Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyylilyylit

20.03.2007 |

olenkohan mä ainoa lyyli enää täällä??

nyt tytöt pino kuntoon ja kirjottelemaan, hop hop!!

Tää lyyli siirty tänään sitten joulukuisiin, eli kierto kohillaan, se on hyvä se! Seuraava LA toivottuna olisi sitten 24.12:))) ja se on niin hyvä päivä, että mä otan siihen kyllä nyt vauvan. Joo-o, me päätettiin miehen kanssa et ei anneta muuhun mahdollisuutta! Mä tilaan vaikka keinosiementäjän jos miehellä loppuu kunto kesken;) koska tässä kierrossa harrastetaan SEKSIÄ niin paljon et ei tosikaan!!! Nyt mä en anna enää tätille mahollisuutta. Tää on 6. yrityskerta, ja se on sellanen lukukin jo, että nyt saa alkaa tapahtumaan, perkele!!!!!

Mitäs pimuille? Rimpe, B-E, unsku, nippara, milenna, sannuska, kukkuu???

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli taas lukemista, hyvä juttu :)

Lotta ja Unska toivottavasti teiän tilanteet selviää nopiasti ja pääsette yrittämään uutta :)

Prisku ihan hyvä asenne sulla :) ja ehkä on ihan hyvä vielä tässä vaiheessa tosiaan perua se lääkäri käynti.

Tervetuloa uusille, nickit tosin unohdin :/ rade iskee.

Rimpe mikäs sinun tilanne on??? Joko on uutisia.

Milenna mukavaa, että tyttö on parantunu. Meillä poitsu on kanssa kipeenä ollu mutta kun ei kuumetta nosta, niin ei voi jäädä kotiin sen kanssa. Eikä oo sitä odotettua vesirokkoakaan vielä näkyny, että taitaa jäädä se nyt saamati kuitenkin. Mammahousuihin mäkin on täällä jo ihan kiltisti vaihtanu vapaa-aikana :) töissä meinaan vielä ens viikon mahtua omiin, sen jälkeen alkaa piiiitkä loma :D

Mä oon niin kiireinen, etten meinaa keretä enää näitä sivuja aukasemaan :( koulu alko todenteolla keskiviikkona ja kaks iltaa menee nyt sitten iltakoulussa. Töissä käynti, koulu, pienen lapsen hoito, häiden suunnittelu ja tää raskaus väsymys ei oikein ole hyvä kompinaatio :) no itepä oon kaikkeen tähän tahtonut.

Neuvola kuulumisia piti tänne tulla kertomaan. Tässä tulee:

oma paino noussu JO reipas 2kg

viikkoja nyt neuvolan mukaan 9+3 ja doplerilla saatiin sydänäänet kuulumaan :D oli kyllä neuvolantätikin ihmeissään varsinkin kun niin helposti löyty.

Kaikki arvot oli ok, mutta hb mulla tuppaa aina laskemaan.

Tänään oli vapaa päivä ja kävin hakemassa hääpukuni kun se Kiinasta saapui :) oli kyllä hieno ja mahtu vielä päälle, eri juttu sitten kesäkuussa ;) Sormuskin käytiin tilaamassa kun en mä sitä omaani valmiista mallistosta löytänyt, suunnittelin sitten ite omanlaiseni :)

Viikonlopun hommia: huomenna on FashionHousen ystävämyynnit sinne heti aamusta bongaamaan mitä löytyy. Iltapäivällä pitää mies muiluttaa lenkille tonne pihalle, kun porukka kavereita tulee sen kaappaamaan polttareita viettämään. Ja mä oon saanu sen pidettyä ihan salassa, luulee että ne on vasta joskus muutaman viikon päästä kun bm tulee mukamas vasta sillon Suomeen. Kyllä mä tahdon nähdä sen ilmeen =D Muuten ei oo mitään ihmeellistä koulujuttuja ja poitsun kanssa mummolaan yökylään, ettei ukko herätä meitä ku tulee kuitenkin polttareista pikkusessa tuiskeessa...

Tänään kuulin taas ihania uutisia ku törmäsin mun serkkuun kaupassa. Niille tulee elovauva :) kyllä on kivaa kun suku kasvaa...

No tulee niin paljon tekstiä, että annetaan muillekin suunvuoro.

KAIKILLE SITÄ TOIVOVILLE PLUSSASÄTEITÄ ++++++++++

JA KAIKILLE LYYLEILLE HAUSKAA VIIKONLOPPUA :)

B-E ja panda 9+3 (sydän löi 163 :) )

Vierailija
42/64 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-E; Onnea sydänäänien kuulumisesta! Se on ihana ääni:) Mulla oli muuten tytön kans sama homma, paino oli noussut pari kiloo jo ekaan neuvolaan ja ne sydänäänetkin löytyi jo silloin..Ja hempankin kans mulla on, oikeestaan aina ollut ongelmia, rautaa on saanut syödä ihan tarpeekseen. Sekään ei oo hirmu hyvä ollut, kun mahavaivat on sit siitä seurannu:(

Oon miettiny pitäiskö mennä siihen alkuraskausultraan, kun epäilyttää välillä niin paljon, et a)onko siel ketään, ja b)onko oikeessa paikassa. Voipi kyl olla ettei mennä, sit ku pääsee ekaan neuvolaan niin pitää toivoo että ne s-äänet ees löytyis sitten.

Rimpe; Mitäs sullepäin kuuluu? Eihän täi oo tullut visiitille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nippara: kiitos nostosta, hyvä lista:)))

Milenna: kyllä siellä kaikki on kunnossa, ei mullakaan ikinä ollu mitään fiiliksiä että joku mun vatsassa olisi, ja aina on ollut!! joten huoli pois, ja nauti raskaudestasi, nou hätä!!

B-E:ihana kuulla susta!!! Ja ihana kuulla että sydän löi, ja kovaakin vielä!!

rimpe:????? mä kuolen tähän jännitykseen....

Nyt ylös, ulos ja lenkille, sii juu!!!

Vierailija
44/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tultiin just mukavalta kaupunkiretkeltä koko perhe. käytiin kaikki yhdessä puistossa leikkimässä, kierreltiin kauppoja ja lopuks syömään mäkkäriin. oli muuten tosi hyvää se caesar-salaatti! meiän tyttö ei hirveesti oo roskaruuan perään... tykkää jonku verran ranskalaisista mut hampurilainen jäi syömättä ja vinkui mun salaattia! sitä onki vitsailtu että tuleekohan siitä kasvisyöjä. aina ekana syö lautaselta kasvikset ja liha ei oikein muutenkaan uppoo hyvin. noh, ei ihan huono valinta ne kasvikset kuitenkaan.

oli aika harvinaista sinänsä et oltiin koko perheen voimin liikkeellä noin niinku aamutuimaan. miestä on joskus aika vaikee saada aamusta lähtee liikenteesen.. ja vielä kävellen..

Nippara, kiva kuulla sustakin! mäkin toivon et nää paiseet ois hormoonifinnejä mut pelkään kyl et vääräs ollaan. eipä silti, ei oo täti tullu viel mut jospa mul ois nyt sit vaik normaalinpitunen kierto.. eilen testasin negan, mut oviksesta oli vaan kyl 8 pv, että että... tavallaan toivoa saattas viel olla mut oikeesti on aika varma tätiolo.

Mukavaa kuulla myös susta B-E! hyvä että kaikki on hyvin ja ne ihan jumpsutuksetkin jo kuultu!

Milenna, tsemppiä pahaan oloon. se ei oo mukavaa, muistan sen aika elävästi vieläkin. en oksentanut kertaakaan mutta koko ajan ällötti ja velloi. mutta sehän on hyvä merkki, joten yritä ajatella sitä positiivisena asiana! (just, kuulostaa kyl aika oudolta kieltämättä; positiivista ällötystä...) uskon että sulla on asukki ihan kunnossa kun kerran tuo olokin on huonontunu.

nonuli, oot kyllä aika piristävä tapaus täällä! mukavaa lukea sun tekstejä! kiva kun tulit!

nyt haen kupposen kaffetta ja nautin hetken hiljaisuudesta. tyttö nukkuu ja mies lähti perunkirjoituksiin.

palaillaan!

sannuska kp 26/24-28

Vierailija
45/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuska; Sillä oonkin lohduttanu itseeni, et jospa se paha olo viimestään kertois sen, et masus kaik hyvin..

Mekin käytiin tänään aamusta kaupungilla vähän katselemassa ja ihailemassa kevätsäätä. Ihanaa kun aurinko paistaa ja alkaa lämmetä:)

Samalla saatiin miehen siskolle ostettuu häälahjakin, joka oli jo jonkun aikaa ollut mietintämyssyn alla..

Vierailija
46/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille tasapuolisesti!! olen ihan pihalla vielä teidän nickien kanssa, mut vähitellen...

Moni oli käynyt kaupungilla...niin myös me käytiin tytön ja mun tulevan kaasoni ja kummipoikani kanssa...ostettiin mun hääkorttien " aineksia" ...huh, huh, niihin uppos aika helposti 60ekua, vaikka ostoksia tehtiin tiimarissa...urkh...isännän rahapussille käy siis kutsu ;-) Käytiin myös pyöräilemässä...aivan upea aurinkoinen ja lämmin ilma :-)

iltaa siis vietetään tytön kanssa kaksin, kun isi lähti pelaamaan kiekkoa! Kohta me hypätään saunanparveen!! Lähtee kaupunginpölyt niskasta!!

Kp4 ja menkat vetelee viimisiä, toivottavasti viimisen kerran... Seksikin maistuu taas ihanalle, kun värkki ei suolla tavaraa...aamuseksiä, mikä sen mukavampaa ;-P

nyt meen taas!!

nonuli

Vierailija
47/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tota Nonulia moikkaamaan tänne pinoon vaihteeks kun noi Tontut käy melko hiljaisella tällee keväällä..

Mä ostin viime kesänä kiitoskortteihin emmeitä Tiimarista ja niistä tuli oikein hienot. Ostitko kullan tai hopeanvärisiä?

Täällä remppa vielä vaiheessa. Huomenna varmaan voidaan tehdä loppusiivous niin ettei enää paljoa ole onneks. Mä kanssa aion tänään saunaan rentoutumaan.

Avattiin muutes grillikausi tänään! Aijai oli namia talven jälkeen ekat broilerinfilepihvit ja maissit! Mut nyt meen viel vähän maalaamaan...

Mannarii kp.17/27-3? yk4

Vierailija
48/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kerrottiin uutisia mun vanhemmille ja miehen äidille..Hitto kun pelotti mun vanhemmat, et miten ne suhtautuu..Isäni on varsinkin semmoinen et se on sitä mieltä että ennen ammattia tehdyt lapset pilaa elämän tai jotain..No, mesessä kerroin, että saa rauhassa tuuletella ajatuksiaan. Se on pari kertaa töksäyttänyt joistain asioista mulle, niin en mielellään tämmöisiä mee kasvotusten sanomaan..

Anoppi oli tyytyväinen..tai ainakin niin sanoi. Varsinainen mummo, kun ikääkin 41v.:) Kunhan vaan osaisivat pitää suunsa kiinni, ettei koko suku saa heti tietää, jos jotain meneekin pieleen..

Anteeks, en osaa nyt aatella tai kommentoida mitään muuta kun tätä omaa juttua..parempi lähtee nukkumaan..:)

Vierailija
49/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paas sinäkin kirjotellen tänne lyyleihin, täällä on mukavaa porukkaa, ei tiukkiksia ;-P ja niitähän me kaks ei tosiaankaan olla :-) en usko, että nämä naiset sitä kauheesti vastaan on!! Pääsinhän minäkin joukkoon mukavaan!!

Ostettiin punaiset avautuvat kortit, joissa sydän keskellä, sit sellasta ihanaa valkoista kohopaprua, (pieniä sytämiä koholla), siihen tulostetaan se kutsu. Sit ostettiin hopeisiä sytäntarroja(koho sellasia), ja vaaleanpunaisia ja valkoisia ruusuja, jotka on sellasessa rautalangassa kiinni... kauheen vaikia selittää...mut eiköhän niistä hienoja tule!! toivotaan, että se tulostaminen sitten onnistuu niihin kohoparuihin, ainakin se täti siellä kaupassa niin vakuutteli...ne maksoikin 50senttiä kipale...ugh! Nyt kuuntelen häävalsseja levyltä, niitä on 40 tossa kokoelmassa, vaikka mulle on selvää, et haluisin jannen ja maijan häävalssin, mutku toi ukko hannaa, ja tahtois akselin ja ellun...mutku se on kaikilla...niin kaunis kuin onkin :-/ noh, eiköhän me jonkinmoiseen yhteisymmärrykseen päästä; ja jos ei, ni eiku ölberit kaula-aukosta sisään :-P <--------------------------toi oli sitten vitsi :-o (toivottavasti ;-)

Mein neiti oli taas hitusen väskä, luin sille sadun, ja sen jälkeen samantien pyysi " ommaan tänkyyn" , ja änähdystäkään ei ole sen jälkeen kuulunut... Minä sit tietty heti konneelle, ja olut-tölkki kaapista, nam!!

Jokos teillä tuoksuu mukavasti maalille? Ootko lopputulokseen tyytyväinen?

Muakin kyllä jännittää se Rimpe???? Tulisitko jo kertomaan meille plussauutisesi :-) Mää en pysy enää kalsareissani...

Milenna:Hei, eiks niin, että nämä pinot on just omaanapaa varten, tänne jos jonnekin pitää itseään purkaa...me ollaan tääl kaikki toisiamme varten!!

nyt käyn pisulla, ja sit tuun taas!!

missäs presley luuraa?????

nonuli

Vierailija
50/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tervetuloa MANNARII!!!!

vai tulee nonulista rouva?? ihanaa, musta tuli heinäkuussa, häät on aina ihania, omat ja muiden, hei, mä keksin, sun pitää kutsua TYYLILYYLIT sinne;))

Milenna, kyllä ne vanhemmat siihen ajatukseen tottuu... hyvin tai huonosti. Mun äiti sanoi, kun kerroin sille meidän nuorimman tulosta että " jaa, en mä nyt kyl onnitella voi" :(( eli ei ollut kauheen onnessaan... se tuntuu tosi paskamaiselta siinä tilanteessa.

Nyt mä oon huolissani tosta RIMPEstä, missä oot ???? identifait yourself!!!!!

Täälläkin alkaa tätönen lähteä menemään, kivaa kun menee!!! päästään tosi toimiin.

tänään siis kp 6/25-27.

Nyt mä lähden lenkille, hauskaa sunnuntaita kaikille!

Vierailija
51/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,Nonulille onnea häiden johdosta! On ne häät ihania..

Mannariille tervetuloa jos tänne päätät tulla..Mut tosiaan, se tuikka pipo jätetään sit eteisen puolelle:)

Rimpestä aletaan täälläkin olla jo huolissaan...Ilmotteleppa itestäs..jotain ees, et tiedetään sun olevan elossa..

Priscu; No varmaan ei tunnu kivalle tuokaan kommentti..Sanoin tälläkin kertaa porukoille et omapa on elämäni, saavat tottua siihen..

Ja jos sitä omaa napaakin vähän viel jakais..Phaha olo...ja nyt pitääkin lähtee leikkimään tytsin kans..moii..

Vierailija
52/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä olen. Tässä on vaan ollut ihan hirveä härdelli viime päivinä. Töissä yksi isompi juttu joka vähän työllisti vielä normaalia enenmmän pe ja la. Eilen kun töistä tulin oli tupa täynnä vieraita joista viimeiset lähti vasta 23 aikoihin... Tänää on sitten aamusta heti harrastettu hevos ja autourheilua. Nyt päiväkahvin kera istun koneelle ja päästän teidät piinasta. Pe saapui täti ja veti mielen ihan maahan. Kamalat kivut oli pari päivää ja vuotoa on niin että tulvaa muistuttaa. Plääh...

Nyt tämä yrittää unohtaa koko touhun ja antaa asian olla. Ehkä meille ei ole tarkoitettu neljättä lasta... Taas tämä menee vetistelyksi, kun sattuu niin pirusti tuonne sisälle.

Kiitos teille kaikille seurasta sekä tuesta ja pikaisia plussia!!! Saatanpa silloin tällöin käydä kurkkimassa miten teillä menee, mutta aktiivisen palstailun jätän toistaiseki.

-Rimpe- yk 12

Vierailija
53/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaas mitä tytöt?

käväsinpäs tossa tytsin kans aamukävelyllä kartsalla ja kuin väkisin jalkani veivät mut apteekkiin. ja kuin väkisin löysin itseni sanomasta kassatädille että ottaisin sellaisen herkän aconin raskaustestin.. ja sitten oli ihan väkisin kiire kotiin ja tyttö väkisin äkkiä syömään ja nukkumaan koska testi huuteli mua jo pissimään siihen.

ja pissinhän mä, haamun sain ja meinasin tukehtua suussani olleeseen karkkiin. tosi haalea haamu, mutta tuli näkyviin 2 min jälkeen ja mieskin sen näki. en usko tätä. ei mitään oireita sinne suuntaankaan ole. päinvastoin, lonkkaa särkee kuten aina ennen menkkoja ja koko ajan tunne että alkaa valuu. ja ihan hyvin voi viel alkaakin. nyt kp 27/24-28. ovis oli kp 16. siis voi olla kemiallinen kyseessä aivan hyvin. ja mitä vaan voi viel sattua. en uskalla oikein alkaa iloitsemaan vielä. viikkoja olis nyt hurjat 3+6 mun ymmärtääkseni. laskettu aika 4.12.

hui. pelottaa. itkettää, onnesta ja pelosta. naurattaa. ihmetyttää. jännittää. ja vaikka mitä muuta!

sande

Vierailija
54/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe; Voi kökköjen kökkö sen täin kans..isot halit sulle! Ja tuuhan moikkailee ees välillä:)

Voi Sannuska mikä uutinen!! Paljon onnea sulle! Ja tarrasukkia pienelle! Mulla tais olla sama, kun laskuri ilmotti et rv vaihtuu tiistaisin, niin se oli ma kun testin tein, eli se 3+6..ja haalee haamu vaan, joka vähän ehkä tummui seuraavaan testiin. Eipä mullakaan muuten oo paljoo oireita ollut, nyt alkaa vähän ällötystä olla, ja rinnat arat.

Siivouspäivää vietetään, mut oli pakko istahtaa hetkeks lepäilee:)

Milenna rv 6+5

Vierailija
55/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on ollut siivouspäivä, ihana ilma on ollut ja esikoinenkin ajoi ekan kerran tänä keväänä pyörällä..

Mä olin eilen kaupungilla, yritin ettiä mekkoa kaverin häihin, ja kyllä rupesi ahdistamaan kun mitkään ihanat mekot ei mahdu päälle.. en tiedä oonko vielä turvoksissa tästä hommasta, ja tuntuu että tissienkin kohdalta kaikki mekot kiristi, että toivoisin nyt pikaisesti turvotuksen laskemista.. löysin onneksi kuitenkin kivan kotelomekon, peittää hyvin mahamakkarat...

mulla alko eilen aika runsas vuoto, eli jospa se nyt sitten merkkaisi sitä että alkio kuivuu itekseen pois.. mene ja tiedä..

'

lepooisaa sunnuntaita kaikille, kohta lähdetään tytön jumppaan!!

lotta

Vierailija
56/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpelle lohtuhalit, sais se täti jo pysyä poissa.

Sannuskalle onnittelut nyt haamusta, toivottavasti vahvistuu ja tarrasukkia pikkuselle mukaan :)

Täällä on toinenkin kesän morsian onnea sullekin Nonuli. Ite tein kutsut 2 viikkoo sitten kaasojen kanssa ja aikaa meni koko päivä, 80¿ tais huveta niihin tarvikkeisiin. Mulla 2kk h-hetkeen aikaa ja tosiaan rv19 menossa sillon. Hääpuku tuli perjantaina ja luulenpä etten mahdu siihen enää 2kk päästä...

Lotta toivotaan parasta, että nyt lähtis pois ja pääsisitte uutta yrittämään.

Mun maha kasvaa ihan sairaasti, ajattelin tässä et pitäis ottaa kuva ja laittaa nettiin tyyliin " arvaa mones viikko menossa?"

No ei tässä mitään muuta en vaan jaksanu koulujuttuihin keskittyä koko iltaa niin kävin täällä kääntymässä ;)

B-E (jota pikkusen ketuttaa kouluhommat...)

Vierailija
57/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sannuska: voi vitsi!!!! hienoa, mä oon niin hurjan onnellinen sun puolesta, paljon tarroja ja liimaa ja kaikkea:)) kyllä se kyydissä pysyy, ole ihan turvallisin mielin. ONNEA KOKO PERHEELLE...

Mut sitten RIMPE rakas... ystävä kulta. Voi kun voisin, niin mä tulisin ja halaisin sua. Me ollaan täällä sen verran kauan jo yhdessä " tallattu" että tuntuu niin kauhean pahalta sun takia. MIKSI se ei voinu olla plussaa???? miten voi olla niin hankala asia se, että kaiken maailman hörhöt saa lapsia ja sit kun olis hyvä perhe ja rakastettu lapsi, ni ei sit millään??? MIKSI??? älä jätä mua tänne ilman sua, pliis? mul tulee kauhee ikävä sua:((

Vierailija
58/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih, kiitos teille onnentoivotuksista! Mulla on nyt jotenkin tosi " neutraali" olo, mikä on ihan hassua. niin kovasti mä tätä toivoin ja nyt en edes hypi tasajalkaa, häh? kai mä vaan yritän niin kovasti etten sit pettyis liikaa jos kaikki ei meekään hyvin. ollaan kyl niin alussa viel että ei kannattaiskaan yhtään tuuletella.

Rimpe, mä halaan kans sua, samperin tätsy kun tuli sittenkin. olisin sulle myös plussaa toivonut.

nyt aloin ajattelee oireita niin muutama tuli mieleen. tissit on sivuilta tosi kipeet hetken aikaa sen jälkeen kun ottaa liivit pois. olen myös saanut käsiini kummallista ihottumaa ranteista kyynärpäihin saakka. siitä nyt en osaa sanoo et miks se ois raskaudesta johtuvaa mutta en kyl tiedä mistä muustakaan. siinä ne, mitään muuta ei oo. tosin kovin aikaista vielä. mutta esikosta oli lämpöä jo tässä vaiheessa yli 37, nyt ei ole. huolestuttavaa...

se mikä autto raskautumaan oli sit kai ne ovistikut. ekaa kiertoa kokeilin ja näin kävi. ja mikä nolointa myöntää, seksiä on ollu tässä kierrossa vain 2 kertaa.... viikko ennen ovista ja sit seuraavana päivänä siitä ku ovistestissä viivat. mähän en oo juonu greippiehua, en syö vitskuja, en juo punkkua enkä oo oikein tässä kierrossa ajtellutkaan niin paljon tätä vauva-asiaa.

hitsi kun voitais olla kaikki yhtäaikaa odotuspuolella ja vauvapuolella, ootte niin ihkuja tyyppejä että! mä en ainaskaan aikoihin viel liity minnekään odottajiin, koska oon niin epäluuloinen tästä ja koska en haluu eroon teistä! tänne siis mun tieni tuo jatkossakin.

ainiin, milenna, hyvä ku kerroit tosta sun testaamisesta ja noista viikoista mitkä sillon oli. aloin aattelee et mitäs ihmettä, mullaki vaihtuu viikko tiistaina joten tänään oli sit vasta 3+5. tohkeissani sekaannuin ihan.

nyt nukkumaan, öitä!

sande

Vierailija
59/64 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mun vanhat silmät näkeekään heti aamusta... =) Sannuska plussannut!!! Jee!! Ihanaa! Sydämelliset onnittelut!!

Oma olo on tosi väsynyt, kun eilen juhlittiin esikoisen 6v synttäreitä. Juhlat onneks onnistu hyvin ja neiti on onnellinen =)

Eilen illalla aloitettiin tän kierron " hommailut" =) Ovis luultavasti napsahtaa torstaina tai perjantaina, joten varsinaisesti keskiviikko, torstai ja perjantai taitaa olla tärppipäiviä. Kaksi iltaa peräkkäin ukko jaksaa, mutta kolmantena tekee aina tiukkaa =/ Mutta eiköhän siitä taas jotenkin selvitä: anomalla, uhkailemalla, houkuttelemalla... ;) Kyllä mä aina jotain keksin =D

Terveisin Nippara kp12/29 yk8

Vierailija
60/64 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt sää suosii :-) Oltiin jo pari tuntia ulkona lasten kanssa, ja oli ihanan raikas ilma, ja keltainen aurinko :-)

sannuska:Siu, siu suukkonen, pikkulinnun suukkonen. Nokan hellä hipaisu, siukkusiiven sipaisu, Onnea vaan!!

Rimpe:elä häviä minnekään :-( tule takaisin...kyllä sinä varmasti sen neljännen vauvan vielä saat :-) minäkin aion saada toisen vauvan, vaikka hermo meinaa pettää ja kyrvän koko otasassa kasvaa joka lisäyrityskerran jälkeen!!

BrownEye:Häitä!! Onko sulla juhannushäät?? Meillä on venetsialaisten aikaan, eli elokuun lopulla!! Vai on sinulla jo iso masu!! Sun pitää sit vaan leikata aukko hääpukuusi siihen masunkohdalle, mikäs sen hienompaa kun esitellä vauvamasua :-) Mä aion mennä ens kuussa kanssa kattelemaan pukuja, (tiedän minkä haluan, mut eihän sitä koskaan tiedä, mieli vaihtuu...) mut ostaa aion vasta korkeintaan 2kk ennen, just ton lihomis/laihtumis vaaran takia(tota laihtumis vaaraa tuskin onkaan ;-)) Mun tapauksessa sitä pitää varmasti lyhentää puolen metriä, oli puku mikä tahansa, mulla on pituutta nääs vain 150senttiä ;-p Mut kahtellaan!!

nippara:ei muuta kun seksikkäät alusvaatteet päälle, ja ukkoa liehittelemään ;-)

Milenna:kurjaa, jos sun vanhemmat ottaa raskausuutiset tuolla lailla! Saanko udella, että miksi???? siis eivätkö pidä lapsista ,vai mitä???

).( kp6 Täs vaihees ei voi kun ootella mitä tuleman pitää, ja nautiskella miehestä... Tikuttelun aion alottaa joskus...hmm ehkä 10päivän kohdalla, vaikka tuskin mitään tapahtuu ennen kp20...mut varmuudeks, ja tilasinhan mä niitä tikkuja kaikki 20, et eiköhän niitä riitä :-p Jos ovista ei tässäkään kuussa ole, ni sit mun munikset ultrataan!! Täs voi kyl käydä niinkin, että se Heinolan Sairaalan aika tulee pian, ja sitten jääkin nämä touhut siksi aikaa...mut kahtellaan!!

meen taas!!

nonuli