Mitä asioita et tee liian ison fyysisen kokosi takia?
Viimeksi Onnibussin vessassa mietin, ettei tänne kovin iso ihminen mahdu. Enkä lentokoneessakaan ole nähnyt kovin isokokoisia ihmisiä, eikö he matkusta lainkaan?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En pysty leikkaamaan varpaankynsiä kun vatsa ottaa vastaan.
Kengän nauhojen solmiminen on hankalaa
Vad är "verkligen stor" enligt dig? Omnibus toalett är inte bekant, men flyg och exempelvis båttoaletter är. Man får verkligen vara enorm för att inte rymmas in.
Lapsena ratsastin alkeet, mutta ei ollut lopulta minun juttu. Nyt olen liian painava hevosen selkään, jos siis haluaisin.
Seurustele. En kelpaa kellekkään 😞
170/89
En hyppää veteen. Aiheuttaisi tsunamin.🌊
Usassa jätti-isot ihmiset joutuvat ostamaan kaksi istumapaikkaa ainakin joillakin lentoyhtiöillä.
Nuku jalat suorina tai kulje ovesta kumartumatta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä homma, kun ei tule mieleeni mitään, mitä en olisi voinut satakiloisena tehdä kokoni vuoksi. Tein kaikkea, mitä nyt alle 70 kiloisenakin, nykyään vain ketterämmin. Leuanveto tosin oli hankalampaa. M 180 cm
Ei 100- kiloinen ole nykyisin mikään erityisen iso ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä homma, kun ei tule mieleeni mitään, mitä en olisi voinut satakiloisena tehdä kokoni vuoksi. Tein kaikkea, mitä nyt alle 70 kiloisenakin, nykyään vain ketterämmin. Leuanveto tosin oli hankalampaa. M 180 cm
Ei 100- kiloinen ole nykyisin mikään erityisen iso ihminen.
Niin, sitä tässä just mietinkin, mitä "iso" tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat näemmä aloittaa mollausketjun.
No matkustatko ihan normaalisti? Ja käyt bussin/lentokoneen vessassa?
Minä olen ylipainoinen keski-ikäinen nainen, enkä pidä kumpaakaan noita ahtaana. Enkä koe, että vaikka vähän vielä lihoisin, niistä tulisi ahtaita. Eli en ole kokenut ylipainoni rajoittavan elämääni oikein mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mene balettitunneille.
Olisin kyllä halunnut.
Netistä löytyy balettitunteja
Vierailija kirjoitti:
Juoksu on hankalaa
Kyllä ylipainoinen voi juosta. Aloittaa totuttelun intervalleina ja riittävän kevyenä hölkkänä. Moni ylipainoinen juoksee. Itse olen juossut ylipainoisena puolimaratonin.
En aja autoa. Maha ei mahdu kunnolla ratin ja penkin väliin.
Vierailija kirjoitti:
En
- liiku julkisella paikalla ilman takkia
- mene uimarannalle/-halliin
- mene julkiseen saunaan/kylpylään
Uskooko ihmiset oikeasti, että joku monien kymmenien kilojen ylipaino ei näy, jos on takki päällä? Samalla tavalla se näkyy kuin uimarannallakin.
Oltiin lasten kanssa Junibackenilla. Se paikka on todellakin tarkoitettu alle 9-vuotiaille, kuten taisivat sivuillaan mainitakin. Lähes kaikki leikkijutut oli todellakin mitoitettu lapsen kokoisiksi, sinne ei aikuinen viitsinyt tunkea. Suomen lappsetteihin, kompaneihin ja hoploppihärveleihin mahdun kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En hyppää veteen. Aiheuttaisi tsunamin.🌊
Oli komeaa kun isokokoinen ja isovatsainen mies hyppi korkeimmalta ponnahduslaudalta altaaseen. Loiskahdus oli kieltämättä melkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten siiten olet ollut lentokoneessa, jos olet iskokoinen,mutta sanot, ettei isokokoiset lennä?
Ei ap kai sanonut olevansa isokokoinen? Lentokoneen vessa on ahdas ihan taviksillekin