Monet valitsevat äitiyden ja se on oikein
Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Kommentit (10)
Oi, niin herttaista, niin ylevän ihanaa.
Ap, avaa tämä keskustelu tuolla vauvakuume, synnytys ja taaperot osiossa, saat paremman vastaanoton sille. 🙂
Mä en halua. Parisuhde hyvä, opiskellaan, matkustellaan, riitoja ei tule "pikkulapsi ajasta eikä rahasta. Mutta, nauttikaa te kaikki äidiksi tulleet itkusta ja hammasten kiristyksestä, ja siitä kun se mies kohta lähtee jonkun muun mukaan. Muistakaa kumminkin huoltaa sitä parisuhdettakin:)
Ei valita, mutta saadaan, jos elämä suo.
Se ei ikinä tee hyvää, että joku ulkopuolinen kertoo miten pitäisi toimia. Jokainen tekee päätöksensä itse ja kantaa myös vastuun niistä.
Niin, tarvitaan naisia synnyttämään työttömiä, tukiluukuilla eläviä nuoria miehiä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua. Parisuhde hyvä, opiskellaan, matkustellaan, riitoja ei tule "pikkulapsi ajasta eikä rahasta. Mutta, nauttikaa te kaikki äidiksi tulleet itkusta ja hammasten kiristyksestä, ja siitä kun se mies kohta lähtee jonkun muun mukaan. Muistakaa kumminkin huoltaa sitä parisuhdettakin:)
En ymmärrä tämmösiä vastauksia. Voisin olla onnellinen sun puolesta, että oot löytänyt oman tiesi, mutta tuo sun aggressiivisuutesi ärsyttää. Ei täällä itketä tai hampaitakaan erityisemmin kiristellä tuon meidän kaksivuotiaan kanssa ja vaikka niin olis, niin ei se liene sinulta pois. Jokainen valitkoon itse ja eläköön oma elämänsä.
Jokainen
Nainen haluaa Suomessa keskimäärin ainakin yhden lapsen
Ja hankkii ainakin yhden lapsen
Jokainen
Niinpä
Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.