Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
181/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin ap:n  huolen. Mutta entä jos menisit mukaan harjoituksiin? 

No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.

ap

Sussahan onkin, sä olet mustasukkainen.

So? Sekin on ihan tervettä tiettyyn pisteeseen. Ei mustasukkaisuus ole pelkästään paha asia. Sen tarkoitus on auttaa suojelemaan itseään.

Eri

Lisään: kun kääntää asetelman/roolit päinvastoin ja jos vielä näyttää kaikki olevan ok, niin sitte mustasukkaisuus turhaa. Mutta jos on niin, että vain toisella on oikeus salaisiin ystäviin ja harrastuskavereihin tms. niin sillon on ihan ok olla mustasukkainen ja hälytyskellot pitää soida ja lujaa.

Vierailija
182/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mun mieheni kyllä suostuisi tähän. Sillä hänen mielestäänhän mussa on jotain vikaa, kun en pidä tästä ajatuksesta. Lisäksi myös lapset pitäisi ottaa mukaan harjoituksiin.

ap

Ai kun ap alkaa larppaamaan uusperhettä jonkun random naisen kanssa? Lapsia totutetaan uuteen siitoskohteeseen "harrastuksen" varjolla? 

Jeppiskukkuu.

Juu, ihan tervettähän tuommoinen mustasukkaisuus on ja näin pitkälle pääsit vaan harrastuksen suunnitelusta. :D

Itse asiassa on, jos katsot tilastoja ja tiedät miten uusperheet rakentuvat niin tuo sopii juurikin siihen kaavaan. No okei, se että sen tekee tuolla tavalla luihusti vaimon silmien alla on suomessa epätyypillistä, mutta muualla maailmassa esim. kodinhoitajattarien paneminen ei liene poikkeuksellista. 

On siinä naisessakin jotain aika pahasti vialla, jos suostuisi tuollaisen, että ap ja hän + lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen salainen naispuolinen kaveri. Mieshän oli etukäteen puhunut asiasta. Ihme suhtautumista.

Vierailija
184/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä voi tulla pikku hiljaa tämän toisen naisen luottokaveri: nainen nopeasti saattaa ehdotella että siirretään treenit lauantai-iltaan, tai kohta puolin jo ehdottelevat toisilleen konsertteihin menoa yhdessä. Sitten kun alkaa salailu ja sinun seurasta liukuminen pois niin jotain tyttöystävä-kuviota on menossa: selvitä siinä sitten onko se nainen miehellesi kaverityttö vai tyttökaveri. Salailu eli ei kerrota kaikkea avoimesti. Meen konserttiin, saa sinne tulla ketä tahansa, kun kysyt kenen kans menet, ehkä niin sinulle sanotaan. 

Ei kukaan nainen harrastaisi mitään kahden kesken varatun miehen kanssa, ellei olisi itse kiinnostunut miehestä.

Ihanan mustavalkoista, ja osoittaa, että et ole koskaan oikeasti harrastanut mitään tavoitehakuisesti. Mä harrastan nytkin jousiammuntaa varatun miehen kanssa ihan siksi, että mä haluan oppia. En ole ihastunut, eikä ole hänkään, mutta koska sattuu olemaan vanha mestari jolta saa vinkkejä ja oppia. En viihdy isoissa ihmimäärissä joten tämä sopii mulle. Hänen vaimonsa ei ole kiinnostunut tästä harrastuksesta, joten hän ei ole mukana. Tunnen kylläkin hänet ns. hyvänpäiväntuttuna.

Vierailija
185/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

So? Sekin on ihan tervettä tiettyyn pisteeseen. Ei mustasukkaisuus ole pelkästään paha asia. Sen tarkoitus on auttaa suojelemaan itseään.

Eri

Lisään: kun kääntää asetelman/roolit päinvastoin ja jos vielä näyttää kaikki olevan ok, niin sitte mustasukkaisuus turhaa. Mutta jos on niin, että vain toisella on oikeus salaisiin yst

Kyllä niitä kannattaa soittaa silloinkin kun molemmilla on. Tai no, jos on ihan ok polygamisessa haaremissa elämisen kanssa, niin ei toki tarvitse. Mutta normaalit, monogamiset ihmiset rajoittavat vuorovaikutuksensa yleensä niin, että pääasiallinen naisseuralainen on oma vaimo, ja työpaikalla ehkä ammatin puolesta jotakin, sitten ehkä etäinen kontakti kaverien vaimoihin, ja se siitä. Ei tuollainen kaveri-kaveeraaminen ole normaalia kuin ihan teini-iässä. 

Vierailija
186/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai kun ap alkaa larppaamaan uusperhettä jonkun random naisen kanssa? Lapsia totutetaan uuteen siitoskohteeseen "harrastuksen" varjolla? 

Jeppiskukkuu.

Juu, ihan tervettähän tuommoinen mustasukkaisuus on ja näin pitkälle pääsit vaan harrastuksen suunnitelusta. :D

No en toki tidä oliko tuo viesti ap:n, mutta joku ap:n nimellä kirjoitti että veisi lapset sinne. Saattoi toki olla trolliki.

Vierailija
187/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen salainen naispuolinen kaveri. Mieshän oli etukäteen puhunut asiasta. Ihme suhtautumista.

Ei näytä niin epäilyttävältä, kun kertoo puolet totuudesta. Kuulija jää vellomaan kuulemaansa puolikkaaseen, eikä ymmärrä kysellä puuttuvan puolikkaan perään. 😉

Vierailija
188/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä voi tulla pikku hiljaa tämän toisen naisen luottokaveri: nainen nopeasti saattaa ehdotella että siirretään treenit lauantai-iltaan, tai kohta puolin jo ehdottelevat toisilleen konsertteihin menoa yhdessä. Sitten kun alkaa salailu ja sinun seurasta liukuminen pois niin jotain tyttöystävä-kuviota on menossa: selvitä siinä sitten onko se nainen miehellesi kaverityttö vai tyttökaveri. Salailu eli ei kerrota kaikkea avoimesti. Meen konserttiin, saa sinne tulla ketä tahansa, kun kysyt kenen kans menet, ehkä niin sinulle sanotaan. 

Ei kukaan nainen harrastaisi mitään kahden kesken varatun miehen kanssa, ellei olisi itse kiinnostunut miehestä.

Ihanan mustavalkoista, ja osoittaa, että et ole koskaan oikeasti harrastanut mitään tavoitehakuisesti. Mä harrastan nytkin jousiammuntaa varatun miehen kanssa iha

On siinä tietysti sellainen häviävän pieni mahdollisuus, ettet ole viehättävä ja siksi sinuun suhtaudutaan platonisesti. Itse en ole tällaisesta luksuksesta päässyt nauttimaan vaan kyllä se siitin sieltä aina tulee. Huomautan myös että ikähaitarista viis, myös eläkeikäisiltä.

Vierailija
189/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisinkö itse harrastamaan jotain vieraan miehen kanssa.

En.

Vierailija
190/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi ymmärtävän, että tuo ei yksinkertaisesti ole sopivaa. Joku voi väittää, että on oikeus ja kyllä onkin, mutta ei hän noin toimiessaan parisuhdettanne ja perhettänne arvosta. Tuosta ei seuraa kuin ongelmia tavalla tai toisella vaikka olisikin vilpitön ajatus

Luulisi ymmärtävän ettei toista voi kontrolloida. On se jännä miten miehen elämän rajoittaminen ja kontrollointi on naisista ihan ok. Sairasta!

Vierailija
191/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan mustavalkoista, ja osoittaa, että et ole koskaan oikeasti harrastanut mitään tavoitehakuisesti. Mä harrastan nytkin jousiammuntaa varatun miehen kanssa iha

Ja lehmät lentää.

Vierailija
192/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa harrastaa jotain, se on ok, mutta jos haluaa harrastaa jotain vain jonkun tietyn henkilön kanssa, se on hieman kyseenalaista?

Vierailija
193/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eri

Kun mustasukkaisuus rajoittaa muiden olemista, elämistä ja harrastamista se on todellakin sairaalloista.

Vierailija
194/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös tuppautui aikanaan noita mies"kavereita" seuraan töissä ja jokunen otti yhteyttä vapaa-ajallakin. Ihan joka ikinen nästä yritti ennemmin tai myöhemmin pöksyihin (sama, iso työppaikka 17 vuotta). Ei siinä haitannut oma vaimo eikä olisi haitannut mun aviomieheni. Hyi helvetti, kuinka toiset ovat munansa vietävissä.

Vierailija
195/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia kielsin vaimolta saliharrastuksen kun kävi ilmi että sen PT on mies.

Vierailija
196/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ollessanne kahden kesken mies kertoo parisuhdeongelmistaan ja hirveästä vaimostaan sinulle ja sinä heität vettä myllyyn ja kyselet "miksi ette sitten eroa?".

Vierailija
197/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska trolli.

Vierailija
198/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny & Armi kuvio. Olet kaukaa viisas. "Tahdon olla sulle hyvin hellä, kukka kämmenellä",,,

"Kaiken sulle antaa tahtoisin.."

Vierailija
199/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto millasia myrkyllisiä naisia jotkut sietää...

Vierailija
200/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se, että bi naisena kerroin esimerkin suhteesta, estää minua ymmärtämästä miesten kanssa olemista. ;) Tämä palsta ei petä koskaan ja ajatukset ovat täällä kovin mustavalkoisia. 

Se on vain fakta, että kenenkään harrastuksia ei voi rajoittaa. Minulla on mies jonka hyvät ystävät on naisia, sillä hän on töissä naisvaltaisella alalla. Kaiken lisäksi häneen ihastutaan usein. Uskon, että hän tietää sen vallan hyvin, että hänellä on joka hetki mahdollisuuksista valita minut tai joku muu. Silti hän on 7 vuotta kotiin tullut. Se, että kyttäisin ja estäisin häntä ei varmasti ainakaan edistäisi uskollisuutta. Vankilassa oleva ihminen tekee huonoja päätöksiä!

No jos sinulle on ok elää sellaista elämää, missä toinen rakentaa omaa elämäänsä aun selän takana ja sinä silmät sinisinä rakennat yhteistä "tulevaisuutta" nykyisen kanssa. 

Jos niin kävisi, niin voisi käydä ihan missä vain, ei se yhteistä harrastusta vaatisi. Se tässä on pointti. En ole niin kiinni mielessäni, ettenkö kestäsi jos hän haluaisi aloittaa elämän jonkun muun kanssa. Jos hän ei rakasta enää minua, niin ei se väkisin kiinni pitämisellä muutu. Ja uskon niin, että väkisin pitämisellä houkutus on vain isompi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan