Mistä kiva päiväpeitto taaperon sänkyyn?
Mistä olette löytäneet kivoja päiväpeittoja jatkettavaan lastensänkyyn? 2-vuotiaalle pojalle olen päiväpeittoa etsimässä. Peitto voisi olla esim. Puuha Pete aiheinen tai autotkin olisi pojasta varmasti mieleisiä.
Muutamasta marketista olen katsellut, enkä löytänyt ollenkaan lasten päiväpeittoja... Käytättekö yleensä päiväpeittoa lasten sängyssä?
Kommentit (5)
yritin aikani etsiskellä kaupoista päiväpeittoa mutta enpä löytänyt =/ jotenka päädyin siihen että teetin kangaskauppa/ompelimossa ihanasta (oli ainakin kuosivaihtoehtoja) vanutetusta päiväpeittokankaasta sopivan kokoisen.
Ja muistaakseni hintakaan ei ollut päätähuimaava...50eur sekä päiväpeitto että petari kankaineen ja töineen.
myös nätti autosarja. Ja ehkä kaikista kivoin valmissarja pikkupojalle on minusta Laura Ashleyn Cowboy, se on aika hauska ja menee kyllä vaikka isommallekin pojalle.
En edes yrittänyt etsiä valmista peittoa - kävin hakemassa Eurokankaasta kangasta, lisäsin kanttausnauhan reunoille ja siinä se. Kuvioina auto, juna, lentokone ja moottoripyörä (toistuvat koko peiton läpi...). Ja kyllä niitä kuvia on sitten katseltu - kaikissa kun on pyörät.
Meillä sellainen Lodgerin...löytyy myös " poikaväreissä" ...
..on hiivisketulla:
http://www.hiiviskettu.fi/
Tikattuja vaaleita sini, puna, ja beessinsävyisiä, missä on
tyyliteltyjä karhuja. (Siis oikean karhun siluettikarhuja.)
Kangas muistuttaa jotain finnlaysonin kankaita, mutta on
ilmeisesti heidän omansa.
Itse ostin heidän varastomyynistään kaksi. Meillä ainakin on
tykänneet sekä aikuiset että lapset.
En kyllä tiedä, missä noita myydään normaalisti, kannattaa
ehkä laittaa sähköpostia heille.