tyylilyylit
olenkohan mä ainoa lyyli enää täällä??
nyt tytöt pino kuntoon ja kirjottelemaan, hop hop!!
Tää lyyli siirty tänään sitten joulukuisiin, eli kierto kohillaan, se on hyvä se! Seuraava LA toivottuna olisi sitten 24.12:))) ja se on niin hyvä päivä, että mä otan siihen kyllä nyt vauvan. Joo-o, me päätettiin miehen kanssa et ei anneta muuhun mahdollisuutta! Mä tilaan vaikka keinosiementäjän jos miehellä loppuu kunto kesken;) koska tässä kierrossa harrastetaan SEKSIÄ niin paljon et ei tosikaan!!! Nyt mä en anna enää tätille mahollisuutta. Tää on 6. yrityskerta, ja se on sellanen lukukin jo, että nyt saa alkaa tapahtumaan, perkele!!!!!
Mitäs pimuille? Rimpe, B-E, unsku, nippara, milenna, sannuska, kukkuu???
Kommentit (64)
olen nonuli tuolta tontuista, ja kyselisin lupaa tulla juttelemaan kanssanne tänne tyylilyyleihin? Meidän pino taitaa olla kuivumassa kasaan, toiset pitävät palstataukoa, ja pari on jo plussannut ja siirtynyt o-puolelle, eikä meitä alunperin ole monta ollutkaan! Nyt tuntuu, että olen siellä aivan yksin juttelemassa itselleni:-(
Olen 29, samoin mieheni. Meillä on 2-vuotias tyttö, ja lokakuulta on odoteltu toista, eli nyt on puoli vuotta yritystä takana, ja kp2!!
olen seurannut täällä jo pitkään muidenkin palstoja, ja täällä tuntuu olevan mukavia ja tuntevia lyylejä, joiden kanssa haluaisin jutella!!
nonuli kp2/34-37yk6
Tervetuloa nonuli! Kyllähän tänne pinoon mahtuu, mut sääntönä on et ei tuikkapipoille!:)
Täälläkin on välillä vähän hiljasempaa, mut tuo Priscilla tykkää aina huudella meitä pinolle:D Kiitos siitä!
Taas tytsi nukahti tähän syliin, ois taas mahkut nukkua vähän päikkäreitä itekin..Tosin on alkanut ahdistaa ku kämppä tuntuu aina niin sotkuselta, ihmeen paljon saa 1 laps ja 3kissaa sotkettua..tietty minä ja mieskin sitä edesautetaan:( Ei innostais siivota enää, kun tuossa siivosin kissojen astian ja vahingossa imuroin samalla eteisen..nyt sit koskee selkään.
Edelleenkään ei tunnu et masussa mitään kasvais, rinnat on vaan vähä kipeet..Toivotaan et siel joku kuitenki ois..Rv:t vissiin 6+3 tms.
kiva kun tulit, hävettää et ei ole tajunnu kutsua sua mukaan:( tyhmä priscku, hyi hyi!!!
Tottahan toki siis tänne mahdut, tää on hyvä paikka! Ihania, empaattisia ja aitoja lyylejä täällä. Asioista " Puhutaan" niitten oikeilla nimillä, saa tuuletella ja kiroillakkin;) Eli ei olla turhan tuikkapipoista sakkia.
Meillä on saman verran yritystä takana näköjään. Eli varmaan aika paljon samoja tunteita ja ajatuksia tästä yrittämisestä on! Mulla vaan taustalla hirveä pelko, kun yhteistä lasta meillä ei kuulu ei näy:((
Mää en sitten tosiaankaan oo mikään tiukkapipo, multa pääsee kirosana jos toinenkin ja puhun rumia minkä ehdin:-) Kiitos, että sain tulla joukkoon!! priscilla, ollaan juu vissiin samoilla päivillä, mut sulla toi kierron pituus on vissiin ihan inhimillinen. Mää kyl tiedän miltä tää odottamisen tuska tuntuu...perseeltä! *halataanks* Mulla kierron pituus on 34-36, ja nyt ekan terokuurin jälkeen 37, ja tuhrua kerkes olemaan viitisen päivää, ennen kunnon vuotoa!! kävin taas netissä soppailemassa, ja tilasin nyt toista kertaa ovistikut...musta nääs tuntuu, et en ole taas ovuloinut ainakaan kahteen edelliseen kiertoon, ja niitä enne mulla oli tikut käytössä ja ovuloin, ja sain kemiallisen! eipä noi tikut mua ovuloimaan saa, mut tikutellaan nyt jos se helppais mun oloa:-O on meinaan ollut aika masis olo, ja kaikki asiat on kyrpiny! pers vuotaa nyt niinku seula...plaah!!
Koitan oppia nopeesti tein nickit!!
nyt meen kauppaan mun plikan kanssa, isäntä läksi reeneihin!!
tsau!
nonulikp2
saat mut aina hyvälle tuulelle, kiitos ystis ja KYLLÄ halataan, haliiiiiiiiii....
nyt on tytöt sota julistettu tätiä vastaan!! aseena helevetin paljon greippiehua, greippejä ja raskausvitamiinit!niin, ettäs tiiätte, meille syntyy vauva 24.12, vitte alka onnittelemaan jo:DD
ASENNETTA(ko)???
Ihanaa kun joku on noin hyvin asennoitunut!!! Mä jaksan vaahdota omaa napaa, tänään taas oli labra ja raskaushormooni laskenu, eli ei vielä piikkiä, maanantaina taas uudestaan. Alkaa taas terveysaseman labrahenkilökunta tulla tutuksi.. Vointi fyysisesti ok, ei vuotoja eikä kipuja. Toivottavasti ei nyt kestä ikuisuuden tää tilanne, että pääsis taas yrittämään.. välillä on sellanen fiilis että antaa helvetti olla kun näin vaikeeta on, mutta sitten taas toivo nousee että ehkä sitten kuitenkin vielä yritetään.. kunhan vaan saadaa lupa..
kiitos muuten kaikille kannustavista viesteistä, ihanaa kun on paikka missä saa välillä purkautua...
lotta
mut en litki sitä enää, kun ei tehoo tähän ämmään se tavara!! Yhen kierron join, ja paljon(vissiin ei kyl ollu tarkotus litratolkulla päivässä juoda), mut peffa vaan siitäkin huolimatta alkoi loiskata:-P Punaviinistä en tykkää, ja siitä tulee piä kipiäksi...mutta huomennapa korkkaan muutaman olusen, nam!! Siitä tykkään, oli raskauttavaa vaikutusta tai ei:-)
Mää en nyt vielä kauheesti ala kommentoida tein juttuja, kun en teitä vielä sillai tunne, (vaikka olenkin tein pinon aina lukenut,) mut musta jotenkin tuntuu, et vähitellen...Mut prisku saa kyllä ite aina kaikki hymyilemään:-) ite olet ihana!!!!! ja määkin haluan tonttuvauvan!!!!! ja aion kans paneskella niinpal ko pystyn;-) kun ei sitä tuulipölytteisiäkään kerran olla!!
Lotalle mää voin lähettää voimaa jaksaa, sulle on tapahtunut kovia...
heippa taasen!
nonuli
mä tunnun nykyään olevan niin uupunut töiden ja sen jälkeisen ruuanlaiton ym. rumban jälkeen etten oo jaksanu kirjoittaa mitään. olen lukenu joka päivä teidän juttuja ja aina on tehny mieli kirjoittaa mut ei vaan jaksa.. surkeaksi laiskimukseksi tuntee ittensä..
kiva kun tulit nonuli tänne lyyleihin! tervetuloo! meillä on tääl ollu mahtava meininki, kannustusta ja lohdutusta tarjotaan tarvitseville aina!
lotta, sun tilanne on tosi mälsä, pahoittelut siitä.
rimpe, mitäs sinne? eihän se täti paholainen ole kunnolla saapunut, eihän?
priscilla, sulla on niin hieno asenne kyllä että vau! ja tulethan sit kertomaan mitä se gyne sulle sanoo, mua kun kiinnostaa oman samankaltaisen tilanteen takia...
milenna, on se vaan ihanaa kun teillekin se vaavi on tulossa. ja mukavaa kun et ole häippässy meitin pinosta minnekään! kuulut katos kalustoon jo, heh... niin olis kurjaa jos unhottaisit meiät!
mulla menossa kp 24/24-28... joten pitäs kai olla jännät paikat, mut eipä oo. mun selvin menkkoja enteilevä oire on jo näkynyt, nimittäin moonta suurta finniä naamassa. se siittä. huomena siis aikaisintaan menkat alkaa tai läihipaivinä kuiteskin. oviskin oli vasta kp 16 joten mitään mahkuja tällaisella luteaalivaiheella raskautuakaan...
mua stressaa mun työkuviot, sekin voi olla syynä miks hormoonit heittelee ja menkat tulee kuin sattuu ja ei raskaudu. tai osasyynä ainaki. plääh.. olis mukavaa jo jäädä äippälomalle, kaipaan kotiin.. nykyään näen tyttöä vaan n. 3 tuntia päivässä hereillä, aivan liian vähän!
noh, nyt iltapalaa äkkiä laittamaan mulle ja miehelle joka lähtee kohta töihin. mä oonkin huomisen kotona tytön kans joka kipeä. lentsua vaan ja lämpöä.
sannuska
ihan taas pikaisesti omaa napaa, kun on pakko vielä tehdä työjuttuja ennen yötä. huomenna sitten paremmalla ajalla...
Nyt siis kp:t jo 28 eikä täti ole edelleenkään kunnolla hyökännyt. Jotain punertavaa ja rusehtavaa on näkynyt ja menkka juilimiset on tutut! Napukka on kovin ylhäällä mutta ihan pehmeä ja avoin. Eli eiköhän se huomenna viimein muutu kp 1... ja jos yön aikana ei täti viimein löydä kylään niin asioille kun olen huomenna kuitenkin menossa niin saatan testin käydä hakemassa, mut en usko että siihen tarvetta tulee.
-rimpe- jolla ihmeen rauhallinen ja tasainen luovutus fiilis..
kp 28/~26
Rimpe; Älä vielä heitä hanskoja naulaan, on toivoa kunnes jne.
Prisculla on tosiaan oikee asenne:) Hirveesti plussasädetystä++++
Nonuli; Miekään en huomannut sillä greippimehulla( vai pitks sen olla greippiEHU:) ) olevan mitään sen kummempaa vaikutusta, tosin vaan yhdessä kierrossa sitä join..
Sannuska; Vai kuulun kalustoon..olipa kivasti sanottu, kiitos! On mukava kuulua tämmöiseen rempseään joukkoon:)
Nyt idolsit jatkuu..:D väsy kyl alkaa jo iskeä..
Lotta: täällä saa kyllä purkautua, me aina lohdutetaan ja tsempataan:)) toivon sulle kaikkea kaunista mitä elämä voi antaa....
Sannuska: kerron kyllä, mitä tohtoritäti sanoo!
Nonuli: sie oot hauska immeinen:DD kiva kun tulit tänne!!
Milenna: Kiitosta vaan:)
Rimpe: hei, ennen me ei luovuteta ennen ku se täti tulee kokonaan, mä toivoisin niin sulle sitä plussaa, tiiät sen. halit sulle.
Ai, te ette usko greippiehun voimaan?? no, mä testaan sen kuitenkin.
Jeeees, se on taas perjantai!! Rimpe, joko sinä olet testaillut:-) +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ilma on lämmin ja sumuinen, jotenkin niiiiiin, tuoksuu jo keväältä:-) taitaa mun alakulo jo olla häviämään päin!!
G:mitäs meinaatte viikonloppuna touhuta?? Minä poika se vietän tytön kanssa viikonloppua kahdestaan, kun mun ukkoni lähtee peliin porvooseen:-/ se on kaikkea muuta kun kivaa, mut onneksi kausi loppuu viikon päästä, ja päästään viettämään yhteisiä viikonloppuja!!
Taidetaan sitten lähteä pimun kanssa shoppilemaan, jotta meitin aika kuluis mukavammin!!
mut nyt lähen muksujen kanssa pihalle!!
nonuli kp3
Milenna, ihanaa että tyttö alkaa olla paranemaan päin =)
Prisku, ei muuta kun kauppaan ostamaan pienen pientä tonttulakkia =D
Rimpe, joko plussasit?? Vai hyökkäskö täin pirulainen? Tahtoo plussia!!!!
Nonuli, tervetuloa munkin puolesta!!
Lotta, anna tulla vaan, hyvät ja pahat jutut, kyllä me kestetään!! Toivotaan että kroppasi palautuu pian normaaliin ja pääsette taas yrittelemään =)
Sannuska, kiva kuulla sustakin :) Jos ne onkin vaan jotain hormoonifinnejä, raskaushormooneista?? Toivon niin!!! Vai joko se akkapirulainen tuli?
Meillä on sunnuntaina tytön 6v synttärijuhlat, joten riittää hommaa koko viikonlopuksi. Oikea synttäripäivä oli eilen. 6 vuotta sitten mulla oli iiihan pieni vauva. Voi niitä aikoja <3
Nyt se vauva rutisee sohvalla et haluu suklaamunaa... Juu, niin mäkin, tosin en suklaista ;D Ens viikolla päästään " tosihommiin" yeah!! ja kaupasta täytyis muistaa ostaa sitä greippimehua, jos vaikka auttais. Mun laihdutus ei oikeen oo edenny, 2kg sain pois mut sit taas repes =/ Piti lähtee 5kg...
Nyt rutina sohvalla yltyy, täytyy mennä...
Nippara kp9/29 yk8
Joo,eipä tarviinut kauaa ootella oireita..Paha olo on taas, semmoinen inhottava ja vellova, ei oikeen tiiä uskaltaisko syödä ja mitä..
Toinen kuumeeton päivä alkanut tytöllä..on se vaan ihana taaperoinen, selittää hirmusti kaikkee, tosin osan joutuu arvailemaan, et mitähän se yrittää sanoa:) Sit mun äiti kun on viittomakielen kurssilla niin se viittoo samalla kun juttelee aina tytön kans..on tainnut tarttua jotain viittomiakin tytsin puheeseen:)
ViikonloppuG; Me ollaan varmaan ihan vaan kotona, pitäis tehdä kunnon siivous, kun miehelläkin on vaihteeks vapaata..ehkä vieraillaan jossain, anopin tai miun porukoiden luona tms. mut eipä sen suurempia suunnitelmia.
Nyt pitää taas kiiruhtaa leikkimään..huoh, kun pöksytkin puristaa jo, mut taitaa olla vaan turvotusta viel:) Toivotaan et kohta alkais " oikee" masukin kasvaa..meillä kaikilla+++
nonni, täällä taas...
alkaa täti väistymään luutansa kanssa, hyvä niin, saa alkaa tilata sitä vauvaa! nippara, pitäsköhän ostaa joo tonttuhattu? tai tutti? yleensähän ihmiset on kait sen verran taikauskosia et ne ei osta mitään ennen plussaa, mut jos se mulla toimis erilailla?? Mä oon kyllä nyt niin päättänyt että tää 7. kieto on meillä se totuuden paikka, et jos nytkään ei natsaa, ni pettymys on todella suuri.
Ainiin, te varmaan ootte huomannu et mä oon tällänen " tuuliviiri" et tänään tätä, huomenna tota ja kolmantena taas eri asiaa, ni kun mä työskentelen tuolla salilla, niin yks mun vanha asiakas on lääkäri, ni se sanoi mulle että jos saa suositella, ni et mun ei kannattas vielä hötkyillä ja ruveta syömään hormoneja. Se sano et mun 2-3 päivän tiputtelu olis normaalia, koska mul ei ole minkään näkösiä välivuotoja tai keskenmenoja tai muuta sellasta, ja sen mielestä mun kiertokaan (25-27) ei ole liian lyhyt. Sano et ne luget, tai mitä mahollisesti muuta saisin vois sekottaa vaan elimistöä... hänen mielestään jos en ole esim. kesäkuuhun mennessä plussannu vielä, niin sitten lääkäriin vois mennäkkin. No, minä poika uskoin, ja peruin sen! Eli sori SANNUSKA, en voikkaan kertoa, ainakaan vielä, mitä ne sanoo!! Se ei ihme kyllä nauranu mua ulos, kun kerroin sille greipistä ja raskausvitamiineista, joten jatkan niitä...
sellasta, mitäs muuta...? ainiin, viikonloppuna... tytöt tulee vasta maanantaina, joten ollaan ukkelin kanssa kahestaan... tänään mennään mun mutsille istumaan vähän iltaa, ja tehdään sellasta raglette juustohommaa?! en tiiä milotä maistuu, mutsi oli ostanu sellasen, saa kattoo... huomenna aamulla olis spindeä, ja sit mennään pitkälle kävelylle, niinku joka lauantai, ja sit siivotaan ja mä värjään tukkani, tehdään illalla varmaan jotain kivaa pientä syötävää ja katsellaan " täydellinen murha" leffa. Sunnuntaina taas varmasti ulkoillaan, ja käydään " vanhuskierros" eli mun anopilla, ja sitten mun vanhalla vaarilla kylässä, meinasin et pesen sen ukkelin ikkunat... sellasta meillä!!
Rimpe tosiaan: miten menee? tuliko täi?
Olin taas äsken, niiiiiin hiivatin pahalla tuulella...yks muksuista päikkäreillä alkoi parkumaan, kun sillä oli kädessä sellanen kompassikello(muovia) ja se oli irronnu, no se ruinuti sitä siellä patjallansa, ja onnistu sitten herättämään nämä pienimmätkin...perkele, kun mulla kiehui...sitten sovittiin, että kompassikelloa ei laiteta enää päikille tai se saa luvan jäädä kotiin!! Mahtaa mein pikkulikka olla hivenen väsynyt ehtoolla:-( ja just kun mietein, et sais luvan nukkua yli parin tunnin päikät, ni voisin venuttaa nukkumannmenoa kymmeneen tänään, ettei heräis jo puol seittämältä:-/ morjenttes vaan niille haaveille! (ei puolen tunnin päivätirsoilla jaksa kymmeneen mein likka valvoa!!)
priscilla:mun mielestä toi sun päätös olla vielä menemättä sinne tohtorille, kuulostaa enemmänkin järkevältä!! Nimittäin musta tuntuu, että ei noista teroista ole mulle ainakaan mitään hyötyä ollu...taitaa olla vain päinvastoin...tai sit mä olen vaan nyt vähän pessimistisellä tuulella!!! Kuulostaa mukavilta viikonloppusuunnitelmilta, ja saat vielä olla miehuksen kanssa kaksin!!
nipparako se siellä munaa huuteli ;-o (antakaa anteeks jos mää sekotan tein nimet) joo' o määkin tahon, ja sitä suklaistakin, tietysti nyt, kun yritän epätoivoisesti tiputella vähän painoa:-S
milennan tyttö osaa viittomia:-) voi, se on hieno taito, kannattaa vain opettaa tytölle niitäkin!! määkin haluisin osata viittoa...en tiiä mis voisin sitä tarvita, mut eihän elämästä voi koskaan tietää!!
meen taas!!
nonuli
mustakin kyllä tuntu ihan järkevältä ja hyvältä perua se lääkäri... katsellaan vielä, ja luotetaan plussaamiseen.
nyt mua alko ärsyttää, kun mulla ei ole ku hitsi sporttivaatteita!!! inhottavaa... ei mitään kivaa kaapissa mitä laittas päälle:((
Nostin tuon apukeinolistan tuohon esille...
Prisku, ei muuta kun apukeinot käyttöön... Ja kaikki ;D
Mä ajattelin alottaa rauhallisesti, ja ostin vaan greippimehua. Helkutti kun on pahaa, mutta juotava se on!!!
Tota jättihelokkiöljyä jäin vähän harkitsemaan, pitäisköhän...?? Oviksen jälkeen aattelin alottaa sit punaviinin litkimisen. Yritetään nyt sit kaikin mahdollisin keinoin =)
Nippara
Milenna: kiitos, ja onneksi teidän neiti alkaa pikkuhiljaa parantumaan... ei ole kivaa kun pieni sairastaa!
Jep, tässä kierrossa otankin järeämmät aseet käyttöön. Juon sitä greippiä niin paljon ku pystyn, tyyny pyllyn alle, hel******* seksiä, ja toi lekuri vielä, ni jos alkas lyyti kirjoottaa:)
Rimpe??