Juotteko miehenne kanssa samaa alkoholia vai ette? Meillä mies juo viikonloppuiltaisin whiskypaukkuja ja minä otan valkoviiniä.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
No ei. Meidän läskiperseinen mies juo halvinta bulkkilaageria ja lyttää tölkkejä otsaansa, jos ei sitten ole kannabiskuurilla ja vedä sätkiä ketjuun koko lauantain ja sunnuntain, kun ei maksa kestä alkoholia ja haima ilmoittelee tulehduksesta.
Salkuittain menee ja tosiaan röyhtäisee kovaan ääneen ja vetäisee laajalla kaarella tyhjän tölkin otsaansa. Sitten sinkoaa jäljelle jääneen lätyn frispeen lailla takapihalle. Koira luonnollisesti juoksee sen perässä.
Minä juon skumppaa.
Ootte kuin me mutta me tapellaann ja riidell''m viikonloput kovaan ääneen juomisat ja juodaan kilpaa toistemme juomia ja piilotellaan niitä ympäristöön ettei toinen saisi juotua enemmän.
koko naapurusto kuulee mun kännisen ritun ääneen kun huudan ihan rituna että missä vitus mun käljät ja mihin meni mihin meni kossu kuka joi täst kossut yli pualet ei ollu äsken saatanan loppasuu. Sitten koira alkaa haukkumaan ja taass sihahtaa kun ukko avaa uuden lämpösen tölkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on whiskey, ei whisky.
"Kaikki viskit eivät ole samanlaisia - jopa kirjoitusasu vaihtelee alueesta riippuen. Skotlannissa, Kanadassa, Aasiassa ja Euroopassa "viski" kirjoitetaan ilman e-kirjainta, kun taas Irlannissa ja Yhdysvalloissa "viski" kirjoitetaan e-kirjaimella. Tämä ero johtuu historiallisista eroista. Kirjoitusasusta riippumatta viski tarjoaa kuitenkin yhden väkevien alkoholijuomien maailman monipuolisimmista makumaailmoista"
Onko whisky joku vichyn ja viskin sekoitus? Meillä mies juo lähinnä olutta ite otan mielummin melkein mitä tahansa muuta
Me ei kumpikaan juoda alkoholia. Nytkin vettä lasissa. Juon vettä litran päivässä. Se on liian vähän.
Juomme mieheni kanssa samaa kraanavettä jääkaappikylmänä. Kuumana jomme Moccamasterissa tehtyä maitokahvia ilman sokeria. Joskus löytyy jääkaapista vichyä.
Punaviinit, liköörit ja viskit alkavat olla vuosikertaa, kun ne ovat korkkaamattomina kaapissa.
Juon piimää. Mieheni tykkää juoda jääteetä.
Suurin osa ihmisistä ei enää juo alkoholia, eikä polta tupakkaa.
Kaikki päihteiden käyttö on niin wanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pitää julistaa jotain alkoholin käyttöä.
Ei ihmisen tarvitse myrkkyä juoda.
Alkoholismi on sauraus muiden joukossa, ei tarvitse hävetä hoitoon hakeutumista.
Miksi täällä ei saa keskustella asiallisesti alkoholin käytöstä? Ei kaikki ole jotain kaatokännääjiä.
Eikö teillä ole viikonloppuisin muuta tekemistä? Kuulostaa tosi tylsältä.
mä juon tikkuviinaa, ja ei mulla mitään akkaa ole, enkai mä nyt mun viinoja rupee kenenkään kans jakamaan?!
terv: pikku-pasilan kake
Silloin kun joimme yhdessä niin samoja juomia. En ole juonut pahemmin puoleentoista vuoteen.
No samaa ja eri. Juodaan samaa punaviiniä lasillinen tai kaksi molempina iltoina. Mies juo sen lisäksi pari saunaolutta per ilta. Itse en tykkää oluesta, lonkeroista tms. joten juon saunassa vichyä.
Juodaan sitä mitä löytyy. Viikonloppuna huitastiin puoliksi pieni pullo käsidesiä, koska kaljat loppui kesken ja tuet tulee vasta tällä viikolla. Mut siis joo, juodaan samoja juomia aina. Siis alkoholijuomia aina samat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole viikonloppuisin muuta tekemistä? Kuulostaa tosi tylsältä.
Tässä oli kyse illoista. Jos juo lasin viiniä kahtena iltana, ehtii kyllä aika paljon viikonloppuna muutakin.
Mies ei tuu kotiin töiden jälkeen. 😚 Jää puolitien krouviin ja mieshuoraamaan, kotiin välillä 20 - 05. Mitään ei ole ilmoitellut enää pariin vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Juomme kumpikin Ruskaa ja Gambinaa.😍
Niillä känni on tuskaa ja angstia. Hirveän makuisia juomia.
Miksi pitäisi juoda?