Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä haluaisit muuttaa nykyisessä seksielämässäsi?

Vierailija
15.05.2025 |

Tuossa oli vastaava kysely miehille, niin sama sitten naiille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tavata rakastajani useammin.

Vierailija
2/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies tekisi jotain minunkin nautinnokseni, ei vaan omansa, eli naimisen, jossa vain hän saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (naimisissa 1978) vaimo osaa kömpiessään päälle esileikissä nojata hiukan etukenoon että rintojen turvonnet mustikat ovat minun kielihoidossa. Tällä tavalla hän saa mieleisensä ensimmäinen orgasmin. Voisiko teillä yhdessä puhua yhteisen nautintohetken yhteisistä toiminnoista?

Vierailija
4/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että klitorikseni saisi yhtä paljon huomiota eritavoin, kuin mieheni kalu saa.

Vierailija
5/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä edes kaksi kertaa viikossa eikä kerran kahdessa tai kolmessa viikossa. No ei auta kun ei huvita etsiä muuta seuraa. 

Vierailija
6/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä (naimisissa 1978) vaimo osaa kömpiessään päälle esileikissä nojata hiukan etukenoon että rintojen turvonnet mustikat ovat minun kielihoidossa. Tällä tavalla hän saa mieleisensä ensimmäinen orgasmin. Voisiko teillä yhdessä puhua yhteisen nautintohetken yhteisistä toiminnoista?

Mikäs se teidän pääleikki sitten on?

Vierailija
7/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mies tekisi jotain minunkin nautinnokseni, ei vaan omansa, eli naimisen, jossa vain hän saa.

Ootko jo pitkäänkin kärsiny tästä?

Vierailija
8/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa sama, että toivoisin saavani yhtä paljon kosketusta klitorikselle, kuin mieheni saa penikselle. Tee toiselle kuten toivoisit itsellesi tehtävän ei kyllä toteudu omassa elämässäni. Rakastan mieheni munaa ja saan paljon tyydytystä sitä työstäessäni, mutta toivoisin samanlaista intoa puolisolta minun pilluani kohtaan.

Vierailija
9/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että löytäisin miehen, jota en pelkää.

Vierailija
10/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin flirttiä ja ihailua. Haluaisin että kun puhun seksistä tai fantasioista tai haaveista niin mies kiinnostuisi ja lähtisi mukaan. 

Olisi ihanaa jos hän ikinä edes pyydettäessä, mutta mielummin oma-aloitteisesti olisi jaksanut hyväillä ja kiihottaa minua. Ilman että heti, siis HETI hänen peniksen jäykistyessään tyrkyttää sitä käsi- tai suuhoitoon tai pyrkii päälle panemaan :( 

Ei auttanut että aina ja kaikki seksi oli muutenkin vain hänen peniksensä hyväilyä, runkkaamista, imemistä tai sitten panoa joka nopeasti ja kömpelösti ohi. Ei auttanut puhuminen. 

Nykyään eri makkarit ja toivon lähinnä että löydän kivan miehen vakipanoksi kunhan saan aikaiseksi tästä lähteä.

Vierailija
11/16 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin flirttiä ja ihailua. Haluaisin että kun puhun seksistä tai fantasioista tai haaveista niin mies kiinnostuisi ja lähtisi mukaan. 

Olisi ihanaa jos hän ikinä edes pyydettäessä, mutta mielummin oma-aloitteisesti olisi jaksanut hyväillä ja kiihottaa minua. Ilman että heti, siis HETI hänen peniksen jäykistyessään tyrkyttää sitä käsi- tai suuhoitoon tai pyrkii päälle panemaan :( 

Ei auttanut että aina ja kaikki seksi oli muutenkin vain hänen peniksensä hyväilyä, runkkaamista, imemistä tai sitten panoa joka nopeasti ja kömpelösti ohi. Ei auttanut puhuminen. 

Nykyään eri makkarit ja toivon lähinnä että löydän kivan miehen vakipanoksi kunhan saan aikaiseksi tästä lähteä.

Voi ei. Samaa se on monen muunkin naisen elämäss.

Vierailija
12/16 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naiset suostuu tällaiseen? En ole ikinä ymmärtänyt tätä.

Vierailija
13/16 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että pieni kaluinen ja päärynä vartaloinen mieheni, muuttuisi tummaksi jätti kaluiseksi laatikko leuan omaavaksi jännä mieheksi.

N30

Vierailija
14/16 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen silmin erittäin surullista luettavaa. Pitäisi tehdä joku kysely, että kuinka moni mies on oikeasti tuollainen. Ei ihmekään että nykyinen naisystävä on innoissaan, kun itse tykkään tehdä naiselle hyvää kaikin eri tavoin. Helposti voin nuolla parikin orgasmia ennen kuin "tulee minun vuoro". 

Ja jos tätäkin ketjua katselee, niin ei voi kuin ihmetellä. 

Vierailija
15/16 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miksi olet suhteessa tuollaisen miehen kanssa? Jos on noin itsekäs seksissä, niin oletettavasti monessa muussakin asiassa.

Vierailija
16/16 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että seksiä olisi hiukan useammin, laadultaan se on oikein tyydyttävää ja ihanaa mutta ei asuta vielä 3v suhteen jälkeenkään yhdessä (minulla kohta kotoa muuttavia lapsia) niin tavataan vaan viikonloppuisin. Yön yli kylläkin aina joten seksiä on kahtena päivänä viikossa mulle. Toivoisin paria kertaa lisää (ei tarvitse olla aina yhdyntää vaan suuseksiä ja muuta kivaa voisi olla kans jos viikolla väsyttää) kun olen niin rakastunut ja myös himoitsen häntä ihan eri tavalla kuin ketään muuta koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme