Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko matkustelleet paljon?

Vierailija
14.05.2025 |

Kukaan?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrällisesti olen, mutta kohteiden osalta en eli vain Espanjassa + saarilla. Pari kertaa olen kyllä käynyt Norjassa ja Ruotsissa, sekä kerran Italiassa. 

Espanja on niin nähty 🤮

Ja silti sinne on tunkua, maailmankuuluilla laulajilla, näyttelijöillä, muilla celebrityillä, jalkapalloilijoilla, valtion päämiehillä jne on loma-asuntoja Costa del Solilla. Madridin ja Barcelonan kulttuuritarjonta on rikasta. San Sebastian on Gourmet-mekka, siellä on eniten Michelin-tähtiä per km2 maailmassa.

Mutta ehkä sinulle Espanja on sama kuin Fuengirolan suomalaisympyrät?

Vierailija
62/68 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran ja toisinaan tekisi mieli matkustella. Kuitenkin, jos sähköpostiin kilahtaa näitä Tule sinäkin Kreikkaan puhelinaspaksi-ilmoituksia, vähenevät matkustamishalut sata prosenttisesti. Ditä paskaa ei tekisi työkseen alla kolmen ja puolen tonnin/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkun verran. En ihan noin paljon, mitä muutamat tässä ketjussa kertovat.

Vierailija
64/68 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Työn ja huvin vuoksi 43 maassa ja jokohan 115 reissua olisi tehty. Jopa yli

Tälläkin hetkellä 2kk ulkomailla, seuraavaksi kesällä 5 vkoa ja syksyllä 10 vkoa. Joulunajasta en vielä tiedä mutta jos ja kun niin 2 vkoa. 

Kiinnostaisi tietää järjestelyistä. Mistä rahat, miten asut ulkomailla, maksatko Suomen asunnosta täyttä vastiketta, pitääkö joku asunnosta huolta poissaollessasi jne.

Minulla eläke, miehellä työ ja palkka. 

Meillä on okt:t ulkomailla ja Suomessa, ei vastiketta mutta pienet asumiskulut. Ei tarvitse Suomen talosta sen kummemmin huolehtia kun mies on poissa vain 2-5 vkoa kerrallaan, naapuri tai tytär käy kastelemassa taimet kerran pari pisimmän poissaoon aikana

Arva

Heh..

Vierailija
65/68 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 60+ maassa. Nykyään matkustelen harvemmin. Saan nykyään elämyksiä vain viiden tähden hotelleista. 

Vierailija
66/68 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt 60+ maassa. Nykyään matkustelen harvemmin. Saan nykyään elämyksiä vain viiden tähden hotelleista. 

Erilaiset on kiksit..

Jouduin olemaan 4-5* hotelleissa työmatkoilla joten 35 vuoteen en ole hotelleissa lomiani halunnut viettää kuin suurkaupungeissa. Tai no viimeiset 13v mieluummin asunnoissa niissäkin. 

Inhoan hotellilomia

Vierailija
67/68 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja matkustan edelleen. Aloittanut 16 vuotiaana ja sen jälkeen jatkuvasti koti- ja ulkomaanmatkoja useita kertoja vuosittain yksin, kavereiden, lasten, perheen ja nyt miehen kanssa. Varmaan muutama asunnon hinnan olen matkoista maksanut, mutta se on valinta, jota ilman en ole halunnut elää.  Maailmalla olen oppinut ja kokenut valtavasti asioita, rakastan matkustamista. N. 74.

Vierailija
68/68 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, kun Yliviikari vei lentopisteet kaikilta.