Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti
Aika härskiä..
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti katulapset ja vastaavat on eri juttu, mutta puhuin nyt hyväosaisessa länkkärikontekstissa.
Minusta tuntuu että sinun kannattaisi puhua vain omista lapsistasi, ennen kuin kiroat itsesi vahingossa lapsettomaksi ja äidiksi, jota lapset inhoavat.
Taas meni aborttimyönteisellä tunteisiin :) Ennemmin te abortintekijät olette niitä kirottuja
Pysytään nyt kuitenkin faktoissa, että se on sen abortoijan pimppa ja muilla ei ole oikeutta tähän pimppaan tai sen sisältöön. Eli kaikki vihanlietsonta, kiroukset ja negatiivis
Murhanhimoisen akat näpit jo syyhyää viattomia sikiöitä eli lapsia murhaamaan. Olet sairas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murhasi lapsen!
Alkio ei ole lapsi. Abortti on laillinen eli se ei ole murha.
Lapseksihan tuo Kaisakin abortoimaansa puhuttelee
Yleensä se vauvan ja lapsen hoito on sen verran intensiivistä puuhaa ettei siinä paljon ehdi menneitä muistelemaan, ellei sitä ihan asiakseen tee.
Oletko äiti? Lapsen saaminen on valtava mentaalinen ja emotionaalinen mullistus ja koko minä-kuva muuttuu. Ei kyse ole "menneiden muistelemisesta" abortin kohdalla, vaan siitä, että saatuaan oman elävän lapsen synnytyksen jälkeen syliin voi tulla erilainen asenne aborttiin, sikiöön ja äitiyteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä että päätyivät aborttiin jos eivät halunneet lasta tai vanhemmiksi tai kokeneet olevansa valmiita.
On, olen samaa mieltä. Mutta miksi tämäkin asia täytyy kertoa julkisesti julistaen?
On hyvä, että meillä on ihmisiä, jotka uskaltavat puhua vaikeistakin asioista julkisesti.
No ei kovin vaikea asia tunnu olevan, kun hehkuttaa, että sai orgasmin abortin yhteydessä. Oksettavaa. Olen itsekin abortin aikoinani tehnyt (onneksi), mutta ei tulisi mieleenkään puhua siitä niinkuin se olisi maailman luonnollisin asia, saati sitten, että jonkun orgasmin olisi saanut. Toki itse olin nukutuksessa, kun minulle tehtiin kaavinta, että siitä oli orgasmit kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halunnut lasta tuossa kohtaa. Ei siinä ole mitään kummallista tai pahaa.
Outoa toki on julkisesti kertoa jostain alttareista ja orkuista abortin yhteydessä...mutta se oli hänen tyylinsä. Toinen ajattelee hänen olevan sekoboltsi, toinen taas pitää tuota hyvänä tapana kertoa positiivisia aborttikokemuksia.
Kuulostaa vain valehtelulta. Ei kaikesta saa eikä pidä tehdä kivaa, jännää, harmitonta, jopa suositeltavaa. Ja abortti kuuluu näihin asioihin.
Pelottavaa jos aletaan hehkuttaa tämän ihanuutta oikein volyymillä. Ehkäisyjä löytyy joka lähtöön mutta ei, kun se on jotain ni i i n siistiä tiätsä päästä..😳
Hyvä se on tietää, että abortti voi olla myös neutraali kokemus, ettei jää vahinkolaukauksia elelemään sen vuoksi, että naiset pelkäävät aborttia.
Murhanhimoisia akkoja tässä ketjussa, näkee että heillä näpit syyhyävät tehtailemaan abortteja eli tappamaan lapsia. Ei tuollaisia voi edes naisiksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikiö ei ole mikään kasvain eikä loinen eikä pelkästään osa naisen ruumista. Sikiö on oma, erillinen yksilö ja abortissa päätetään ihmiselämä. Vaikka aborttimyönteiset kuinka raivoaisivat tätä tosiasiaa vastaan niin tosiasiana se on ja pysyy.
Sittenhän tämä "oma erillinen yksilö" voi poistua naisen ruumiista elämään sitä omaa erillistä elämäänsä. Ai, eikö onnistu? No, se ei olekaan mikään oma erillinen yksilö vaan osa raskaana olevan ruumista, joka ei kykene itsenäiseen elämään sen enempää kuin peukalo.
Ihmisen kehitysvaihe on olla toisesta riippuvainen aluksi. Mutta tässähän voimakkaampi jyrää. Jos sikiö on osa raskaana olevan ruumista, niin sama toimii kääntäen, eli raskaanaoleva on yhtälailla osa sikiön ruumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei itseäni paina abortti jonka tein 20 vuotta sitten. Sen sijaan mieltäni painaa esimerkiksi joka päivä Gazassa kuolevat lapset, joista uskovaiset ei välitä pätkääkään. Nämä on kuitenkin tuntevia ja pelkääviä elossa olevia lapsia, toisin kuin joku muutaman viikon ikäinen sikiö, joka ei vielä tiedosta yhtään mitään.
tämä. Siis aivan käsittämätöntä. tulen suvusta, jossa paljon hartaita kristittyjä, joten olen heiltä kuullut ihan tarpeeksi miten israelia pitää tukea. Kovasti tuomitaan vastapuoli ja se mitä he tekevät ja surraan uhreja, mutta ei yhtään sitten israelin tekemiä uhria.
hirveää katsoa kuvia tavallisista ihmisistä, jotka eivät _otaan ota osaa, mutta saavat kaikki kärsimykset niskoilleen. JA täällä suomessa sitten suuri joukko kristittyjä käy hyökkäämässä yhden somettajan kimppuun tekemästään ratkaisusta. Uskomatonta touhua. Ehkä tuollainen kaksinaismoralismi on aikoinaan ollut yksi syy siihen miksi erosin kirkosta ja miksi en halua olla tekemisissä minkääön sortin hartaan uskovaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä että päätyivät aborttiin jos eivät halunneet lasta tai vanhemmiksi tai kokeneet olevansa valmiita.
On, olen samaa mieltä. Mutta miksi tämäkin asia täytyy kertoa julkisesti julistaen?
On hyvä, että meillä on ihmisiä, jotka uskaltavat puhua vaikeistakin asioista julkisesti.
No ei kovin vaikea asia tunnu olevan, kun hehkuttaa, että sai orgasmin abortin yhteydessä. Oksettavaa. Olen itsekin abortin aikoinani tehnyt (onneksi), mutta ei tulisi mieleenkään puhua siitä niinkuin se olisi maailman luonnollisin asia, saati sitten, että jonkun orgasmin olisi saanut. Toki itse olin nukutuksessa, kun minulle tehtiin kaavinta, että siitä oli orgasmit kaukana.
Niin no jonkun mielestä erika vikman on oksettava. Mutta silti hänelläkin on oikeus tehdä mitä tekee. Koita kestää.
Äläpä valehtele, munasolulla ja siittiöllä ei ole sielua. Sielu syntyy hedelmöityshetkellä, mutta toki ateistit eivät sielun olemassaoloon usko joten murhailevat mielellään sikiöitä.
Mitä hittoa?! Minä olen ateisti, mutta myös abortin vastustaja! Todella sairas yleistys sinulta!!
Vierailija kirjoitti:
Abortti on yksi asia ja lasten hankinnan lykkääminen toinen. Muistan kun aikanaan Erika Vikman seurusteli Dannyn kanssa ja lehdessä kertoi ettei tässä suhteessa halua lapsia mutta haluaa niitä sitten joskus 10 v päästä eri suhteessa. Tälle kovasti naureskeltiin silloin ja syystä. Nyt on melkein 10 v kulunut ja Erika on 32-vuotias sinkku.
Kaisa Merelä on s. 1995 joten tänä vuonna 30 v. Jos ei ole 30 v. valmis äidiksi niin koskahan sitten. Puhumattakaan siitä melkein viiskymppisestä poikaystävästä.
Erika sentään tajusi ettei vanhempi mies halua enää perhettä perustaa mutta Kaisa ei taida nyt käsittää, että jos hän nyt tuhlaa vuosia tässä suhteessa niin eron jälkeen tulee tosi kiire löytää se mies jonka kanssa niitä lapsia voisi tehdä. Kuka järkevä mies realistisesti edes haluaa perhettä naisen kanssa joka jakaa seksi- ja aborttistoorinsa netissä?
Toivottavasti kukaan ei pidä tällaista hyvänä esimerkkinä
Kuulostaa kyllä todella oudolta tuo Erikalle naureskelu. Ihan fiksustihan hän on silloin ajatellut, eli ettei edes suunnittele viettävänsä loppuelämää isoisänsä ikäisen miehen kanssa, vaan sitten vähän myöhemmin perustaa perheen jonkun toisen -sopivamman- kanssa.
Nykytilanteesta emme tiedä, mitä Erika ylipäätään nykyään ajattelee, että haluaako lapsia, mutta jos on 32v sinkku, niin ehtii vielä. Haluaa varmaan ensin vähän tehdä uraa, kun on hyvässä nosteessa nyt. Esim. 37v on ihan normi-ikä saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse abortteja vaikka en omalla kohdallani niitä hyväksynyt. Neljä lasta olen saatellut tähän maailmaan ja heistä vain esikoinen oli suunniteltu. Elämä on pyhä vaikka ateisti olenkin. Iljettävää tuollainen orkuttelu kun oma lapsenalku tekee kuolemaa. Tuli ihan kuvottava olo tuosta jutusta.
Kolmen lapsen äitinä olen samaa mieltä. Oksettava ja irvokas juttu, yksi myy aborttinsakin sieluhötöllä kuorrutettuna julkisuudessa kuin jonkun tuotteen ja odottaa tykkäyksiä! En tuomitse abortteja, mutta olen järkyttynyt, että siitä tehdään jotain söpöä pumpulihölpötystä, jolla valmennetaan omatunnontuskat.
Lapset ovat lahja, joka saadaan, eikä lapsia niin vaan tehdä, lasten saaminen ei ole todellakaan mikään itsestäänselvyys. Ehkä tuo höttöpää tajuaa sen joskus, kun ikää tulee lisää ja pää ehkä, toivottavasti vähän viisastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itseäni paina abortti jonka tein 20 vuotta sitten. Sen sijaan mieltäni painaa esimerkiksi joka päivä Gazassa kuolevat lapset, joista uskovaiset ei välitä pätkääkään. Nämä on kuitenkin tuntevia ja pelkääviä elossa olevia lapsia, toisin kuin joku muutaman viikon ikäinen sikiö, joka ei vielä tiedosta yhtään mitään.
tämä. Siis aivan käsittämätöntä. tulen suvusta, jossa paljon hartaita kristittyjä, joten olen heiltä kuullut ihan tarpeeksi miten israelia pitää tukea. Kovasti tuomitaan vastapuoli ja se mitä he tekevät ja surraan uhreja, mutta ei yhtään sitten israelin tekemiä uhria.
hirveää katsoa kuvia tavallisista ihmisistä, jotka eivät _otaan ota osaa, mutta saavat kaikki kärsimykset niskoilleen. JA täällä suomessa sitten suuri joukko kristittyjä käy hyökkäämässä yhden somettajan kimppuun tekemästään ratkaisusta. Uskomatonta
Se taitaa olla niin, että se vihan tulimeri elää kristityissä. Pro-sota ja pro-pillukontrolli. Missä vaan pääsee sörkkimään ja tuhoamaan toisten asioista, niin (jotkut) kristityt ovat paikalla.
Toki on jeesusta seuraavia yhteisöjä, jotka tähän eivät osallistu.
Mutta pohjimmiltaan kristinusko on meninistinen uskonto. Naisen paras anti sille on se, ettei se ota hirveästi kantaa lasten asioihin ja aviomiehellä on velvollisuus elättää. Toisaalta myös sitten tosiaan käytellä vaimon ruumista lapsitehtaana, jne.
No useimmin nainen tulee raskaaksi siittiöistä. Et jos sen siittiön poistaa se ei kasva yhtään eikä kehity. Ihmisen siittiö on saman näköinen kuin kalan tai muiden itiöiden. Siittiöitä on paljon tai vähän miehellä. Riippuu hormoneista. Jos se siittiöiden siirtäjä ei älyä että se on hänen siittiö niin nainen syytön siihen. Useita miehiä ei kiinnosta siittiön kehitys mitenkään. Saati että olisi sen kanssa ja elättää sen. Aletaan puhua elatusmaksuista ja muusta niin miehet pakenee. Isyystestiin saa heitä etsiä. Lapsilisiä on turha maksaa enää 2 lapsen jälkeen. Lapsen elatus kuuluu vanhemmille ja molemmille. Lapsilisä on ollut vain tuki köyhille lapsille. Sillä syötetään lasta. Suositus että enemmän isyystestejä ja yhteishuoltajuuksia. Muissa maissa saatavat tuet pitää ottaa huomioon täällä tuloina. Nostetaan kahdesta maasta lapsituet kotituet työkkärit ja elatusmaksut. Oikeutta on nostaa tuet vain siinä missä vakituisesti asuu ja lopettaa tuet muussa maassa. Et voi rosvota. Tiedetään näitä " kaksois maissa asuvia" kaksoistukien nostajia. Sitten on vammaiset elikkä sairaus tai vamma mikä estää normaalin kehittymisen. Silloin on hyvä tehdä se keskeytys ilman kärsimystä. Ja kun mies ei halua lasta se on hänen sikiö niin naisia ei saa syytellä. Naiset kärsii kivut muutenkin kuukautiset ja muut kivut. Ketään ei voi pakottaa äidiksi jollekin mitä ei halua. Väkisin. Raiskaajat voi kuohita. Uskonnoissa on oppeja että nainen on ikäänkuin pelkkä elukka jota siitetään tiineeksi!! Kuin joku elukka . Kyllä ihmisellä ja elukalla on kuitenkin sentään ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halunnut lasta tuossa kohtaa. Ei siinä ole mitään kummallista tai pahaa.
Outoa toki on julkisesti kertoa jostain alttareista ja orkuista abortin yhteydessä...mutta se oli hänen tyylinsä. Toinen ajattelee hänen olevan sekoboltsi, toinen taas pitää tuota hyvänä tapana kertoa positiivisia aborttikokemuksia.
Kuulostaa vain valehtelulta. Ei kaikesta saa eikä pidä tehdä kivaa, jännää, harmitonta, jopa suositeltavaa. Ja abortti kuuluu näihin asioihin.
Pelottavaa jos aletaan hehkuttaa tämän ihanuutta oikein volyymillä. Ehkäisyjä löytyy joka lähtöön mutta ei, kun se on jotain ni i i n siistiä tiätsä päästä..😳
No ei nyt kivaa tai rituaalitouhuja tietenkään, mutta jos ei halua lasta, niin abortti on erittäin suositeltavaa. Siinä kohtaa se on osalle suuri helpotus ja siksi positiivinen kokemus.
Mikähän ehkäisy tuolla parilla oli käytössä....ehkäisykin kun voi pettää.
Hyi. Kyllä Karma Kaisan nappaa.
Seurasin joskus kauan sitten hänen blogiaan. Ajattelin että on taitava ja lahjakas. Mutta eipä se kauaksi kanna tai ketään hyödytä jos ei pää kunnossa. Luulin että etenisi elämässään, sen sijaan on lässyttänyt lähinnä seksistä kaikki nämä vuodet. Mikä häpeä. Mitähän järkevää hän seuraavaksi sitten tekee kun ei ollut oikea aika. Puhuu voimaantumisesta ja intiimiasioista. Turha tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse abortteja vaikka en omalla kohdallani niitä hyväksynyt. Neljä lasta olen saatellut tähän maailmaan ja heistä vain esikoinen oli suunniteltu. Elämä on pyhä vaikka ateisti olenkin. Iljettävää tuollainen orkuttelu kun oma lapsenalku tekee kuolemaa. Tuli ihan kuvottava olo tuosta jutusta.
Kolmen lapsen äitinä olen samaa mieltä. Oksettava ja irvokas juttu, yksi myy aborttinsakin sieluhötöllä kuorrutettuna julkisuudessa kuin jonkun tuotteen ja odottaa tykkäyksiä! En tuomitse abortteja, mutta olen järkyttynyt, että siitä tehdään jotain söpöä pumpulihölpötystä, jolla valmennetaan omatunnontuskat.
Lapset ovat lahja, joka saadaan, eikä lapsia niin vaan tehdä, lasten saaminen ei ole todellakaan mikään itsestäänselvyys. Ehkä tuo höttöpää tajuaa sen joskus, kun ikää tulee lisää ja pää ehkä, toivottavasti vähän viisastuu.
Ei ehkä jos ei osaa. Ei tuntunut olevan tälle, eikä aika monille muillekaan, kovin vaikeaa.
Pitäisikö näiden mahojen ja pöyristyjien enneminkin ottaa oppia, miten niitä lapsia tehdään, niin ettei tarvitsisi toisten lapsista ja lapsettomuuksista kauhistua.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat feministit varmasti kääntyilevät haudoissaan. Mitään tällaista he tuskin halusivat. Feminismin "keihäänkärki" on siis vuonna 2025 kehuskella syntymättömän lapsensa tuhoamisella, ja siitä saatavalla somehuomiolla ja klikkauksilla? Feminismi oli aikoinaan hyvä ja tarpeellinen, nykyisin sen ydin on synkkä, vihamielinen ja kostonhimoinen. Läpimätä.
Kuinka vanhoista feministeistä puhutaan? Omassa suvussani niitä on ollut paljon ja vaikkeivät he tietenkään someen osanneet ottaa kantaa, olen saanut sen käsityksen että kannattivat ehdottomasti naisen vapautta valita. Mutta kuten tänäkin päivänä, feministeihin on aina mahtunut kaikenlaisia ihmisiä. Hyvin monenkirjava joukko.
Abortti tehdään nukuttamalla joten tuskin tämä juttu taaskaan totta on. Ellei joku laiton puoskarointi.
Abortti on yksi asia ja lasten hankinnan lykkääminen toinen. Muistan kun aikanaan Erika Vikman seurusteli Dannyn kanssa ja lehdessä kertoi ettei tässä suhteessa halua lapsia mutta haluaa niitä sitten joskus 10 v päästä eri suhteessa. Tälle kovasti naureskeltiin silloin ja syystä. Nyt on melkein 10 v kulunut ja Erika on 32-vuotias sinkku.
Kaisa Merelä on s. 1995 joten tänä vuonna 30 v. Jos ei ole 30 v. valmis äidiksi niin koskahan sitten. Puhumattakaan siitä melkein viiskymppisestä poikaystävästä.
Erika sentään tajusi ettei vanhempi mies halua enää perhettä perustaa mutta Kaisa ei taida nyt käsittää, että jos hän nyt tuhlaa vuosia tässä suhteessa niin eron jälkeen tulee tosi kiire löytää se mies jonka kanssa niitä lapsia voisi tehdä. Kuka järkevä mies realistisesti edes haluaa perhettä naisen kanssa joka jakaa seksi- ja aborttistoorinsa netissä?
Toivottavasti kukaan ei pidä tällaista hyvänä esimerkkinä.