN VALO on poika :D

Missä ne tyttöjä ja naisia puolustavat kommentit ovat? En ole nähnyt koko elämäni aikana yhtäkään, enkä varsinkaan miehiltä. Miksi miehet ovat hiljaa, kerta niin valoisia ovat? :)

Vierailija
386/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkittu juttu, että pojat ovat tyhmempiä kuin tytöt. Kognitiivisesti monta vuotta jäljessä. 

Missä iässä ne ottaa sitten ison harppauksen ja johtaa tätä maailmaa?

Vierailija
387/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens se Andrew Taten suosio? 

Vierailija
388/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten Hesari julkaisi jutun yhden lapsen politiikasta, ja miehet tulivat julistamaan miten se on ollut Kiinan paras päätös koskaan! Ei yhtäkään kommenttia siitä miten miehet syrjivät tyttöjä ja masinoivat tyttöjen kansanmur*an valtion määräämillä aborteilla. Sen sijaan miehiä kiinnostaa se ettei pojille riitä seksiä! YHYY me miehete ollaan niin huonossa asemassa kun emme saa seksiä kun poistamme seksiä antavan sukupuolen väestöstä!

Eipä tule koskaan miehet kertomaan miten tyttäret ja vaimo ovat heidän elämän valonsa. Ihan yksin te akat näitä paskoja palvotte eikä näytä auttavan kun runkkunne ei osaa edes tehdä tavutustehtäviä. Haha! Surkea kohtalo olla pojan äiti. Missä ne tyttövihan tuomitsemiset viipyy?

Vierailija
389/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kommenttisi liittyy minun kommenttiini? Sinähän vain todistat miten poikia suositaan. Ei kukaan mies kehu miten kolmen tytön isyys on heidän valonsa.

Ihan varmasti kehuvat. Sä et vain ymmärrä että miehet eivät hae sillä somessa huomiota vaan oikeasti rakastavat lapsiaan ilman mitään hössötyksiä.

Vierailija
390/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v tyttö käytti tänään t paitaa ekan Kerran tänä keväänä. Vastaan oli tullut poikaporukka jotka olivat huudelleet tytölle kaikenlaista.  Tuli itkien kotiin

Voisitteko kuvitella toisinpäin, poika tulee itkien kotiin kun samaniäinen tyttöporukka on huudellut ahdistavia kommentteja sukupuolielimiin ja seksiin liittyen? 

Kyllä tämä maailma on edelleen poikien ja miesten.

Vierailija
391/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasukupuoli ei ole mikään tekosyy laiskuudelle.

Vierailija
392/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 v tyttö käytti tänään t paitaa ekan Kerran tänä keväänä. Vastaan oli tullut poikaporukka jotka olivat huudelleet tytölle kaikenlaista.  Tuli itkien kotiin

Voisitteko kuvitella toisinpäin, poika tulee itkien kotiin kun samaniäinen tyttöporukka on huudellut ahdistavia kommentteja sukupuolielimiin ja seksiin liittyen? 

En koska pojat opetetaan jo pienestä asti olemaan itkemättä. Kyllä minullekin n. 13-vuotiaana tyttöporukka alkoi seuraamaan ja huutelemaan kaikenlaista. Olin hämmentynyt ja ihmeissäni että minkä vuoksi. En kuitenkaan mennyt äidille siitä itkemään, joten sitä ei koskaan tapahtunutkaan.

Vierailija
393/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien tyttöjen joukko kiusasi minua kun olin pieni.

Vierailija
394/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pojille maksetaan heikommalla koulutuksella huomattavasti enemmän, kuin naisille.

Sellaista on tasa-arvo Suomessa. 

Iloista poikien päivää! 

Vierailija
395/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pojille maksetaan heikommalla koulutuksella huomattavasti enemmän, kuin naisille.

Sellaista on tasa-arvo Suomessa. 

Iloista poikien päivää! 

Samasta duunista samoista työtunneista vai?

Vierailija
396/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja pojat juhlivat edelleen päivittäin, tytöt ja naiset saavat olla varuillaan jotta selviävät hengissä.

Oma tyttö oli eilen luokkaretkellä. Luokan väkivaltainen adhd poika oli riehunut ja hakannut toista oppilasta kepillä päähän. Häntä oli vähän rauhoitettu ja sanottu että saa olla puhelimella loppuajan, bussissa matkalla koululle katseli elokuvaa puhelimellaan kun muilta oli se kielletty. 

Tässä vain yksi esimerkki mutta pojat saavat vapauksia enemmän kuin tytöt etteivät ala riehumaan luokassa. Sama yhteiskunnassa muutenkin kyllä tyttönä ja naisena saa olla varuillaan jatkuvasti. 

Ja tässä taas yhden etuoikeutetun riehujan vuoksi mollataan ne luokan 10 muutakin poikaa, jotka todennäköisesti ovat riehujan ensisijaisia uhreja.

Luokalla on 3 muutakin riehujaa mutta ei

Jos luokkaretkellä olisi yksi riehujatyttö, veikkaanpa ettei kukaan itkisi miten retki meni pilalle tyttöjen vuoksi. Ärsyttää hirveästi, miten kiltit pojat joutuvat aina kantamaan syyn muiden tekemisistä.

Vierailija
397/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä ne ottaa sitten ison harppauksen ja johtaa tätä maailmaa?

Kun katsot tälläkin hetkellä maailmaa "johtavia" miehiä, sulle tulee ensimmäisenä mieleen, että ovatpas he älykkäitä? Ei se älyä vaadi, vaan narsismia ja psykopatiaa.

Vierailija
398/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun poikani eivät huorittele ketään. Eikö sinun äitisi tai isäsi ole opettanut sinulle, miten toisille ihmisille puhutaan?

Vierailija
399/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojissa on isompi hajonta. Fiksuimpia ovat fiksut pojat, tyhmimpiä tyhmät pojat. Ja tyttöjen äidit eivät voi sietää sitä, että joku fiksu poika vie esimerkiksi stipendit tyttöjen nenien edestä.

Vierailija
400/457 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla asenteella ja motivaatiolla opintoihin on suuri merkitys.