Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Vierailija kirjoitti:
Niin
Sitten vielä ihmetellään ettei parsuhteet tahdo enää kestää kuin enintään kolme vuotta. Mikä ihme se on, kun mielipiteet tätä luokkaa.
Onko ihmisten välinen todellinen luottamus muinaishistoriaa?
On ja juurikin niiden salaisten vastakkaista sukupuolta olevien "ystävien" vuoksi. Kiilaavat väliin "vaikka mitään väärää ei olla tehty ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies on jo kiinnostunut tuosta naisesta. Ollut jo jonkin aikaa. Ei ukko muuten saisi tuollaista ideaa päähänsä. Itse valmistautuisin tilanteessasi henkisesti ja taloudellisesti ikäviin asioihin, joita on tulossa.
Amen. Normaalit miehet harrastaa miesporukassa, tai sekaporukassa, mutta kahden kesken työkaverinaisen kanssa harrastaminen ei ole mitenkään tavanomaista. Tunnen paljon miehiä, eikä KUKAAN tee tuollaista.
Sinun tuntemasi miehet ehkä eivät, mutta eivät taida olla muusikoita. Oikeat muusikot soittaa mielellään muidenkin kanssa sukupuoleen katsomatta, mikä on niissä piireissä ihan yhtä normaalia kuin urheilupiireissä on normaalia urheilla. Ketjussa ei ole ollut vielä yhtään laulajaa tai soittajaa jotka olisivat vahvistaneet Ap:n pelkoa, vaan tämä epäilyjen lietsonta tulee epävarmoil
Minä tunnen ammattimaisen naimisissa olevan muusikkomiehen ja siinä onkin ahkerin pettäjä, mitä olen ikinä tavannut, yritti minuakin, ja tosiaan kaveruuden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Oletteko suurin piirtein kaikki sitä mieltä, että jos perustaa perheen, niin saman tien loppuu oikeus ja vapaus toteuttaa itseään muuten elämässä?
Kyseessä on luova musikaalinen tyyppi. Ei ole ollenkaan itsestäänselvyys, että aikuisella iällä löytää muita, edes joku muu, kenen kanssa tehdä musiikkia. Vaatii kumminkin sen, että musiikkilajit ja taitotasot suunnilleen natsaa.
Tuokin kokeilu voi hyvin kuolla mahdottomuuteensa heti alkuunsa. Eivät ole vissiin edes testanneet miten yhteispeli toimii. Jos nyt siis oletetaan, että kyse on ihan musiikillisesta mielenkiinnosta.
Tottakai perheellisenä kuuluu huolehtia, että muu elämä toimii niin kuin kuuluu. Ajankäytöstä sovitaan puolison kanssa ja hoidetaan omat vastuut. Kai sitä kumminkin saa olla omaa elämää kodin ulkopuolellakin?
Luottamus on asia erikseen. Mustasukkaisuuden tunteet ovat tilanteessa täysin ymmärrettäviä, mutta pelkkien tunteiden takia
Työpaikkavaimon kanssa bändin perustaminen ei ole ainoa tapa harrastaa musiikkia. Ap:han voi tehdä sitä vaikka lapsensa kanssa tälle sitä opettaen.
On olemassa perheitä, joilla on kaikilla omat työt ja harrastukset, kotona käydään lähinnä nukkumassa ja kähisemässä. Sitten on perhekeskeisiä ihmisiä, jotka puuhaavat mielellään niiden omien lastensa kanssa ja porukalla.
Sitten on vielä kolmas kategoria, nilkit, jotka eivät ole kumpaakaan näistä vaan opportunistisia pesästä ja pillusta toiseen hyppelehtijöitä. Sanoisin, että jos bänditytön kanssa leikkiminen "katkaisee siivet :'(" niin on kyse tällaisesta nilkistä, eikä aidosti itse harrastuksesta kiinnostuneesta henkilöstä. Ylipäätään jos pitää harrastustaan "henkireikänään" tai "siipinään" niin kannattaa miettiä, perustaako perhettä ollenkaan, sillä perhe vie paljon aikaa ja resursseja. Ja olisi se hyvä niistä tyypeistä pitääkin.
Suomessa on vaikka kuinka paljon musiikinharrastajia, ei ole mitään syytä takertua tähän yhteen ja kahdestaan lyöttäytyä tiiviiseen yhteistyöhön, rakentamaan yhteistä tulevaisuutta (bändi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies on jo kiinnostunut tuosta naisesta. Ollut jo jonkin aikaa. Ei ukko muuten saisi tuollaista ideaa päähänsä. Itse valmistautuisin tilanteessasi henkisesti ja taloudellisesti ikäviin asioihin, joita on tulossa.
Amen. Normaalit miehet harrastaa miesporukassa, tai sekaporukassa, mutta kahden kesken työkaverinaisen kanssa harrastaminen ei ole mitenkään tavanomaista. Tunnen paljon miehiä, eikä KUKAAN tee tuollaista.
Sinun tuntemasi miehet ehkä eivät, mutta eivät taida olla muusikoita. Oikeat muusikot soittaa mielellään muidenkin kanssa sukupuoleen katsomatta, mikä on niissä piireissä ihan yhtä normaalia kuin urheilupiireissä on normaalia urheilla. Ketjussa ei ole ollut vielä yhtään laulajaa tai soittajaa jotka olisivat vahvistaneet Ap:n pelkoa, vaan tämä epäilyjen lietsonta tulee epävarmoil
Urheilupiireissä se sukupuolittuminen vasta vahvaa onkin, sillä erot fysiikassakin ovat vahvat. Pariskunnat keskenään harrastavat kyllä kahdestaan joitakin lajeja, mutta että aviomies kaveritytön kanssa..? Enpä ole moisesta kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykänny mun ukko ajatuksesta, että kävisin treenaamassa toisen miehen kanssa. Sehän on vaan urheilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan epäilyt tulevat nimenomaan naisilta jotka ovat kokeneita "kavereita" miehille ja tulleet aina vongatuiksi näiden toimesta. No itselläni on tämän lisäksi kokemusta myös suhteista ja pettäjistä, ja sanoisin, että todennäköisyys siihen että tuollainen päätyy pettämiseen tai se on ainakin se mikä tuota miestä motivoi, on erittäin korkea. Mahdollisuus toki sille on olemassa, että nainen on naiivi typerys kuten minä olin nuorena ja ketjun puolustelijat ovat, ja torppaa petoksen, mutta edelleen, ei pitäisi olla ulkopuolisen päätettävissä onko joku uskollinen vai ei.
Siellä ne kuule panevat ja nainen ottaa joka kerta ahnaasti jokaiseen kolmeen reikään.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä voi tulla pikku hiljaa tämän toisen naisen luottokaveri: nainen nopeasti saattaa ehdotella että siirretään treenit lauantai-iltaan, tai kohta puolin jo ehdottelevat toisilleen konsertteihin menoa yhdessä. Sitten kun alkaa salailu ja sinun seurasta liukuminen pois niin jotain tyttöystävä-kuviota on menossa: selvitä siinä sitten onko se nainen miehellesi kaverityttö vai tyttökaveri. Salailu eli ei kerrota kaikkea avoimesti. Meen konserttiin, saa sinne tulla ketä tahansa, kun kysyt kenen kans menet, ehkä niin sinulle sanotaan.
Minunkin miehellä oli aluksi vain harmiton salainen naisystävä. Nainen oli tietoinen, etten minä tiedä heidän ystävyydestään. Pikkuhiljaa oli alkanut lähetellä itsestään kuvia ja heittänyt esim. ilmoille, että entäs jos minä petän miestäni. Kyllähän se vaikutti naisen käytökseen, kun oletti, ettei vaimo saa tietää. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tuntemasi miehet ehkä eivät, mutta eivät taida olla muusikoita. Oikeat muusikot soittaa mielellään muidenkin kanssa sukupuoleen katsomatta, mikä on niissä piireissä ihan yhtä normaalia kuin urheilupiireissä on normaalia urheilla. Ketjussa ei ole ollut vielä yhtään laulajaa tai soittajaa jotka olisivat vahvistaneet Ap:n pelkoa
Jeps. Minäkin olen saanut salilla ihan vaan ohimennen neuvoja toisilta miehiltä, ja siitäkään ei ole tykätty. Niin mitäpä sitten jos ihan varta vasten alkaisi treenailemaan jonkun lajin harrastajan kanssa? Heheh.
Ap onko teillä avioehtoa? Onko lapsia, minkä ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap:n huolen. Mutta entä jos menisit mukaan harjoituksiin?
No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.
ap
Sussahan onkin, sä olet mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on miehen klassinen kikka, jolla pääsee viettämään ihastuksen kanssa kahdenkeskeistä aikaa, tutustumaan ja syventämään tunteita.
On ihan mahdollista, että se työkaverinainen ei edes ole ihastunut mieheen, muutenhan he pettäisivät jo. Kyseessä lienee ihastuneen miehen kuningasidea, jolla saa aikaa sen kaverinaisen kanssa ja pikkuhiljaa viritettyä suhdetta. Jos olisi JO suhde, niin laulaminen olisi vain turhaan aikaa pois seksin harrastamisesta.
Sanoisin miehelle, että a pitää hoitaa kotivelvollisuudet puoliksi ja b jos tulee mitään pettämiseen viittaavaa, se on ero heti ja c ap aloittaa oman harrastuksen ja omat menot myös tahollaan nyt, jos mieskin.
Missä tuonuhastukinen on varmistunut? Vainonko tämä niitä tyypillisiä naisten kyllä minä tiedän kaikesta kaiken kun musta tuntuu tältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä voi mies ja nainen olla kavereita vain paitsi ettei voi olla ja kyllä ne panee.
Kyllä voi mutta jos mies seurustelee niin sen puoliso ei sitä salli, se ystävyys on aina suuri ongelma sille naiselle kenen kanssa mies on yhdessä. Seurustelevalla naisella saa kyllä olla sinkkuja miehiä ystävänä keneen pidetään aktiivisesti yhteyttä mutta onneksi "ei se oo ollenkaan sama asia"
Mies saa olla naisten kanssa ystäviä vain sinkkuna mutta jos mies on varattu se on kiellettyä
No esimerkiksi minulla ei ole yhtäkään miespuolista kaveria. Tiedätkös miksi?
Koska 100% miespuolisista "kavereista" on yrittänyt panna minua, ehdottanut panemista, ihastunut minuun, jne. Jokunen kymmenen vuotta tämän tosiasian hyväksymiseen meni, että miehet s
No, mitä sitten. Siihen sanotaan, että ei kiitos. Anna olla vika kerta. Sitten jatketaan kuten ennenkin. Ei siihen vellomaan tarvii jäädä.
Muusikkomiehen vaimo, jolla miehiä kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä voi tulla pikku hiljaa tämän toisen naisen luottokaveri: nainen nopeasti saattaa ehdotella että siirretään treenit lauantai-iltaan, tai kohta puolin jo ehdottelevat toisilleen konsertteihin menoa yhdessä. Sitten kun alkaa salailu ja sinun seurasta liukuminen pois niin jotain tyttöystävä-kuviota on menossa: selvitä siinä sitten onko se nainen miehellesi kaverityttö vai tyttökaveri. Salailu eli ei kerrota kaikkea avoimesti. Meen konserttiin, saa sinne tulla ketä tahansa, kun kysyt kenen kans menet, ehkä niin sinulle sanotaan.
Minunkin miehellä oli aluksi vain harmiton salainen naisystävä. Nainen oli tietoinen, etten minä tiedä heidän ystävyydestään. Pikkuhiljaa oli alkanut lähetellä itsestään kuvia ja heittänyt esim. ilmoille, että entäs jos minä petän miestäni. Kyllähän se vaikutti naisen käytökseen, kun oletti, ettei vaimo saa tietää. 😏
Minä olen lähes aina sihteereitäni nussinut. Yksi luuli että siitä voisi syntyä vakavampikin suhde joten kerroin vaimolle. Vimo kutsui sihteerin kyllään ja sihteerin irtisanoutumislappu oli seuraavana päivänä pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.
ap
So? Sekin on ihan tervettä tiettyyn pisteeseen. Ei mustasukkaisuus ole pelkästään paha asia. Sen tarkoitus on auttaa suojelemaan itseään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai kun ap alkaa larppaamaan uusperhettä jonkun random naisen kanssa? Lapsia totutetaan uuteen siitoskohteeseen "harrastuksen" varjolla?
Jeppiskukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen harrastaisi mitään kahden kesken varatun miehen kanssa, ellei olisi itse kiinnostunut miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai kun ap alkaa larppaamaan uusperhettä jonkun random naisen kanssa? Lapsia totutetaan uuteen siitoskohteeseen "harrastuksen" varjolla?
Jeppiskukkuu.
Juu, ihan tervettähän tuommoinen mustasukkaisuus on ja näin pitkälle pääsit vaan harrastuksen suunnitelusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä voi mies ja nainen olla kavereita vain paitsi ettei voi olla ja kyllä ne panee.
Kyllä voi mutta jos mies seurustelee niin sen puoliso ei sitä salli, se ystävyys on aina suuri ongelma sille naiselle kenen kanssa mies on yhdessä. Seurustelevalla naisella saa kyllä olla sinkkuja miehiä ystävänä keneen pidetään aktiivisesti yhteyttä mutta onneksi "ei se oo ollenkaan sama asia"
Mies saa olla naisten kanssa ystäviä vain sinkkuna mutta jos mies on varattu se on kiellettyä
No esimerkiksi minulla ei ole yhtäkään miespuolista kaveria. Tiedätkös miksi?
Koska 100% miespuolisista "kavereista" on yrittänyt panna minua, ehdottanut panemista, ihastunut minuun, jne. Jokunen kymmenen vuotta t
:D Miksi minä jatkaisin kaveruutta miehen kanssa jonka tiedän kärkkyvän siitosta. Oletko pikkuisen epätoivoinen kun itse jatkat.