Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
961/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen kummajainen, pystyn harrastamaan eri juttuja eri ihmisten kanssa, ilman että siinä mitään seksuaalista tai ihastusta olisi takana....

Sen pystyn vielä ymmärtämään että vedotaan tähän on se että se vie liikaa yhteistä aikaa, joka jo valmiiksi kortilla. 

Mutta että lähdetään heti syyllistämään jotakuta siitä että tämä on jokin salakuvio koska on ihastunut tai aiotaan tehdä muuta kun musiikkia. En ymmärrä.

Jos suhteenne on terveellä pohjalla, niin toiselle kuuluu myös antaa liikkumavaraa omiin harrastuksiin, mikään ei tapa suhdetta yhtä hyvin kun syytön kyttääminen.

Mutta, mutta...mikä avuksi?

KESKUSTELKAA TOISTENNE KANSSA🙄

Hei, nyt oli radikaali ehdotus!! Aika huima sellainen.

Vierailija
962/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhde on mennyttä, jos otsikon kaltainen tilanne sallitaan. Itse olen soitellut eri yhtyeissä miehenä ja jos laulajana on kaunis nainen, niin ihastuminen on varmaa. Jos ovat vain kahdestaan, niin riskit on äärimmäisen isot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi ymmärtävän, että tuo ei yksinkertaisesti ole sopivaa. Joku voi väittää, että on oikeus ja kyllä onkin, mutta ei hän noin toimiessaan parisuhdettanne ja perhettänne arvosta. Tuosta ei seuraa kuin ongelmia tavalla tai toisella vaikka olisikin vilpitön ajatus

Oletko tavannut naisen? Jos kutsutkin hänet kylään ja tutustuisit häneen ja tekisit hänestä myös sinun ystäväsi, voisit jättää mustasukkaisuuden taaksesi. Jos musiikki kuitenkin on miehellesi tärkeää niin voisit ennemminkin tukea häntä harrastuksessaan.

Ei se välttämättä mikään suojakeino ole.  Päinvastoin vaimo voi joutua vain nolatuksi, kun tulee ilmi, että ne selän takana tekevät muutakin kuin musisoivat.

Kuinka paljon tätäkin on tapahtunut.  Ollaan olevinaan ystäviä ja sitten kumminkin yhdessä petetään

Ja jos joku nainen alkaisi viettää puolisoni kanssa paljon aikaa, niin luulisi tämän itse haluavan tutustua minuun, jos on kaikki ok.

Ex-puolisollani oli yksi naispuolinen kaveri, joka ihan itse halusi päästä tutustumaan minuun ja meillä oli ihan oikeastikin kivaa.

Mutta jos minun pitäisi alkaa jotain tutustumisia järjestellä, niin järjestäisin vain oman eroni. 

Vierailija
964/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nuorena sitä tulee tehtyä kaikkea typerää parisuhteissa. Puolison toimien rajoittaminen on yksi niistä. Keskustelkaa asiasta rakentavasti, mutta älä rupea vaatimaan. Hajotat vaan itse suhteenne. Puolisoon on uskallettava voida luottaa. Jos puolisosi ei ole luottamuksesi arvoinen, olet väärässä suhteessa.

En ole ap, mutta itse päinvastoin nuorena olin juurikin sinisilmäinen ja ajattelin olevani hyvä tyttöystävä, kun en sanonut mitään silloisen poikaystävän viettäessä kahdestaan aikaa naiskaverinsa kanssa.

Arvaatko jo, mitä tapahtui?

Vierailija
965/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Omasta puolisosta tehdään kotipiika ja itse huidellaan jossain nautiskelemassa elämästä.

Okei! Eli kyse on mustasukkaisuuden lisäksi myös kateudesta? Kuulostaa terveeltä.

Vierailija
966/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai jos ovat vaikka menossa samaan kisaan, ei saa matkustaa yhdessä? 😄 Kuinka  sekaisin täällä porukka on? Oikeastiko tällaisia ihmisiä on olemassa? Ilmeisesti. Säälittää teidän puolisot."

Sama varmaan työmatkoilla. Minäkin olen taatusti kauhea pettäjämuija, kun olen lukemattomia kertoja matkustanut kaksin miespuolisten kollegoideni kanssa autolla asiakkaalle ja takaisin. Ihan kaksistaan autossa, järkyttävää! 

Meillä matkustaa vähän väliä ihan ympäri maailmaa. Just oli Kairossa. Naisen kanssa. Nainen on kyl se pomo, mut pitäiskö silti huolestua? Jopa kieltää??

Vierailija
967/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Omasta puolisosta tehdään kotipiika ja itse huidellaan jossain nautiskelemassa elämästä.

Okei! Eli kyse on mustasukkaisuuden lisäksi myös kateudesta? Kuulostaa terveeltä.

Miksi paljon pois kotoa oleva ei siis ota huomioon toisen työmäärää ja palkkaa kotiin siivoojaa ja lastenhoitajaa? 

Miksi sillä toisella ei saisi olla yhtalailla mahdollisuutta perustaa duoa jonkun komean muusikkomiehen kanssa?

Vierailija
968/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi, että miehesi harrastaisi jonkun toisen miehen kanssa? Voisit joutua taistelemaan miehestäsi tuon toisen miehen kanssa.

Onko perhemiehellä edes riittävästi vapaa-aikaa uuden harrastuksen aloittamiseen? Jos käy työssä ja kotona on lapset ja vaimo niin minkäslainen järjestely on kyseessä, jos tällä on aikaa harrastella yksin ilman lapsia?

Tässä yksi vässykkä joka luulee ettei perheellisellä miehellä ole muuta kuin perhe. Varmaa panetkin pimeässä ja pelkästään juhlapyhinä.

Vierailija
969/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paljon pois kotoa oleva ei siis ota huomioon toisen työmäärää ja palkkaa kotiin siivoojaa ja lastenhoitajaa? 

Miksi sillä toisella ei saisi olla yhtalailla mahdollisuutta perustaa duoa jonkun komean muusikkomiehen kanssa?

Miksi naispuolisten id ioo ttien annetaan kirjoitella tänne?

Vierailija
970/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhde on mennyttä, jos otsikon kaltainen tilanne sallitaan. Itse olen soitellut eri yhtyeissä miehenä ja jos laulajana on kaunis nainen, niin ihastuminen on varmaa. Jos ovat vain kahdestaan, niin riskit on äärimmäisen isot.

Kokemuksesi itsestäsi kertoo vain sinusta, ei kaikista maailmassa.

Vierailija
971/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ne joita ei ole petetty ja/tai eivät siitä tiedä puolustavat, että tietenkin voi harrastaa varattu ihminen yhdessä toisen osapuolen kanssa, eihän siinä mitään pahaa ole, miksi pitää aina epäillä, jne...

Sitten ovat nämä, jotka ovat olleet ehkä vain yhden ja saman kumppanin kanssa tai ovat aina olleet suhteessa ilman sinkkuaikaa tai eroa tai muuten ovat ilman sen kummempaa tietämystä elämän totuuksista. 

Ehkä on niin, etteivät kaikki petä, mutta aika paljon sitä kuitenkin tapahtuu. Milloin minkäkin varjolla, aika usein niinkin, että toinen ei osaa epäillä kun pettäjät osaavat salata hyvin ja/tai toinen on luottavainen. 

Usein on niin, että haetaan vain piristystä arkeen ja/tai itsetuntoon ja ei ole mitenkään tarkoitus erota. Toisen kanssa vietetty aika ja juttelu tuntuu kivalta ja voi jutella sellaisiakin mitä ei ehkä omassa suhteessa voi tai halua puhua. Usein harrastussuhde tai muu ulkopuolinen s

Jos noin ajattelee, eikö olis parempi pysyä erossa parisuhteista? Jos on tullut petetyksi, onko oikein siirtää se epäluulo mahdollisen uuden kumppanin niskaan? Uuden ihmisen kanssa yhteiselo sisältää aina riskin. Ihan kaikin tavoin voi toisen menettää. Mutta sillä myrkyttää vain molempien elämän, jos niitä riskejä pitää pinnassa koko ajan. Onnettomuuksiakin tapahtuu paljon. Ei niitäkään mietitä joka välissä, et mitä jos tänään kosahtaa. Srn sijaan energia kannattaa laittaa siihen, että tekee omasta ja toisen elämästä elämisen arvoisen joka päivä.

Vierailija
972/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai jos ovat vaikka menossa samaan kisaan, ei saa matkustaa yhdessä? 😄 Kuinka  sekaisin täällä porukka on? Oikeastiko tällaisia ihmisiä on olemassa? Ilmeisesti. Säälittää teidän puolisot."

Sama varmaan työmatkoilla. Minäkin olen taatusti kauhea pettäjämuija, kun olen lukemattomia kertoja matkustanut kaksin miespuolisten kollegoideni kanssa autolla asiakkaalle ja takaisin. Ihan kaksistaan autossa, järkyttävää! 

Meillä matkustaa vähän väliä ihan ympäri maailmaa. Just oli Kairossa. Naisen kanssa. Nainen on kyl se pomo, mut pitäiskö silti huolestua? Jopa kieltää??

Tietenkin. Työmatkat pannaan. Samoin kehityskeskustelut kiellät, niissähän ollaan kahden pomon kanssa. Mies voi pyytää miespomoa itselleen.

Vierailija
973/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joskus spekuloitu että oliko muuan NW-soittaja ihastunut Turuseen? Aika moni laulajatar seurustelee soittoniekan kanssa, toisinaan jopa oman bändin jäsenen kanssa, mutta harvemmin kai. Olikos Epica sellainen tapaus? Lyytinen kai sai lapsia duo-kaverinsa kanssa?

Vierailija
974/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä ketjussa on näin paljon viestejä? Jokin tässä haiskahtaa 🤔

Vierailija
975/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP:n mies haluaa nimenomaan duon? Tuntemani miehet tykkäävät soitella ja lauleskella yksin jotain Neil Youngia, tai sitten soittavat bändissä, jossa vähintään kitara, basso ja rummut.

Onko asetettu jotain tavoitteita? Kenen biisejä esitetään? Onko naisella omat laulukamat? Missä treenataan? Nykyään monella kitaristilla on kotistudio oman makkarin nurkassa.

Onhan se hieman outoa, että ensin ollaan 40h viikossa samalla työpaikalla ja sitten illat/viikonloput treenataan. Onko nainen sinkku? Nuorempi kuin mies? Oletko tavannut häntä? Oletko nähnyt kuvia? Onko mies äänittänyt naisen laulua sinun kuultavaksi? Mikä naisen ääniala on/ketä muistuttaa ääneltään? Kyselepä hieman.

Olisi mielenkiintoista, jos duo-nainen onkin jotain 30 v. ja sexy. Ja sitten laulu onkin jotain nasaalia, ja muutenkin sävelkorva sinne päin. AP:n täytyy ehdottomasti kuulla kyseisen naisen laulua!

Vierailija
976/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tollainen on vain väärin, vaikka siinö ei olis minkäänlaista suhteen alkuakaan koskaan. Se on väörin, ellei vastaavaa määrää omaa aikaa ole puolisolla ja ellei vastaavaa määrää yhteistä, laadukasta, läsnäolevaa aikaa järjestö myös omalle perheelleen."

Eli ongelma ei ole harrastuksen laatu, vaan se poissaolo perheen parista. Siis se ja sama, viettääkö sen ajan urheillen, vai laulaen.

Avauksen tapauksessa tämä ei ollut ongelma. Ongelma muodostui nimenomaan siitä kahdenkeskisestä ajasta naisen kanssa. Muut harrastukset samalla ajankäytöllä olisivat OK.

Olipa aikaa tai ei, niin tuollaisen suunnitelman esittäminen on loukkaus vaimoa kohtaan.

-Aviomies

Vierailija
977/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:No eipä minulta tuossa keskustelussa kukaan kysynyt, mitä ovat nämä syvälliset keskustelut. "Hän" esitti, että se on jo pettämistä, jos puhuu syvällisiä. Minulla on niistä eri käsitys (pettäminen-penetraatio). Minun puolestani mieheni saa keskustella syvällisesti kenen kanssa haluaa, ja se edelleen on eri asia kuin pettäminen/penetraatio."

No mä en jää odottelemaan, että olis oikeus lähteä suhteesta vasta, kun ovelle ilmestyy raskaana oleva toinen nainen tai saan sukupuolitaudin. Minulle riittää, että mies osoittaa olevansa vähän liian kiinnostunut toisesta naisesta tai salailee/peittelee/valehtelee asiasta.

No meillä kaikilla on oikeus lähteä liitoistamme ihan koska vaan. Me selvästi ymmärretään "syvälliset keskustelut" ihan eri tavoin, kun sinulla on mielessä penetraatio ja raskaana oleva toinen nainen, minulla ihan vaan keskustelu.

Tämä tästä.

Vierailija
978/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP:n mies haluaa nimenomaan duon? Tuntemani miehet tykkäävät soitella ja lauleskella yksin jotain Neil Youngia, tai sitten soittavat bändissä, jossa vähintään kitara, basso ja rummut.

Onko asetettu jotain tavoitteita? Kenen biisejä esitetään? Onko naisella omat laulukamat? Missä treenataan? Nykyään monella kitaristilla on kotistudio oman makkarin nurkassa.

Onhan se hieman outoa, että ensin ollaan 40h viikossa samalla työpaikalla ja sitten illat/viikonloput treenataan. Onko nainen sinkku? Nuorempi kuin mies? Oletko tavannut häntä? Oletko nähnyt kuvia? Onko mies äänittänyt naisen laulua sinun kuultavaksi? Mikä naisen ääniala on/ketä muistuttaa ääneltään? Kyselepä hieman.

Olisi mielenkiintoista, jos duo-nainen onkin jotain 30 v. ja sexy. Ja sitten laulu onkin jotain nasaalia, ja muutenkin sävelkorva sinne päin. AP:n täytyy ehdottomasti kuulla kyseisen naisen laulua!

Tuli mielikuva tilanteesta, jossa ap tulee kuuntelemaan duon taidonnäytettä.

Ap:n puoliso haparoisi kitarasta sinne päin -sointuja, ja laulu olisi samaa luokkaa mitä kuulee lähibaarin karaokessa puolenyön jälkeen.

Biisinä joku hätäisesti keksitty Ukko Nooa :D

Vierailija
979/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö joskus spekuloitu että oliko muuan NW-soittaja ihastunut Turuseen? Aika moni laulajatar seurustelee soittoniekan kanssa, toisinaan jopa oman bändin jäsenen kanssa, mutta harvemmin kai. Olikos Epica sellainen tapaus? Lyytinen kai sai lapsia duo-kaverinsa kanssa?

Laulajatar Simone Simons (40 v) seurusteli bändinsä kitaristin Mark Jensenin (46 v) kanssa. Myöhemmin meni kimppaan Kamelotin kosketinsoittaja Oliver Palotain (51 v) kanssa.

Sellaista se on.

Vierailija
980/1331 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tyhmä, mutta mielestäni tossa ei ole mitään väärää tai outoa 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi