Mitä mieltä siitä jos aikuinen mies rakentaa Legoja?
Sellaisia isoja kalliita "aikuisten" settejä. Tuli vähän yllätyksenä enkä oikein osaa suhtautua.
N41
Kommentit (33)
Mitä mieltä 4-kymppisestä naisesta, joka edes tuosta ei osaa muodostaa mielipidettä: sääliö
LAPSI on terve kun se leikkii.
Jos on muuten täyspäinen niin kantsii vähän seurailla. Jos on muitakin punaisia lippuja, esim äite hoitaa siivouksen ja ruokaostokset, juokse.
Retardi ja lapsellinen. Tiedän yhden tällaisen miehen, petti raskaana olevaa naisystäväänsä ja ilmeisesti tötöili muutenkin niin pahasti että nainen kieltäytyi jopa yhteishuoltajuudesta.
En näe ongelmaa. Harrastus siinä missä mikä tahansa.
Mun silmissä toi olisi pelkkää plussaa. Tuskin on ainakaan tosikko.
Mä varon lähtökohtaisesti kaikkia ääriharrastajia. Onko sen kämppä täynnä legopiperryksiä?
Hyvä harrastus mutta ne isot Legot on yhtä kallis harrastus kuin huumeet.
Ei siinä mitään, teen minäkin palapelejä ja maalaan. Luulen että legot on ihan samaa aivojen nollausta kuin noi mun mainitsemat.
Ei ongelmaa jos saan myös rakentaa. Sitten häiritsee jos niitä legoja suojelee kuin kruununjalokiviä eikä niihin päin saa muut edes hengittää.
Hyvä tapa rentoutua. Meillä on tälläkin hetkellä molemmilla omat projektit, mies rakentaa toisella puolella pöytää ja minä toisella.
En nyt heti parempaa harrastusta keksi. Nehän on huikean hienoja settejä. Toki hintaakin on.
Mitä mieltä olette nelikymppisestä naisesta jonka on pakko kysellä jokaista asiaa vauvapalstalta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette nelikymppisestä naisesta jonka on pakko kysellä jokaista asiaa vauvapalstalta?
Nauraa - joko hän skannaa mies-habituksia tai halveksii niitä.
Riippuu, onko sellainen äärihörhö, jolla on talo ääriään myöten täynnä Legoja, vai sellainen perus, joka ostaa silloin tällöin mieleisensä setin ja rakentaa sen. Jälkimmäisen laatuisia tunnen kaksi, toinen on viisikymppinen arkkitehti ja toinen nelikymppinen tekniikan tohtori, molemmat tosi mukavia ja hauskojakin vielä.
Se on normaali harrastus. Sain joululahjaksi legokukkakimpun ja oli kivaa rakentaa pitkästä aikaa.