Juotteko miehenne kanssa samaa alkoholia vai ette? Meillä mies juo viikonloppuiltaisin whiskypaukkuja ja minä otan valkoviiniä.
Kommentit (83)
Punaviini ja samppanja molempien mieleen.
Ei juoda, alkoholistina jouduin, onnistuin lopettamaan dokaamisen jo 80-luvun alussa 25 vuotiaana.
Nykyinen vaimo ottaa lasin punkkua silloin tällöin. Juhlissamme on aina tarjolla alkoholipitoisia juomia halukkaille.
Alkoholi ei ole mitään terveysjuomaa ei edes punaviini.
Meillä mies ei juo viinaa vain olutta tai mango ja persikka lonkeroa. Juon ite lonkeroa tai siideriä.
Hei AP, teillä molemmilla on sama _alkoholi_.
Meillä lähes eri juomat. Tai siis samoja juodaan, mut eri määrät. Mies juo olutta useita merkkejä, mutta ei sitä yhtä ainoota, jota minä juon ja vain yhden. Valkoviiniä minä yleensä, mies joskus ruuan kanssa lasillisen. Punaviiniä mies, minä joskus lasillisen ruuan kanssa. Juhlaruuan päälle mol. Jägerit. Viskiä mol. jos sitä on.
Onpas tärkeetä näin monelle tulla moralisoimaan.
Join kun olin sinkku ja kävin baareissa, sen jälkeen en ole enää nähnyt syytä juoda alkoholia, ellein ole jotain erityistä tilaisuutta, kuten pikkujoulut tai joku vastaava.
Minä juon hyvin vähän alkoholia ja vaimo vielä vähemmän. Vaimo ei juo olutta, minä juon muutaman kerran vuodessa tölkin tai pari. Viiniä juodaan niin ikään muutaman kerran vuodessa, silloin juodaan samaa.
Suomi on moralìstien maa. Kamalaa kuinka valtio on kasvattanut asukkaansa.
Joka viikonloppu? Ei juoda ollenkaan, aina riittää parempaa tekemistä.
No ei. Meidän läskiperseinen mies juo halvinta bulkkilaageria ja lyttää tölkkejä otsaansa, jos ei sitten ole kannabiskuurilla ja vedä sätkiä ketjuun koko lauantain ja sunnuntain, kun ei maksa kestä alkoholia ja haima ilmoittelee tulehduksesta.
Salkuittain menee ja tosiaan röyhtäisee kovaan ääneen ja vetäisee laajalla kaarella tyhjän tölkin otsaansa. Sitten sinkoaa jäljelle jääneen lätyn frispeen lailla takapihalle. Koira luonnollisesti juoksee sen perässä.
Minä juon skumppaa.
Kaikki parraimmat hevi ja rok-levyt on tehty alkoholin vaikutuksen alaisena. Jos haluat menestyä työssäsi ja elämässäsi, juo alkoholia kultaseni. Juo ja viisastut.
Kyllä aikoinaan. En enää. Syöpä vei fiilikset siitä.
Emme kumpikaan juo alkoholia ollenkaan.
Suosittelen, että tutustutte maksakirroosi ketjuun.
Mies juo vehnäoluen pari. Mä juon valkkaria pullon tai pari.
Me yleensä kokataan ja syödään vkl pitkän kaavan mukaan ja korkataan hyvä puna- tai valkoviini, ruoasta riippuen. Itse juon mitään väkeviä äärimmäisen harvoin, ehkä jouluna joku likööri tai konjakki, mies ottaa joskus viskin, kun tekee vielä iltamyöhään töitä valmistellen seuraavan päivän palavereja.
Juomme kumpikin Ruskaa ja Gambinaa.😍