Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti
Aika härskiä..
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi lukea koko juttua, mutta niinhän se on jo ihan tutkitustikin, ettei se abortti paina mieltä, jos sen on itse halunnut tehdä. Eri asia, jos olisikin halunnut vauvan.
Kummasti se on vaan monesti täysin vaiettu aihe heille, jotka sen ovat tehneet. Joku siinä painaa, kun ei siitä voi kerran puhuakaan. Tämä Kaisa oli toki nyt poikkeus.
Miksi siitä pitäisi puhua? Siksi, että ulkopuoliset ihmiset pääsevät tuomitsemaan ja jeesustelemaan? Mitä puhuttavaa siitä ylipäänsä on.
Vaikka siksi, että se tuomitseminen ja jeesustelu joskus loppuisi tai ainakin se lakkaisi vaikuttamasta naisten päätöksiin. Että muutkin näkökulmat tulevat ilmi. Ihmiset pääsevät purkamaan kokemuksiaan ja traumojaan. Nämä tulivat mieleen ekana.
Vierailija kirjoitti:
Toimiipas, ja juuri sillä tavalla elämästä tulee mielekästä kaikille. Lait ovat sitten sitä varten, ettei rikota toisten vapautta elää mielekkäästi, vastaan.
Miten sitten toimisit siinä tilanteessa, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen? Sanoisitko vaan kaikille, että lähtekää maasta ja ajatelkaa omaa etuanne. Vai ajattelisitko siinä tilanteessa yhteistä etua ja kehottaisit kaikkia puolustamaan tätä maata osallistuen myös itse puolustamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murhasi lapsen!
Alkio ei ole lapsi. Abortti on laillinen eli se ei ole murha.
Miksi äitiai piti sinut
suunnitteli ja teki someklikkausten toivossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi lukea koko juttua, mutta niinhän se on jo ihan tutkitustikin, ettei se abortti paina mieltä, jos sen on itse halunnut tehdä. Eri asia, jos olisikin halunnut vauvan.
Kummasti se on vaan monesti täysin vaiettu aihe heille, jotka sen ovat tehneet. Joku siinä painaa, kun ei siitä voi kerran puhuakaan. Tämä Kaisa oli toki nyt poikkeus.
Siinä ei paina yhtään mikään. Ei vaan huvita kaikkien kiihkomielisten kanssa vääntää omista henkilökohtaisista asioista. Hyvä että joku viitsii ja asia normalisoituu.
Itse voin vääntää aiheesta kuin aiheesta tuntikausia, koska omatuntoni on puhdas. Jos ihmistä painaa jokin asia, hän yleensä vaikenee siitä.
Ehkä olet jotenkin poikkeava neurologisesti, koska suurin osa tuskin jaksaa. Itselläkin parempaa tekemistä kuin jankata joidenkin äo95 ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tällainen on elämän halveksuntaa. Eräs tuttuni teki abortin, vaikka hänellä oli vakiintunut suhde. Eipä sitten mennyt kauan, kun hän oli uudestaan raskaana ja piti vauvan. Tietysti voi ajatella, että eka abortti antoi tuolle toiselle vauvalle mahdollisuuden, mutta tuntui vastenmieliseltä kuitenkin, siis elämän lahjan heittäminen heppoisin perusteluin menemään.
Onko tullut koskaan mieleen, että vauva on voinut olla esim pahasti kehityshäiriöinen ja siksi tuttusi päätyi aborttiin. Anna kun arvaa, ei ole. Sinä vain oletat ja luulet.
Niin, tai sitten mies sanoi jotakin aivan kammottavaa joka riskeerasi koko lapsen tulvaisuuden, kun sai tietää raskaudesta. Mistä näistä tietää. Ei kannata lähteä arpomaan, ainakaan omien demoniensa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi jeesustella. Ei siitä mitään hyvää seuraa, että nainen tekee vauvan jota ei halua.
Kumosit juuri itsesi tuossa väitteessä. Miksi kukaan ihminen tekisi vapaaehtoisesti sellaista, mitä ei edes halua?
Asia on jokaisen itsensä päätettävissä mutta myös niin yksityinen että en ymmärrä tätä julkista vuodatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiipas, ja juuri sillä tavalla elämästä tulee mielekästä kaikille. Lait ovat sitten sitä varten, ettei rikota toisten vapautta elää mielekkäästi, vastaan.
Miten sitten toimisit siinä tilanteessa, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen? Sanoisitko vaan kaikille, että lähtekää maasta ja ajatelkaa omaa etuanne. Vai ajattelisitko siinä tilanteessa yhteistä etua ja kehottaisit kaikkia puolustamaan tätä maata osallistuen myös itse puolustamiseen?
Vertaatko tosissasi vauvan saamista sotaan? Toivottavasti et ole itse tehnyt tuollaisia uhraudun nyt-vauvoja.
melkein 30
pitää vielä trävellätä ja juoda kuoharia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse toimisit, jos asuntoosi ryntäisi nyt ryöstäjä-r aiskaaja? Tai lapsesi jäisi auton alle? Entä jos itse saisit tietää, että sinulla on aivokasvain ja 1 päivä aikaa elää? Mitähän muita katastrofeja keksisin...
Katastrofiajattelu on sairaus. Olet ehkä perinyt jonkun sotatrauman, mene korjaamaan se äläkä levitä sitä kuin virusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei ollut valmis äidiksi. Tai se mies isänä. Mutta mikä ehkäisy sitten tehoaa tarpeeksi, ellei ole ilman parisuhdetta.
Mies 47v 😅
Tarkoitin tuossa ettei nainen halua miestä vaikka isäksi. Voisihan niinkin olla.
Onneksi päätyi tuohon ratkaisuun. Olisi nimittäin lapsiraukan koko elämä tuotteistettu ja hyötykäytetty äipän uran vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi jeesustella. Ei siitä mitään hyvää seuraa, että nainen tekee vauvan jota ei halua.
Kumosit juuri itsesi tuossa väitteessä. Miksi kukaan ihminen tekisi vapaaehtoisesti sellaista, mitä ei edes halua?
Aika iso osa maaimlan väestöä haluaa paritella ilman vauvoja. Onko siinä järkeä on asia erikseen, mutta näin se maailma nyt makaa. Mitään "hälpällä" tehtyjä vauvoja ei tarvita, ei ole niin iso juttu ihan kunnolla avata se vauvatehdas kunnollisiin olosuhteisiin sitten kun on sen aika. Näillä sinne päin -vauvoilla on isot riskit, sillä eivät synny vakaisiin oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaatko tosissasi vauvan saamista sotaan? Toivottavasti et ole itse tehnyt tuollaisia uhraudun nyt-vauvoja.
Otin esimerkin yhteisen edun ajattelemisesta elämässä. Aiemmassa viestissä joku totesi, että elämässä tärkeintä on oman edun tavoittelu. Minä kritisoin väitettä perustelulla sotatilanteesta, jossa on pakko ajatella yhteistä etua, jos ei halua hävitä. Mikä on vastaväitteesi tähän?
luulisi tuolla ulkonäöllä saavan nuoremman miehen
Tajuaako tuo tyhjäpää, millaista vittuilua tuo on niitä kohtaan, jotka haluaisivat lapsen, mutta eivät ole saaneet?
Olisi edes hiljaa.
hyvät tissigeenit
sääli kun menee hukkaan
Kuka on Kai Merelä. Entä Kaisa Merelä?
Alkio ei ole lapsi. Abortti on laillinen eli se ei ole murha.