Miksi jotkut naiset kokevat oikeudekseen tulla miesten saunaan?
Mökki- ja rantasaunoissa on käynyr näin useastikin kun ollaan kaveriporukalla saunottu. Kyllä mulle on ihan päivän selvää etten voi mennä naisten saunavuorolle mutta jotenki toisinpäi on sitte hyväksyttävämpää. Oudointa on se kun tullaan uikkarit päällä paikalle.
Kommentit (36)
Kysy niiltä naisilta siellä saunassa. Paha tähän on toisten sanoa mitään.
Eikös sen pitäisi olla mukavaa kun saa naisista seuraa myös saunan puolelle. Mikä äijä porukoita noin pelottaa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen pitäisi olla mukavaa kun saa naisista seuraa myös saunan puolelle. Mikä äijä porukoita noin pelottaa naisissa.
Mikä muijaporukoita pelottaa miehissä?
Vierailija kirjoitti:
Kai uskallat niissä mökki- ja rantasaunaseurueissa sanoa tuon ääneen?
En. Mää itken hiljaa yksin yöllä. Oon järkyttyny. Minun miehyyteni ollaan raiskaddu.
Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Oma pieni muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muijaporukoita pelottaa miehissä?
Ei mikään. Me naureraan teille, ei teidän jutuille.
Alkoko poikaa ahdistaa? Muista, että olet mies, eli ei pitäisi tuntua missään...
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tässä nyt jostain yksityisestä vai julkisesta saunasta?
Yksityinen
Huomionhakuiset naiset saattavat toimia noin. Kertoo kyseisten naisten epävarmuudesta, kuvittelevat näin saavansa miehiltä positiivista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuiset naiset saattavat toimia noin. Kertoo kyseisten naisten epävarmuudesta, kuvittelevat näin saavansa miehiltä positiivista huomiota.
Enemmänki ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma pieni muna.
Ja naisiako sitten harmittaa vastaavassa tilanteessa ne omat lättätissit? Jos on miesten ja naisten vuorot erikseen sovittu niin sen mukaan mennään eikä ängetä huomionkipeänä toisten vuorolle.
Jos sen sopii etukäteen miten toimitaan. Ehkä naisille voi olla erikseen tai eri päivänä vuoro kun saunassa on käynyt siivooja ja pesutilassa.