Juotteko miehenne kanssa samaa alkoholia vai ette? Meillä mies juo viikonloppuiltaisin whiskypaukkuja ja minä otan valkoviiniä.
Kommentit (83)
Todella kiinnostavia vastauksia apn kysymyksiin! Eikö se raittius tunnu hyvältä ilman, että siitä kertoo ketjussa, joka ei koske täysraittiita?
Miksi aloitus sai vain alapeukkuja? Ihan hyvä ja asiallinen kysymys.
Meillä monesti viikonloppuisin nainen juo siideriä ja mies olutta/viskiä. Molemmilla hyvä fiilis. Pienessä hiprakassa kiva kömpiä peiton alle yhdessä saunan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pitää julistaa jotain alkoholin käyttöä.
Ei ihmisen tarvitse myrkkyä juoda.
Alkoholismi on sauraus muiden joukossa, ei tarvitse hävetä hoitoon hakeutumista.
Ja minkäs takia holittomat tulee tähän saarnaamaan? Miksi sinäkin edes avasit tätä ketjua?
Katsos kun mielestäni tietämättömille kannattaa puhua asiaa.
En nyt myrkkyä suosittele ketään juomaan.
Aika samoja juodaan. Ennen mies oli oluthifistelijä mutta keliakian vuoksi juo nykyään lähinnä lonkeroa tai kuivaa siideriä. Itse en ole oikeastaan koskaan juonut kuin mietoja tai vielä miedompia. Viiniinkin lotraan jotain limua sekaan. Joskus saatetaan ottaa jopa pienet jallut tms.
Mies juo viikonloppuisin olutta ja minä pepsi maxia. Niinä harvoina kertoina kun juon alkoholia niin juon viiniä ja silloin mies kyllä yleensä juo samaa.
Mies olutta, mun juoma on joko valkoviini tai kuohuva tai siideri tai lonkero. Ihan, mikä sillä hetkellä tuntuu maistuvan.
Näköjään tuo sama uusperhetarina kissanlihakeittoineen käy täällä Vauva-palstalla tarinaan kuin tarinaan. Olisiko jo uuden tarinan aika?
Meh. Alaluokkaista vanhan ajan hommaa tuollainen viikonlopputissuttelu.
Mies tykkää alholittomasta oluesta, joten ei kiitos.
Joskus, mutta yleensä menee niin, että hän ostaa alkoholia päivinä jolloin ei tee mieli itse ottaa yhtään ja monesti myös juo vahvoja, mitä en juo ollenkaan.
Kun taas itse ostan olutta saattaa hän ottaa. Hänelle maistuu siis lähes sina, jos tarjolla. Joskus toki ostamme yhteisestä päätökseetä kummallekin.
Hänellä kun tuo vuorotyö, niin se ei aina ole perjantai.
Miehelle maistuu olut, kirkas viina, makeat esanssisiiderit ja se käymisteitse valmistettu kiljulonkero.
Itse juon viinejä, gintonicia, valkoviinispritzeriä ja jos lonkeroa niin sitä gini- tai vodkapohjaista, shotteina menee vain tequila.
Pirtua menee täällä,lääkärikin totesi että jos on pakko juoda niin juo puhdasta alkoholia kuten vodka,oluesta tulee esim kihti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pitää julistaa jotain alkoholin käyttöä.
Ei ihmisen tarvitse myrkkyä juoda.
Alkoholismi on sauraus muiden joukossa, ei tarvitse hävetä hoitoon hakeutumista.
Ja minkäs takia holittomat tulee tähän saarnaamaan? Miksi sinäkin edes avasit tätä ketjua?
Katsos kun mielestäni tietämättömille kannattaa puhua asiaa.
En nyt myrkkyä suosittele ketään juomaan.
No voi kiitos ja kumarrus huolenpidosta! Ehkäpä kyse ei ole tietämättömyydestä...Elämä vaan on mukavampaa ilman nuttura kireellä nipottamista!
Jotenkin aina yhtä hauskaa kun pitää tulla länkyttämään jotain just päinvastaista - on aihe mikä tahansa. Raskausketjuun ryntää velat, velaketjuun äitylit, viiniketjuun raivoabsolutistit...
Jos juodaan samoja niin hautaan isommalla varmuudella rakastella. Tämä vinkkinä kaikille teille pareille siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei juoda alkoholia ollenkaan. Ollaan hoikkia ja terveitä, stondis pysyy ja rahaa on. Lapsillakin on turvallista.
Teidän ylimielinen onnenne toppaa vielä jossain kohtaa.
Emme kumpikaan juo alkoholia. Yhdessä juomme vettä ja maitoa, mies juo joskus tuoremehua ja minä joskus piimää.