Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet valitsevat äitiyden ja se on oikein

Vierailija
16.05.2025 |

Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

Vierailija
2/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, niin herttaista, niin ylevän ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, avaa tämä keskustelu tuolla vauvakuume, synnytys ja taaperot osiossa, saat paremman vastaanoton sille. 🙂

Vierailija
4/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua. Parisuhde hyvä, opiskellaan, matkustellaan, riitoja ei tule "pikkulapsi ajasta eikä rahasta. Mutta, nauttikaa te kaikki äidiksi tulleet itkusta ja hammasten kiristyksestä, ja siitä kun se mies kohta lähtee jonkun muun mukaan. Muistakaa kumminkin huoltaa sitä parisuhdettakin:)

Vierailija
5/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei valitse isyyttä

Vierailija
6/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valita, mutta saadaan, jos elämä suo.

Vierailija
7/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ikinä tee hyvää, että joku ulkopuolinen kertoo miten pitäisi toimia. Jokainen tekee päätöksensä itse ja kantaa myös vastuun niistä.

Vierailija
8/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tarvitaan naisia synnyttämään työttömiä, tukiluukuilla eläviä nuoria miehiä lisää.

Vierailija
9/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua. Parisuhde hyvä, opiskellaan, matkustellaan, riitoja ei tule "pikkulapsi ajasta eikä rahasta. Mutta, nauttikaa te kaikki äidiksi tulleet itkusta ja hammasten kiristyksestä, ja siitä kun se mies kohta lähtee jonkun muun mukaan. Muistakaa kumminkin huoltaa sitä parisuhdettakin:)

En ymmärrä tämmösiä vastauksia. Voisin olla onnellinen sun puolesta, että oot löytänyt oman tiesi, mutta tuo sun aggressiivisuutesi ärsyttää. Ei täällä itketä tai hampaitakaan erityisemmin kiristellä tuon meidän kaksivuotiaan kanssa ja vaikka niin olis, niin ei se liene sinulta pois. Jokainen valitkoon itse ja eläköön oma elämänsä. 

Vierailija
10/10 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen

Nainen haluaa Suomessa keskimäärin ainakin yhden lapsen

Ja hankkii ainakin yhden lapsen

Jokainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi