tyylilyylit
olenkohan mä ainoa lyyli enää täällä??
nyt tytöt pino kuntoon ja kirjottelemaan, hop hop!!
Tää lyyli siirty tänään sitten joulukuisiin, eli kierto kohillaan, se on hyvä se! Seuraava LA toivottuna olisi sitten 24.12:))) ja se on niin hyvä päivä, että mä otan siihen kyllä nyt vauvan. Joo-o, me päätettiin miehen kanssa et ei anneta muuhun mahdollisuutta! Mä tilaan vaikka keinosiementäjän jos miehellä loppuu kunto kesken;) koska tässä kierrossa harrastetaan SEKSIÄ niin paljon et ei tosikaan!!! Nyt mä en anna enää tätille mahollisuutta. Tää on 6. yrityskerta, ja se on sellanen lukukin jo, että nyt saa alkaa tapahtumaan, perkele!!!!!
Mitäs pimuille? Rimpe, B-E, unsku, nippara, milenna, sannuska, kukkuu???
Kommentit (64)
Milenna:just juu, ootko sinä sit kovinkin nuori vielä?? Kyllä Sinä vielä opiskelemaan kerkiät, ja sitten monen monta vuotta töitäkin tekemään!! Hyväähän ne vanhemmat tarkoittaa, joskus vaan ne sanomiset satuttaa!! Eikä pitäisi olla mitään sanomista, jos muuten hyvin pärjäilette, rahallisesti ja muutenkin!! Älä välitä, sinä ja miehesi olette aikuisia ihmisiä, ja tiedätte varmasti mitä tahdotte :-)
nonuli
Ikää mulla on jo 24v. ja mies täyttää saman myöhemmin tänä vuonna. Miehellä kuitenkin on jo vakipaikka, hän kun ties jo nuorempana mikä tulee isona:) Toisin kun minä..
Joo, no kyllä mie toisaalta tajuan, miksi ne on semmoisia, mut voisivat kyllä vähän miettiä mitä suustaan päästäävät, vaikka kuinka hyvällä olevinaan sanoisivat..Oon kyllä jutellu vanhempieni kans asiasta, mut eipä nuo tunnu oppivan.
Milennalle sen verran, että mä oon kohta 37v ja jos vauva saadaan aikaseks, niin pääsen (joudun!) sitten joskus 41 vuotiaana takaisin työmarkkinoille (oon ollu jo 7v kotona). Ja sittenkin mulla on vielä ainakin 25 työvuotta edessä. Joten etköhän säkin vielä ehdi opiskella ja töitä tehdä ihan omiks tarpeiks =)
Poika oksensi eilen illalla, joten yö meni lähes valvoessa kun ressukka nukkui tosi huonosti. Uusia oksuja ei enää onneks tullut. Katotaan nyt miten tää päivä menee, ja alkaako tyttökin oksentaan =/ Toivottavasti ei loppuviikosta tuu tautia muhun tai ukkoon, et saadaan " kevätkylvöt" tehtyä =)
Eipä mulla oikeestaan mitään asiaa ollu, täyty vaan pinoo nostaa kun oli vajonnut tonne toiselle sivulle piiloon. Alkaisko joku uuden pinon??
Nippara kp13/29 yk8
Mukavaa kun lyylit jaksaa kirjotella, näin pitkä pino taas saatu aikaseks:)
Nipparalle ja miehelles jaksamisia ovisajoille;)
Nonuli; Kyllä mie luulen et miun vanhemmat tykkää lapsista, isä on vähä jörömpi tapaus muutenki, sille riitti jo minä ja miun veli, äiti ois halunnu useemmankin lapsen..se on varmaan vaan se kun en oo opiskellu eikä työtä ja lapsia tulee..
Nyt pitääkin mennä..palailen..