Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen mustasukkaisuus tuhoaa liiton kuin liiton tai sen kohteena olevan osapuolen mielenterveyden ja elämän. Parasta että alat tosiaan valmistella sitä eroa heti kuten yllä neuvottiin ja sitten yksinkertaisesti pakkaat kamasi ja päästät miehen vapaaksi.
Tässä ei todellakaan ole kyse mistään sairaanloisesta mustasukkaisuudesta, vaan arkirealismista!
Onko se arkirealismia mielestäsi että nainen on sanoo itsekin että tämä johtuu mustasukkaisuudesta eikä haluaisi päästää miestä harrastamaan toisen naisen kanssa pelkän mustasukkaisuuden takia. Loppu osa aloituksesta on pelkkää itsekkyyttä kun sanoo että minä haluaisin, minun mielestä, minä,minä,minä
Mustasukkaisuudella on 2 lähdettä. Se että pettää itse (projektio) ja se että vaistoaa toisen pettävän. Jos ap tietää, ettei itse petä, niin silloin se savun haju tulee puolisosta.
Mulla on kaveri (nainen), joka käy kuntosalilla työkaverinsa (miehen) kanssa. Molemmilla parisuhteet ja perheet tahoillaan. On tosi outo kuvio. Kuntoilevat kaksistaan, flirttailevat, viestittelevät, lähettelevät sydänemojia, mutta eivät ole ikinä käsittääkseni edes pussanneet tai mitään. Tämmöistä erikoista kuivapettämistä ja -panemista. Puolisot eivät kai tiedä asiasta.
Ymmärrän näin naisena hyvin se, että tuntuuhan se vähän hassulta jos mies viettää paljon aikaa toisen naisen kanssa kahdestaan. Toisaalta jos asia ei ole vilpitön niin mies kyllä pettäisi, vaikka siunausta harrastukselle ei annettaisi. Jos harrastus on vilpitön niin perjatteessa ongelmaa ei ole. Mutta onko se vilpitöntä.. se on toinen kysymys
Voi apua kuinka moni olisi valmis rajoittamaan toista. Oikeasti ei aikuista ihmistä saa rajoittaa noin. Kumppani tulee vain katkeraksi kun ei saa toteuttaa itseään. Jos pettämistä tapahtuisi, se käsitellään silloin, mutta joka asiaa ei voi eikä kannata sen pelossa alkaa rajoittamaan. Pettää voi vaikka missä.
Ja kokemuksesta voin sanoa senkin, ettei se, että joku esittelee kumppanilleen "kaverinsa" estä sitä, etteikö he pettäisi. Minun ex nainen toi usein kotiimme "panonsa" viettämään aikaa "ihan kaveruuden" merkeissä. En siltikään ketään lähtisi rajoittamaan kaveruudesta. Jos on aihetta huoleen ja se todentuu, niin luiskaan vain. Näin kävi tälle ex-naisellenikin. Ei pidä pelätä liikaa, vaan luottaa siihen, että itsellä jalat kantaa, kävi miten kävi.
T: nainen itsekin, jonka laulamista ja näyttelemistä tämä samainen ex-nainen yritti rajoittaa. En pettänyt. Hän petti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään epäillä miehellä olevan jotain sutinaa kaverinsa kanssa, jos kertoisi miettivänsä tällaista harrastusta. Koti ja lapset pitäisi edelleen hoitaa tasan, mutta muuten saa vapaasti harrastaa, mitä haluaa. Kertoo jotain suhteen tilasta, jos heti jotkin pettämispelot mielessä. Ethän itsekään jokaista kaveria ja tuttua käy kuksimassa ap?
Ehkä kannattaa ajatella vähän pidemmälle. Vaikka nyt olisi vilpittömät ajatukset niin ei tuollainen vie parisuhdetta oikeaan suuntaan vaan altistaa pitkässä juoksussa suhteen ongelmille. Tietoista erilleen kasvamista. Lapsiperheissä muutenkin liian vähän yhteistä aikaa
Parisuhteissa kasvetaan yhdessä TAI erilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että naiset heti ajattelevat toisen naisen olevan uhka omalle parisuhteelle ja vievän miehen. Samaan aikaan palstalla levitetään väitettä, ettei naisia nykyään kiinnosta miesten seura. N24
Varmaan kokemus. Sinulla ei sitä ilmeisesti vielä ole riittävästi.
Eli myönnät nuorten naisten olevan uhka parisuhteelle tai avioliitolle? - ohis
No miten sen nyt ottaa. Se ongelma on miesten pallit ja biologia, eivät nuoret naiset. En minä epäile, että nuori nainen tarkoituksella vamppaa ja tyrkyttää itseään, ainakaan kovin suuri osa. Mutta miehet ovat miehiä ja itse olen nähnyt jo tarpeeksi, ettei tarvitse valehdella itselleen.
Mutta nainen on se joka loppujen lopuksi päättää harrastetaanko seksiä vai ei. Ilman naisen suostumusta kyseessä on rais kaus. -sama
Vierailija kirjoitti:
Voi apua kuinka moni olisi valmis rajoittamaan toista. Oikeasti ei aikuista ihmistä saa rajoittaa noin. Kumppani tulee vain katkeraksi kun ei saa toteuttaa itseään. Jos pettämistä tapahtuisi, se käsitellään silloin, mutta joka asiaa ei voi eikä kannata sen pelossa alkaa rajoittamaan. Pettää voi vaikka missä.
Ja kokemuksesta voin sanoa senkin, ettei se, että joku esittelee kumppanilleen "kaverinsa" estä sitä, etteikö he pettäisi. Minun ex nainen toi usein kotiimme "panonsa" viettämään aikaa "ihan kaveruuden" merkeissä. En siltikään ketään lähtisi rajoittamaan kaveruudesta. Jos on aihetta huoleen ja se todentuu, niin luiskaan vain. Näin kävi tälle ex-naisellenikin. Ei pidä pelätä liikaa, vaan luottaa siihen, että itsellä jalat kantaa, kävi miten kävi.
T: nainen itsekin, jonka laulamista ja näyttelemistä tämä samainen ex-nainen yritti rajoittaa. En pettänyt. Hän petti.
Kyllä, aikuisena nämä rajat tulisi kyetä muodostamaan itse, eikä mennä jokaisen intohimon tai muun himon perässä sinne tänne. Kumppanin ei tosiaan pitäisi sitä joutua tekemään.
Se että ap on joutunut tilanteeseen, missä miehellä ei ole rajoja, on lähinnä vain odottelua, että koska tilanne levähtää silmille.
Jos olisin ap, järkkäisin asiat erovalmiiksi, ja jatkaisin omaa elämääni tyynesti. En varmaan haluaisi kyllä tuon ehdotuksen jälkeen esim. pillua antaa, sillä niin iso red flag. Mutta jos mies olisi lojaali niin totta kai huomioisi tunteeni ja tilannehan saattaisi edetä mihin suuntaan tahansa, ties vaikka "bändi" hajoaisi tai mies itse tajuaisi tehneensä virheen. Mitä vaan voi tapahtua. Mutta en tosiaan myöskään alkaisi rajoittamaan tai kouluttamaan ketään, se on naisen arvon alapuolella.
Mies haluaa karkuun perhe-elämää tämän naisen luokse. Olennaisempaa on mielestäni tässä vastuunvälttely kuin paneminen. Ja ehdottomasti suurin osa heteromiehistä ei näe viehättävää naista kaverimielessä, kylläpä täällä moni nainen on todella naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Ja pliis, älä tule yleistämään lepsosuhteiden normeja sellaisiin, missä on pallit. Pallilliset olennot toimivat aivan eri periaatteila. Niin hienoa ja ihanan naiivia se onkin, että kuvittelet neuvojesi auttavan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän näin naisena hyvin se, että tuntuuhan se vähän hassulta jos mies viettää paljon aikaa toisen naisen kanssa kahdestaan. Toisaalta jos asia ei ole vilpitön niin mies kyllä pettäisi, vaikka siunausta harrastukselle ei annettaisi. Jos harrastus on vilpitön niin perjatteessa ongelmaa ei ole. Mutta onko se vilpitöntä.. se on toinen kysymys
Ongelma on tässä se, että mies on jo osoittanut halunsa kasvaa erilleen perheestään (toisen naisen kanssa). Meneekö kettu koloon onsinsänsä vähän toissijaista, no ehkä viimeinen naula arkkuun, mutta kyllä se arkku on jo raahattu estradille tämän ehdotuksen myötä.
Mene mukaan soittamaan vaikka tamburiinia, Yoko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että naiset heti ajattelevat toisen naisen olevan uhka omalle parisuhteelle ja vievän miehen. Samaan aikaan palstalla levitetään väitettä, ettei naisia nykyään kiinnosta miesten seura. N24
Varmaan kokemus. Sinulla ei sitä ilmeisesti vielä ole riittävästi.
Eli myönnät nuorten naisten olevan uhka parisuhteelle tai avioliitolle? - ohis
No miten sen nyt ottaa. Se ongelma on miesten pallit ja biologia, eivät nuoret naiset. En minä epäile, että nuori nainen tarkoituksella vamppaa ja tyrkyttää itseään, ainakaan kovin suuri osa. Mutta miehet ovat miehiä ja itse olen nähnyt jo tarpeeksi, ettei tarvitse valehdella itselleen.
Mutta nainen on se joka l
Niin. Mutta se että ap joutuu laskemaan avioliittonsa uskollisuuden ulkopuolisen naisen päätösvaltaan on jo itsessään väärin. Mies on failannut oman osuutensa ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mene mukaan soittamaan vaikka tamburiinia, Yoko
No kukas piikoo lapsia, kun mies soittelee muusansa kanssa ja yoko rummuttaa rampuriinia silmä kovana vahtien, ettei mies tuikkaa huiluaan muusaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Joku alkaisi tämän harrastuksen vuoksi henkisen pahoinpitelyn "en enää antaisi pillua." Mitä ihmettä... Kuka haluaisi olla suhteessa jossa käytetään henkistä väkivaltaa. Tuossa vaiheessa on varmasti suhteessa ollut muutakin henkistä manipulaatioita. Ja sillä itsessään Voi kyllä jo kumppanin karkottaa. Mitä tiukempaa pidät toisesta kiinni, sitä todennäköisemmin hän joko kuolee tai kutistuu ja kokee olevansa vankina. Vertaa nyrkkiin. Avoin nyrkki on paras nyrkki. Siihen voi aina valita palata.
Paras suhde on sellainen suhde, jos molemmat valitsevat tulla kotiin toisen luo joka päivä. Ei niin, että ihmistä pidetään liekassa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen nainen ei pidä miehen harrastuksesta. 🥱
Hankkisit oman elämän, niin ei tarvitse olla kateellinen miehellesi.
Eukkosi harrastaa ilmeisesti painia naapurin ukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri (nainen), joka käy kuntosalilla työkaverinsa (miehen) kanssa. Molemmilla parisuhteet ja perheet tahoillaan. On tosi outo kuvio. Kuntoilevat kaksistaan, flirttailevat, viestittelevät, lähettelevät sydänemojia, mutta eivät ole ikinä käsittääkseni edes pussanneet tai mitään. Tämmöistä erikoista kuivapettämistä ja -panemista. Puolisot eivät kai tiedä asiasta.
Kuulostaa ihan tavalliselta ystävyydeltä, kai kaikki nyt sydämiä ja pusuja lähettää muruilleen 😍🤗
Ja pieni flirtti kuuluu aina miesten ja naisten ystävyyteen, se nyt on vaan sellaista😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Joku alkaisi tämän harrastuksen vuoksi henkisen pahoinpitelyn "en enää antaisi pillua." Mitä ihmettä... Kuka haluaisi olla suhteessa jossa käytetään henkistä väkivaltaa. Tuossa vaiheessa on varmasti suhteessa ollut muutakin henkistä manipulaatioita. Ja sillä itsessään Voi kyllä jo kumppanin karkottaa. Mitä tiukempaa pidät toisesta kiinni, sitä todennäköisemmin hän joko kuolee tai kutistuu ja kokee olevansa vankina. Vertaa nyrkkiin. Avoin nyrkki on paras nyrkki. Siihen voi aina valita palata.
Paras suhde on sellainen suhde, jos molemmat valitsevat tulla kotiin toisen luo joka päivä. Ei niin, että ihmistä pidetään liekassa.
Jep, ja ap:n mies on nyt valinnut toisin. Sehän tässä se ongelman juurisyy onkin. Kyllä sille miehelle varmaan sopisi, että kotona olisi vaimo ketä panna ja kuka hoitaisi lapsia, ja sitten työssä ja harrasteessa joku toinen naikkonen, ketä ei panna ihan vielä, ehkä kohta, tai sitten ei. Mutta ainakin ilo silmälle ja sitä rataa.
Oletin siis, että pariskunnalla on lapsia, kun puhuu "arjen pyörityksestä". Jos ei ole lapsia niin VÄLITTÖMÄSTI ERO eikä asiaa tarvitse pohtia yhtään sen kauempaa.
kyllähän sitä pitää pillu pajerolla ajella erilaisissa maastoissa
Ai se, että bi naisena kerroin esimerkin suhteesta, estää minua ymmärtämästä miesten kanssa olemista. ;) Tämä palsta ei petä koskaan ja ajatukset ovat täällä kovin mustavalkoisia.
Se on vain fakta, että kenenkään harrastuksia ei voi rajoittaa. Minulla on mies jonka hyvät ystävät on naisia, sillä hän on töissä naisvaltaisella alalla. Kaiken lisäksi häneen ihastutaan usein. Uskon, että hän tietää sen vallan hyvin, että hänellä on joka hetki mahdollisuuksista valita minut tai joku muu. Silti hän on 7 vuotta kotiin tullut. Se, että kyttäisin ja estäisin häntä ei varmasti ainakaan edistäisi uskollisuutta. Vankilassa oleva ihminen tekee huonoja päätöksiä!
No esimerkiksi minulla ei ole yhtäkään miespuolista kaveria. Tiedätkös miksi?
Koska 100% miespuolisista "kavereista" on yrittänyt panna minua, ehdottanut panemista, ihastunut minuun, jne. Jokunen kymmenen vuotta tämän tosiasian hyväksymiseen meni, että miehet suhtautuvat erittäin nuivasti kaikkiin muihin paitsi sellaisiin naisiin, jotka mielellään myös siittävät. Ja sen jälkeen en olekaan sitten edes katsonut heitä päin.