Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka seuraatte uusia kumppaneita somessa

Vierailija
24.04.2025 |

Mistä tai miten te tiedätte onko hän esim instassa ja minkälainen sisältö siellä? Millä siis löydätte ne kumppanin somet?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun nykyinen puoliso laittoi ihan itse mulle seuraamispyynnöt kun tavattiin. 

Vierailija
2/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun nykyinen puoliso laittoi ihan itse mulle seuraamispyynnöt kun tavattiin. 

Mistä se tiesi kuka sä oot ja mitkä sun somet ovat joita seurata? Ku eihän koko nimeä kuitenkaan kerrota kuin pitkän ajan päästä ekoista treffeistä ja vaikka kertookin niin eihän se tarkoita että somet löytyis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se tiesi kuka sä oot ja mitkä sun somet ovat joita seurata? Ku eihän koko nimeä kuitenkaan kerrota kuin pitkän ajan päästä ekoista treffeistä ja vaikka kertookin niin eihän se tarkoita että somet löytyis

En ollut ihan noin epäluuloinen ettenkö olisi nimeäni kertonut. Ja me oltiin yhdessä ekoista treffeistä lähtien. 

Vierailija
4/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyn suoraan että mikäs sun insta on. Miksi tehdä helposta asiasta vaikeaa :-D

Vierailija
5/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen on somet tsekattu ennen seurustelun aloitusta. Maltilliset, työhön liittyvät ja muuten raiteilla pysyvät someseinät kasvattavat kiinnostusta, mutta on tullut sellaisiakin että aamuyön aikana on saanut kymmenen virtuaalista huutamiskohtausta, mikä on saanut perääntymään. 

Yhden muijan kanssa kariutui 1,5 vuoden seurustelun jälkeen siihen, kun joku huijaritili oli tietämättäni ruvennut seuraamaan mua ja muija syytti mua Whatsapp-seksin harjoittamisesta :D no niin yksinkertainen muija saa mennä menojaan muutenkin. 

Vierailija
6/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysyn suoraan että mikäs sun insta on. Miksi tehdä helposta asiasta vaikeaa :-D

Eiku tarkoitin sitä että ku monesti kuulee että katoin heti miehen somet mitä niissä on ja selviis sitten vaikka mitä... Nii ihmettelin että miten ihmeessä ne löytyy... Harvemmin sitä kuitenkaan omia someja jakaa ennenkuin on ihan varma toisesta...

Vierailija
7/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku tarkoitin sitä että ku monesti kuulee että katoin heti miehen somet mitä niissä on ja selviis sitten vaikka mitä... Nii ihmettelin että miten ihmeessä ne löytyy... Harvemmin sitä kuitenkaan omia someja jakaa ennenkuin on ihan varma toisesta...

Et vaikuta kovin älykkäältä.

Vierailija
8/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ottaen on somet tsekattu ennen seurustelun aloitusta. Maltilliset, työhön liittyvät ja muuten raiteilla pysyvät someseinät kasvattavat kiinnostusta, mutta on tullut sellaisiakin että aamuyön aikana on saanut kymmenen virtuaalista huutamiskohtausta, mikä on saanut perääntymään. 

Yhden muijan kanssa kariutui 1,5 vuoden seurustelun jälkeen siihen, kun joku huijaritili oli tietämättäni ruvennut seuraamaan mua ja muija syytti mua Whatsapp-seksin harjoittamisesta :D no niin yksinkertainen muija saa mennä menojaan muutenkin. 

Minä en tiedä vieläkään vaimon instaa eikä hän mun. Samoin Facebook ja ollaan oltu yhdessä vuodesta 2009. Mitä on Whatsapp seksi?

Vierailija
9/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, kutsut ihmistä kumppanikseksi mutta et tiedä hänen nimeään?

Vierailija
10/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin instan jo vuosia sitten ja facebookin viime vuonna. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
11/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti en ole... Kerro kuitenkin ku tätä kysyin

Vierailija
12/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somella aivonsa mädättäneelle suuhengittäjälle tämäkin voi olla yksi elämän taisteluista

Vierailija
13/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa jos kysyt siltä ihmiseltä hänen nimensä.

Vierailija
14/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ilmeisesti vielä lapsi? Eihän tässä ole mitään järkeä.

Vierailija
15/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uusien tuttavuuksien kohdalla... Etunimi usein tiedetään, mutta saattaahan sitä tapailua olla puoli vuotta ettei nimeä tiedetä ollenkaan...

Vierailija
16/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa jos kysyt siltä ihmiseltä hänen nimensä.

Mutta eihän etunimen ja sukunimen perusteella löydy esim insta

Vierailija
17/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on ilmeisesti vielä lapsi? Eihän tässä ole mitään järkeä.

Mies 40 vuotta olen... Miksi tässä ei ole järkeä?

Vierailija
18/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö esim insta löydy pelkästään sillä että pitää olla tiedossa se nimi millä on instassa. Ei jos tiedät etunimen ja sukunimen nii miten sitä voi vaklata mitä siellä on?

Vierailija
19/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uusien tuttavuuksien kohdalla... Etunimi usein tiedetään, mutta saattaahan sitä tapailua olla puoli vuotta ettei nimeä tiedetä ollenkaan...

Missä piireissä on näin että tapailet ihmistä puoli vuotta ja kutsut tätä kumppaniksi mutta et tiedä hänen nimeään?

Vierailija
20/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä on näin että tapailet ihmistä puoli vuotta ja kutsut tätä kumppaniksi mutta et tiedä hänen nimeään?

No... Esim vaikka tinder tuttavuus jonka kanssa käyt treffeillä ja kattelette mihin juttu johtaa? Siinä saatetaan vaihtaa wa viestittelyyn tai snäppi mutta enempää kuin etunimi ei tiedetä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä