tyylilyylit
olenkohan mä ainoa lyyli enää täällä??
nyt tytöt pino kuntoon ja kirjottelemaan, hop hop!!
Tää lyyli siirty tänään sitten joulukuisiin, eli kierto kohillaan, se on hyvä se! Seuraava LA toivottuna olisi sitten 24.12:))) ja se on niin hyvä päivä, että mä otan siihen kyllä nyt vauvan. Joo-o, me päätettiin miehen kanssa et ei anneta muuhun mahdollisuutta! Mä tilaan vaikka keinosiementäjän jos miehellä loppuu kunto kesken;) koska tässä kierrossa harrastetaan SEKSIÄ niin paljon et ei tosikaan!!! Nyt mä en anna enää tätille mahollisuutta. Tää on 6. yrityskerta, ja se on sellanen lukukin jo, että nyt saa alkaa tapahtumaan, perkele!!!!!
Mitäs pimuille? Rimpe, B-E, unsku, nippara, milenna, sannuska, kukkuu???
Kommentit (64)
just tota!! mä katsos ajattelin nyt sit itse kuulua tohon 80% jotka raskautuu puolen vuoden yrittämisen jälkeen!!!!
voi hyvin, Milenna.
Täällä ainakin tämä lyyli-lyllerö vielä tököttelee =) Niin varmana aikasemmin selitin, että tässä kuussa ei yritetä kun ei haluta jouluvauvaa... Ja eilen ukon kans päätettiin et jos sit kuiteskin yritellään taas. Kun ei se vauva ole aikasemminkaan tullu, niin tuskin se nytkän tulee... Onkos tää jotain käänteistä psykologiaa, heh-heh ;) Et kun " ei haluta" niin sit tulee =D Päätin olla ilmottautumatta joulukuisiinkin, jos sekin auttais, meinaan kun " salaa" yritellään. Itsepetosta parhaimmillaan =DD
Toivossa on hyvä elää, sano lapamato...
Eilen sain täit ajettua ovesta ulos ja nyt sit vaan ovista odotellaan. Ja odottavan aika on pitkä. Ääh =/ Tahtoo jo tositoimiin!! Voi hitsi kun toi yk8 näyttää pahalta... Miks ei jo tärppää... Ai niin lyyleissä ei kai pitäny kiertopäiviä ilmotella... Laitanpa kuiteskin, lällällää!!!
Eipä näyttäny mulla taas olevan mitään asiaa, mutta menköön ;) Hups, täytyy muistaa hakea neiti kerhosta!
Nippara kp6/29 yk8
Omaa napaa. Eilen sitten pistettiin ruisku kankkuun ja toivotaan, että sikiö kuivuis pois. Sieltä se läheltä munasarjaa löytyi painamasta. Nyt odotan niitä lääkärin lupaamia alavatsan kipuja ja kouristuksia ja vuotoa.
Ja sitten innolla uutta odottamaan. Joulukuisiin en tule, koska en oikein tiedä, milloin voi yrittää uudelleen ja milloin ne ekat menkat nyt sitten tulevat. Tammivauva olis varmaan kiva.
Lähden hakemaan lasta tarhasta. Minulla on käveltävää melkein kolme kilsaa. Uskaltaakohan sitä kävellä ja vielä koiran kanssa?
Hyvä Priscu, oikee asenne :D !!
Mulla ei oo ollut ihan tarkoituksella muuta asennetta tässä kuussa kuin että sitten ensi kierto täysillä xD
Pupuilut ei osuneet kohdalle ja siksi ei toivoa tärpistä. Muutenkin on asioita mitkä pitää nyt hoitaa alta pois koska raskaana niitä ei voisi tehdä (kuten tatskahommaa). Jees, iloinen mieli kyllä senkin puoleen, että en oo yhtään stressiä ottanut vauvapuuhista. Ajatus on saanut levätä ja ehkäpä puhtia taas jatkossa riittää kun alkaa yk10.
Rutistushalauksia ja ulokepeukutuksia lähettelee:
the Tutti koopee kaksviis mitä lie :)
Täällä on sellainen meno ja melske ettei tahdo perässä pysyä! Minä kun en meinaa sopeutua tähän 8-16 työrytmiin lainkaan. Tuntuu että ei ehdi lainkaan harrastaa tai sitten lapset jää vaille huomiota... :(
No tällä erää hommat näyttäisi loppuvan tän viikon perjantaina, mut myöhemmässä vaiheessa saattaa jatkoa olla luvassa.
Pricku: Pahoillani olen täin hyökkäyksestä! Tuo seuraava la olis kyl tosi upea! ;)
Mut hei täs on nyt joku vika! Missä mun täi luuraa jos se sun luo jo löysi?!? Oikeesti... Pitäisköhän ihan laskea kp:t...
Unsku: Toivottavasti pääset pian jaloillesi! Tuo on niin ressaavaa henkiseti... *halaa*
Nyt syömään ja kaivamaan kalenteria että saa kp:t laskettua!!
-Rimpe-
Täällä tää kiireinen lyyli on :)
Prisku - hyvä asenne ja kyllä la olis se sitten todella mukavana päivänä. Tsemppiä tähän kiertoon oikein todella :)
Koko viime viikon ku löhösin kotona saikulla niin on energiaa riittäny tälle alkaneelle viikolle :) töissä pahtaa ku viimestä päivää. Kuluupahan päivät nopeemmin ku on jotain tekemistä.
Mä kävin tänään ehken elämäni ensimmäistä kertaa manikyyrissä ja kylläpä on hienot kynnet nyt :D täytyy tässä ruveta valmistautumaan morsius kuntoon hyvissä ajoin. Toissa yönä oli tullu viesti, että hääpuku on valmis on lähetetty Kiinasta postin mukana, jänskättää että minkälainen luomus sieltä nyt viimein tulee...
Koulu alkaa kanssa huomenna toden teolla, jää vapaa-aika vähäseks sen jälkeen. Mistäköhän sitä noin paljon löytää itestään motivaatiota ja paukkuja, ku tuntuu että joka päivä pitäis kuitenkin nukkua muutaman tunnin päikkärit :/
Massua joutuu peittelemään jo tyylikkäästi fleecellä tai villapaidalla ku töissä on. Vapaa-aikana ihan vapaasti vetäsen mammahousut jalkaan jos siltä tuntuu. Perjantai olis eka neuvola ja niin toivon, että vois kokeilla sydänääniä, ku on perhanan epäluulonen olo tän raskauden jatkumisen suhteen :(
Noh, kaikille lyyleille jotka raskautumista yrittää plussatuulia +++++ :)
B-E joka kohta siirtyy 10. viikolle natiaisen kera
sulla on kp 27 jo!!!!!!! Että ei se täi tule sulle kylään, sä oot paksuna:DD ihanaa!!!!! onko ees vilauttanu helmaansa enää??? Hihhiii ferrari hävii Rimpelle!!!!
tsemppiä nyt oikein paljon!!!!
Omaa napaa, kävin eilen naistenklinikalla, nyt se hormonipitosuus oli taas vähän noussu, kontrolli torstaina, ja jos ei laske, niin piikki kankkuun niinku unelmallakin. Oli oikein kiva lääkäri, tosi symppis, ärsytti vaan kun ultrattiin nin paikalla oli 4 henkilöä, lääkäri ja kandi, kätilö ja kätilöopiskelija... No mutta käynnistä jäi kuitenkin ihan hyvä fiilis. Mulla on sama ongelma ku unelmallakin, ei hajuakaan millon voi alottaa taas yrittämisen, menee kyllä la varaan ens vuoden puolelle. lääkäri sano että voi mennä toistakin kuukautta että kaikki taas ok. Että pitköpiimästä hommaa... kenellä lääkärillä muuten Unelma kävit eilen???
Myös Lotalla kurja tilanne! Pahoillani olen sinunkin puolesta! Jokainen keskenmeno pitäisi jäädä kokematta! Se on vaan niin järjetön se tyhjän sylin tunne, mutta kyllä siitä aikaa myöden pääsee yli vaikkei sitä koskaan unohdakkaan.
BE: Tulethan sitten kertomaan meille tuoreeltaan neuvola kuulumiset? Ja jos sitä energiaa on liikaa niin tänne voisit kyllä osan lahjoittaa!
Priscu: Mä sain kp:t " vasta" 26. Täi ei ole näyttäytynyt sitten viime viikon, mutta nyt on jo sellaiset juilimiset selässä ja munasarjojen kohdalla että tulossa se ryökäle on. Huomenna varmaan alkaa tiputtelu ja viim to hanat aukeaa. Ja jos nyt jostain ihmeen syystä ei niin käy niin sitten saatan käydä apteekissa...
Nyt tämä lyyli lähtee punkan pohjalle että jaksaa taas aamusella kammeta ylös sängystä!
-Rimpe- jolla kp:t jo tainneet mennä sekaisin mut ehken 26/~26
Kävin sellaisella lääkärillä kun Ulla Maija Lonka. Ihan mukavantuntuinen ja ystävällinen. Osasi mielestäni paremmin asiat kuin muilla kerroilla ollut lääkäri. Tuntuu niin hassulta jakaa kohtalo ja silti niin lohdulliselta. Kuitenkin olisin toivonut, ettei kukaaan jakaisi tälläistä kanssani, näin toivotonta asiaa.
Mä meen ensi maanantaina uudestaan sinne ja toivottavasti sitä ennen olis sikiö tullut ulos. Mulla ei ole vieläkään vuotoa tai mitään kramppeja. Toivottavasti en joudu leikkaukseen.
Rimpe: Kyllä sitä nyt jaksaa paremmin kun tavallaan stressi ja piinailu asian tiimoilta on pois. Kun ihan tarkkaan tietää, missä mennään, eikä tarvitse odotella enää.
Nyt vain uutta yritystä, mutta vähän pelokkaammalla asenteella.
Painuin muuten haahujen pinoon, mutta toki tääläkin käyn.
Lotalle ja Unelmalle vielä isot tsempitykset! Ei tosiaan tarviis kellekään tuollaista sattua:(
Rimpellähän on jännät paikat! Peukuttaa sullekin!!bdbdbd!
Tänne ei uutta, mahaa turvottaa ja vähän paha olo kans..Väsy on myös, ja sitä ei auta tytsi, jolla vissiin uhmaikäkin alkamassa..on nimittäin vähän siihen suuntaan alkanut temppuilemaan..ja tietty miehellä on taas pitkiä päiviä(kellon ympäri) ainakin tään viikkoo, et jees! Ja tää kun haluis vaan nukkuu!
Voi Lotta ja Unsku, oon niin pahoillani, pikaista paranemista toivotan teille ja paljon voimia... halit.
Rimpe: voi olla että sulla olisi nyt sitten tänään 27, muistin vaan et sul alko päivää aikasemmin kun mulla... mutta ehkäpä meillä alkoi samana päivänä!! Nyt jännittää sun puolesta.
Milenna: voi kun se teidän neiti paranisi, toinen on jo tosi pitkään ollut kipeänä:( ei ole kivaa se.
Mä tajusin eilen että masennuin tästä kierrosta kuitenkin, en pahasti, mutta itkuksi kuitenkin meni eilen... ihan niinku Rimpe kirjotit, ei jaksas tätä painetta ja pettymystä enää, se syö... tuntuu että meille helpompaa olisi suorittaa heti tästä nyt maailman ympärysmatka, kuin tehdä vauva, että meiltä ei onnistu niinkin vanha asia kuin lapsen tekeminen. perkele.
Lotta ja Unelma, jaksamisia teille!!
Prisku, samat tunnelmat täällä jatkuvasti päällä =/ Aiemmat lapset saaneet alkunsa 2-3 yrityskierrosta (tai no, esikko kyllä yrittämättä... tjot-menetelmällä) ja nyt sit ei tärppiä tuu millään. MIKSI???? Edellisen kerran oon siis raskautunut tasan vuosi sitten, joten ei edes kovin pitkää aikaa edellisestä tärpistä... No vuosi enemmän ikää, mutta ei kai se nyt yhtäkkiä voi niin paljon vaikuttaa? Kohta tosin on liian myöhäistä edes yrittää, ikää kun on kohta jo 37 mittarissa :(
Juuri kun sen kesäkuisen keskeytyksen jälkeen olisin mahdollisimman nopeasti halunnut uuden vauvan, niin ei sit onnistukaan... Ja se keskeytyskin pyörii mielessä jatkuvasti (itkettää), ja ikävä sitä pikkuista tyttövauvaa on kova. Eipä ollut helpoimpia asioita keskeyttää/synnyttää pieni 16+4 viikkoinen vaavi =( Mutta ei ollut pienellä paljon elinmahdollisuuksia. Meillä pitäisi olla nyt 4kk ikäinen pieni tyttövauva, mutta meillä onkin vaan ovistikkuja ja negoja raskaustestejä, epätoivoista yritystä ja pettymyksiä... Perrrkele!!!
Tää mun työtilanne edelleen roikkuu tässä, että olen työttömänä eikä oikeen huvittais edes töihin mennä, kun en haluais turhaan laittaa lapsia päivähoitoon. Kaikki olis mennyt nappiin jos edellinen raskaus olisi onnnistunut. Irtisanouduin töistä viime keväänä jotta olisin voinut olla kesän lasten kanssa kotona (kotihoidontuki loppui elokuussa). Vauvan sitten piti syntyä marraskuussa. Otin riskin (miehellä kromosomivika joten meillä kohonnut riski saada vammainen lapsi) ja hävisin... Ei ole töitä eikä vauvaa... Tuntuu ihan tyhmältä laittaa lapset päivähoitoon ja mennä töihin, kun eivät kuitenkaan ehtisi sitten olla kauaa jos tulen raskaaksi (tähän asti olleet pelkästään kotona). Ja nyt tässä on sit sitä raskautta odotettu 7kk eikä mitään =( Kaikki roikkuu tästä yhdestä asiasta, JOS/KUN tulen raskaaksi, niin... Ja vauvankaipuu on niin kova että sattuu. Onhan meillä nuo kaksi ihanaa pikkuihmistä, mutta jotenkin tuntuu vaan että se kolmas vielä ja sitten on lapsiluku täysi. Välillä sitä miettii vaan, että onko tää nyt sit jotain " jumalan kostoa" : kun ei edellinen vauva " kelvannut" meille, niin ei sit uuttakaan enää anneta. Ja ei kai tosta keskeytyksestä kannattais edes ääneen puhua, joku kuitenkin taas vetää herneen nenään ja alottaa moraalisaarnat ja murhaaja jutut...
Tulipa taas sekavaa juttua, anteeksi!
Terveisin sekavissa mietteissä oleva Nippara kp7/29 yk8
mä ainakin todella ymmärrän sun olotilan ja mielialan:(( ja jos joku täällä kehtaa alkaa moralisoimaan noilla murhaaja jutuilla ihmistä, jota ei edes tunne, eikä ole elänyt teidän elämäänne, ni mä isken sen sarvista suohon;) Jos me sitten ne joululahjat kuitenkin saataisiin?
Mul on kysyttävääkin taas, mut taidan tehdä alotuksen ihan oman, että saan mahdollisimman paljon vastauksia!!
Tehdään nyt ne joulutontut meille!!!!
Tosin täytyy varmaan noilta ukko-kullilta (heh...) vähän apua pyytää, ei taida meiltä yhdessä onnistua ;) Tosin välillä tuntuu, et jos yksin sen vauvan voisin tehdä, niin olis valmista jo... Meinaan kun välillä saa tuota ukonroikaletta maanitella ja houkutella ja vaatia " töihin" , sitä kun aina nukuttaa, väsyttää.... Mutta onneks se siitä aina innostuu kun vähän " potkii" =)
Nippara lyyliriippuvainen ;)
mä olen kans ajatellu et itekseni tai keinosiementäjän avulla olisi valmista jo, mulla kans ukko-kulli;) niin väsyny et ei tosikaan!! kateellisena aina luen juttuja että mies ihan onnessaan kun saa usein seksiä kun tehdään vauvaa, meillä on työlästä.... että niin.
Mut joulutontut tilataan.piste.
tilasin itselleni gynen 3.4, ja aion vaatia itselleni lääkkeet, oliko ne nyt luget, koska mä oon ihan varma et mul on keltarauhashormonin puutos, koska mulla on niitä tiputteluja ja liian lyhyt lutevaihe lähes aina. Ja jos se konitohtori ei anna mulle niitä nappeja ni suutun ja mustaks muutun!!!!!
Mitähän piti sanoakaan..Hmm, dementia on edelleen:)
Nippara; Joo, en usko et kellään on varaa alkaa moralisoimaan, etenkään jos ei oo samassa tilanteessa itse ollut. Mun mielestä jokainen tekee omat päätöksensä, ja sillä selvä.
Priscu; Niin sitä pitää, vaadi itselles hoitoa:)! Toivon sydämeni pohjasta että homma alkais pelittää ja teillekin se vauva tulis.
Plussasäteitä kaikille muillekin!
Ai nii, mitäs Rimpelle kuuluu? Eihän täti oo hyökännyt?
Sehän se vielä olikin..
Eilen oli tytöllä eka kokonaan kuumeeton päivä, vaikkei annettu enää lääkettäkään:) Ihanaa,jospa se siitä alkais paranemaan..yskä on kyl edelleen ja nenä vuotaa, mut kuumeen osalta näyttää paremmalta.
Aattelin tulla ilmottautumaan tännekin, on vaan niin hirvee väsy ollut ettei oo jaksanu hirveesti mitään..:(
Priscu, mie ainakin toivon ihan täysillä että te sen nyytin saatte tästä kierrosta!! Kaikki ulokkeet on pystyssä jo nyt:D
Muutes, huomasin et kyselit sitä hedelmöitystaulukkoa..mulla tuli vaan mieleen tää,jos vaan saan tähän liitettyä sen..
http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php
Tuos ainakin oli jotain taulukkoa siitä..
Omassa navassa alkaa ilmenemään pahaa oloa..tätäkö mie toivoin tuossa viikko sitten..taitaa olla pimenemäänpäin tämän lyylin vintti:)
Ja alamahaa nippailee ihan urakalla kans, toivotaan et pieni koittaa kiinnittyy kunnolla eikä irrota.
Nyt siis tekayn laskurin mukaan rv 6+0:)